کد مطلب: ۱۳۸۹ تاریخ انتشار: 9 آبان 1401 / 22:53 ۴ نظر
حمایت امید دانا از کومله و محو شدنش در شبکه های اجتماعی:

بازگشت امید دانا به تنظیمات کارخانه!

توهین دوباره امید دانا به پیامبر اسلام توهین امید دانا به قرآن و پیامبر اسلام

توهین های عجیب و غریب امید دانا در برنامه رودست (ویژه برنامه شاهچراغ) به اسلام و مقدسات مسلمانان نشان می دهد این فعال رسانه ای به تنظیمات کارخانه بازگشته است!

مجله خبری روزلاگ: در فتنه ۱۴۰۱ که به فتنه مهسا هم شهرت یافته است، شماری از سلبریتی ها و فعالین حوزه رسانه، ناخواسته هویتی که مدتها سعی می کردند پنهان کنند را افشا کردند! یکی از این فعالین رسانه ای امید داناست که به بهانه حمایت از مردم در رابطه با تجمعات اعتراضی به حجاب، در برنامه خود رودست، رکیک ترین فحاشی ها را به مخاطبین مسلمان خود می دهد! (باعرض پوزش) آنها حرامزاده خطاب می کند! نسبت به مقدسات مسلمان شروع به فحاشی می کند و… اگرچه با گذشت بیش از ۴۰ روز از فتنه مهسا، می توان علت عصبانیت امثال امید دانا را درک اما با در نظر گرفتن جمیع جوانب، باید گفت شاهد بازگشت امید دانا به تنظیمات کارخانه هستیم! با ما همراه باشید:

حمایت امید دانا از کومله و جریانات برانداز!

سایت تحریریه درباره مشخص شدن هویت واقعی امید دانا می نویسد: «شخصی به نام امید دانا که در شبکه های اجتماعی به ملی گرا و ضد تجزیه طلبی معرفی شده بود از اقدامات کومله حمایت کرد!»

امید دانا که در گذشته به شدت علیه جریان های پانکرد موضع گیری می کرد، در یک چرخش عجیب از تظاهرات های سازماندهی شده اخیر که گروهک کومله از پایه های اصلی میدانی آن بودند حمایت کرد و نوشت که این تظاهرات ها مردمی است و تمام!

به دلیل پیر شدن اعضای گروهک مجاهدین خلق (منافقین)، استفاده میدانی از آنها از دستور کار موساد خارج شده است و خرابکاری اسرائیلی سعودی در داخل کشور به گروهک کومله سپرده شده است که در اغتشاش های اخیر به صورت حرفه ای به انجام رسید و عوامل این گروهک با حضور در کمتر از ۵ دقیقه در مکان های مشخصی اقدام به خرابکاری گسترده کرده و سپس از محل خارج می شدند و ادامه ماجرا به افراد بی خبر از همه جا مانند دختران جوان و اوباش سرگردان می رسید که به سرقت صدها مورد از گوشی این زنان و تعرض به آنها انجامیده است!

گفتنی است در کنار امید دانا، برخی از چهره های سلبریتی هم از اغتشاش ها حمایت کردند. اغتشاش های اخیر پس از درگذشت مهسا امینی در مکان زیر نظر نیروی انتظامی روی داد و درحالیکه هنوز نتیجه تحقیقات پزشکی منتشر نشده بود، عده ای با قطعی دانستن کشته شدن وی، اقدام به اقدامات خارج از قانون کردند. مسعود بارزانی رئیس تجزیه طلب اقلیم کردستان هم در تماس با خانواده امینی یکی از عوامل اصلی تشویق به اقدامات فراقانونی است.

محو شدن امید دانا از شبکه های اجتماعی

محو شدن امید شریفی دانا در شبکه های اجتماعی در یک ماه اخیر با سرعت زیادی اتفاق افتاد. به نوشته تحریریه، محو شدن امید شریفی دانا و کانال رودست که در ۵ سال اخیر روندی به رشد در شبکه های اجتماعی داشت در یک ماه اخیر با سرعت زیادی اتفاق افتاد.

