کد مطلب: ۱۳۵۷ تاریخ انتشار: 29 شهریور 1401 / 05:51 ۱ نظر
تصویری از توهین سایت اصلاح طلب به نظام اسلامی:

توهین سایت بهار نیوز به انقلاب

بهارنیوز سایت اصلاح طلب baharnews

توهین سایت بهار نیوز در قالب نظرات مخاطب در این سایت انتشار یافته است و در یکی از نظرات نظام اسلامی را به دروغگویی و در دیگری آنرا به ضحاک تشبیه کرده است.

مجله خبری روزلاگ: در بین رسانه های زنجیره ای، اصولا چیزی به نام «شرافت کاری»، «اخلاق رسانه ای» و «صداقت» معنا ندارد! این رسانه ها به راحتی دروغ می گویند، توهین می کنند، آشکارا مواضع متناقض می گیرند و رسما علیه اسلام و انقلاب فعالیت می کنند و متاسفانه روز به روز به تعداد این رسانه ها که مانند انگل از بیت المال تغذیه می کنند بیشتر می شود. در این مطلب، احمدرضا گودمحتاج توهین سایت بهار نیوز به نظام اسلامی را بررسی کرده است. با ما همراه باشید:

رسانه های زنجیره ای از کجا ارتزاق می کنند؟

احمدرضا گودمحتاج: فساد اقتصادی بخش قابل توجهی از اصلاح طلبان بارها و بارها اثبات شده است. نیازی به ذکر نام شهرام جزایری و غلامحسین کرباسچی نیست. چراکه برادر حسن روحانی و برادر اسحاق جهانگیری، وزیر هزار میلیاردی اصلاح طلب، و… این گزاره را به روز کرده است. بگذریم از فساد گستاخانه اصلاح طلبان در شوراهای شهر و روستا که بارها و بارها منجر به دستگیری آنان در حین فعالیت شده است. کافیست سرچ کنید و فهرست بلند بالای مفاسد اقتصادی اصلاح طلبان در شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور را ببینید و حیرت کنید.

اما سوال اینجاست که این پول ها و این کثافت کاری های اقتصادی کجا هزینه می شود؟ طبیعی است که بخشی از این دزدی هایی که از بیت المال صورت می گیرد، به جیب افراد و اشخاص می رود و این جماعت، خود و اطرافیانشان را مانند انگل های گروهی، از بیت المال سیر می کنند! لکن بخش قابل توجهی از این مفاسد اقتصادی، در بزنگاه های سیاسی هزینه می شود که محور عمده آن، فعالیت های رسانه است!

به بیان ساده تر، اصلاح طلبان فاسد هرگاه در هر پست و مقامی دست به فساد اقتصادی بزنند، بخشی از آنرا مصروف کار رسانه ای و انتخاباتی جریان مطبوع خود می کنند که البته این نکته نیز بارها و بارها اثبات و رسانه ای شده است. به عنوان نمونه بنگرید به:

متن گزارش تحقیق و تفحص مجلس از دانشگاه آزاد/ نقش دانشگاه آزاد در دامن زدن به فتنه ۸۸ مشخص شد (کلیک کنید)

ارتباط رسانه های زنجیره ای با ضد انقلاب خارج نشین

نکته بعدی درباره رسانه های زنجیره ای، ارتباط آنها با رسانه های خارج نشین است. به طوری که بسیاری از مطالبی که در رسانه هایی چون بی بی سی فارسی منتشر می شود، عینا در روزنامه ها، سایت ها و رسانه های اصلاح طلب کار می شود! بدون کوچکترین تغییری. نمونه علنی این مدعا نیز مجتبی واحدی است که مدیر مسئول روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد و هم زمان، خارج از کشور با رسان های ضد انقلابی چون صدای آمریکا و بی بی سی فارسی نیز همکاری داشت! به عنوان نمونه بنگرید به:

مجتبی واحدی؛ “کولی” فتنه ۸۸ و مرکب “کولی” ده صدای آمریکا/ از همنشینی کروبی تا کشف حجاب دخترش (کلیک کنید)

توهین سایت بهار نیوز به نظام اسلامی توهین سایت اصلاح طلب به انقلاب

برای مشاهده تصویر با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید.

توهین آشکار سایت اصلاح طلب بهار نیوز به نظام اسلامی

اگر رسانه های زنجیره ای را مرور کنید، مطالب فراوانی از توهین به مقدسات، توهین به امامین انقلاب و شخصیت های شاخص انقلابی، توهین به شهدا و… را مشاهده خواهید کرد. نمونه اخیر آن انتشار آشکار مطالبی سراسر توهین و تهمت و افترا نسبت به اسلام، نظام اسلامی، نیروی انتظامی و گشت ارشاد در ماجرای مرگ مهسا امینی است. تنها بخش کوچکی از این مطالب توهین آمیز را فارس در گزارش خود کار کرده است:

مشمئز کننده‌ترین واکنش به فوت مرحوم مهسا امینی (کلیک کنید)

یکی از شگردهای سایت های اصلاح طلب، توهین در قالب نظرات مخاطبین است! روشن است که هر مطلبی اعم از خبر، گزارش، مقاله، یادداشت و…، مخاطبینی از گرایش های فکری مختلف دارد. بعضی از مخاطبین تنها با مطالب را می خوانند و رد می شوند، اما برخی از آنها با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، نظرات خود را نیز ابراز می کنند. سایت های زنجیره ای بخش قابل توجهی از مطالب توهین آمیز خود را که نمی توانند به صورت رسمی در قالب مطالب منتشر کنند، در بخش نظر مخاطب انتشار می دهند! به عنوان نمونه به این مطلب از سایت بهارنیوز و نظرات ذیل آن توجه کنید:

شورای حقوق بشر علیه حجاب اجباری در ایران قطعنامه صادر کند/ واکنش گزارشگر ویژه سازمان ملل به مرگ ژینا (کلیک کنید)

سایت بهار نیوز دو نظر را ذیل این مطلب انتشار داده است که با عرض پوزش از مخاطبین گرامی، و صرفا به جهت روشنگری موضوع مورد بحث، عینا نقل می شود:

نظر اول که نظام را به دروغگویی متهم کرده است:

اتفاقات رخ داده Hدم رو یاد سال هشتاد و هشت و کشته شدن خانم ندا اقا سلطان میندازه اون موقع گفتن کار خارجی ها بوده اگه این اتفاق هم توی اون سال افتاده بود می گفتن مهسا رو عوامل موساد کشتن و کارخود خارجی هابود (۳۹۳۵۰۳)
۱۴۰۱/۰۶/۲۶ ۱۷:۰۶

و نظر دوم که در توهینی آشکار نظام و شخصیت های انقلابی را به ضحاک تشبیه کرده است:

با سلام. روز بخیر ” بنظر شما ضحاک زمان کیست ؟ بگو ضحاک چه کرد و کاوه چه ؟ آیا نوبت بعدی نوبت دختر ، مادر یا خواهر توست یا من ؟ بگو مهسا امینی که بود ؟ دختر تو یا خواهر من ؟ آینده چگونه قضاوت خواهد کرد با ما ؟ نوبت بعدی نوبت کیست ؟ …. (۳۹۳۵۰۵)
۱۴۰۱/۰۶/۲۶ ۱۷:۲۷

سخن پایانی درباب هم‌صدایی رسانه‌های زنجیره‌ای با ضدانقلاب

معروف است که دریا آشغال به خود نمی گیرد! یعنی اگر در هر نقطه ای از دریا آشغالی رها شود، آنرا به ساحل پس می زند و پاک می ماند… این نکته را باید در رابطه با یکتاپرستی و دین مبین اسلام مورد توجه قرار داد: دین اسلام نیز آشغال به خود نمی گیرد! و اگر جماعتی با ریا یا برای رسیدن به پست و مقام خود را دیندار نشان بدهند، در نهایت رستگار نخواهند شد و دین پاک و آسمانی اسلام، آنها را پس خواهد زد. نمونه این مدعا را در شخصیت های به ظاهر مسلمان می توان جستجو کرد. افرادی که بعضا از آنها به عنوان آیت الله هم یاد می شد و می شود، اما در عمل دیگر حتی محکمات دین را هم زیر سوال می برند و نقد می کنند!

در باب انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز این گزاره صحت دارد. نظام اسلامی نیز آشغال به خود نمی گیرد! و اگر افراد چند صباحی خود را انقلابی جا بزنند، در نهایت عاقبتی بهتر از امثال موسوی و کروبی پیدا نخواهند کرد. موسوی که روزگاری او را نخست وزیر امام صدا می زدند، و تصاویرش را با لباس رزمندگی دست به دست می کردند، به جایی رسید که مقاومت اسلامی و حزب الله را زیر سوال برد، به سردار سرافراز دفاع از میهن سردار همدانی توهین کرد و در نهایت به خیال خام خود روی رژیم صهیونیستی را شست و لقب «رژیم کودک کش» را برای کشوری که در رأس محور مقاومت است (سوریه) استفاده کرد!

معاندین خارجی و داخلی کار خود را می کنند. طبیعی هم هست و ماجرای بیت معروفی است که بیان می دارد: نیش عقرب نه از ره کین است/ اقتضای طبیعتش این است! اما وظیفه نهادهای انقلابی چیست؟ شخصیت های سیاسی چه باید بکنند؟ چرا نهادها و سیاسیون انقلابی از مظلومیت نظام اسلامی دفاع نمی کنند؟ چرا فکری به حال دریدگی رسانه های زنجیره ای نمی شود؟ چرا با اصلاح طلبان فاسد و خائنی که علنا به ذیل تا صدر نظام حمله و توهین می کنند برخوردی صورت نمی گیرد؟ اینها سوالاتی است که فعلا بی پاسخ است؛ اما امید می رود که روزی فرا برسد که هرکس در هر پست و مقام و نقطه ای از این خاک مقدس حرفی می زند، مسئولیت حرفش را بپذیرد و اگر به هر دلیل، توهینی به اسلام و نظام مقدس اسلامی روا داشت و دروغی به آن بست، پاسخگوی عملش باشد.

نویسنده: احمدرضا گودمحتاج
منبع: مجله خبری روزلاگ (roozlog.com)
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.