امید دانا که در اغتشاشات اخیر در کنار مسیح علینژاد قرار گرفت و درخواست کرده است تا مردم بر سر حجاب با یکدیگر درگیری فیزیکی داشته باشند با کاهش قابل توجه و فزاینده محبوبیت روبرو شده است!

حرکت تروریستی داعش در شاهچراغ و مواضع عجیب امید دانا

امید دانا که تا مدتی قبل خود را طرفدار نظام اسلامی لقب می داد، و از طریق ساخت برنامه هایی در دفاع از سپاه، سردار سلیمانی، رهبر انقلاب و… به شهرت رسیده بود، و از سوی دیگر با رسانه هایی چون بی بی سی فارسی، اینترنشنال، صدای آمریکا و سربازان این رسانه ها در داخل کشور مقابله می کرد، در ماجرای فتنه مهسا و نیز حمله تروریستی داعش در شاهچراغ، از هویت واقعی خود رونمایی کرد!

در ویدئویی که با عنوان «حادثه تروریستی شاهچراغ، چه کسی ذی‌نفع هست؟ آیا نظام در این اتفاق نقشی داشته؟» از سوی امید دانا منتشر شده است، رکیک ترین فحاشی ها توسط این فرد به پیامبر اسلام (ص)، امام علی (ع)، مسلمانان و… صورت می گیرد. توهین های عجیب امید دانا به قرآن کریم و مقدسات در این ویدئو در حالی صورت می گیرد که تا مدتی قبل (چند روز قبل و پیش از آغاز فتنه مهسا امینی) بخش قابل توجهی از جوانان انقلابی او را حامی نظام می دانستند.

در ویدئوی دیگری که با عنوان «از تحریف شهدای شاهچراغ تا مسائل مشکوک بدون پاسخ» از سوی امید دانا منتشر شده است، وی نظام را به صورت غیر مستقیم مسئول حرکت تروریستی داعش در شاهچراغ بیان می کند! ابهاماتی که امید دانا درباره ماجرای داعش و حرکت تروریستی در شاهچراغ عنوان می کند، نشان می دهد این فرد حتی مطالعات ابتدایی را برای ساخت برنامه مذکور انجام نداده است! از جمله در بخشی از برنامه بیان می دارد چرا نیروهای واکنش سریع به سرعت وارد عمل نشده اند! در حالیکه اگر این فرد یک جستجوی ساده می کرد، فیلم و توضیحات حضور نیروهای واکنش سریع در کمتر از ۲ دقیقه و دستگیری تروریست داعشی را می دید و این ابهام بچه گانه را مطرح نمی کرد.

در ابهام دیگری که از سوی امید دانا درباره شاهچراغ مطرح شده، وی عنوان می کند چرا در تصویر زائر مجروح شده کفش به همراه دارد! یا در ابهام دیگری بیان می کند چرا خانمی که در حرم بر اثر شلیک تروریست داعشی به شهادت رسیده است، کیف همراه دارد! این ابهامات نشان می دهد امید دانا حتی اطلاعات اولیه این ماجرا را هم کسب نکرده است! او حتی نمی داند که زائرین می توانند پس از بازرسی کیف و وسایل خود را با خود به داخل حرم ببرند!

امید دانا به خیال خود در شبهه ای دیگر بیان می کند که چطور فرد داعشی توانسته اسلحه را از نگهبانی به داخل حرم ببرد! در حالیکه اگر مختصری در اینباره جستجو می کرد، می دید که چطور تروریست داعشی نگهبان ورودی حرم را با شلیک گلوله مضروب می سازد و بعد به داخل حرم وارد می شود!

توهین به مقدسات و بازگشت امید دانا به تنظیمات کارخانه

امید دانا که مدتها قبل به عنوان مرتد شناخته شده و صراحتا اعلام می کرد از اسلام خارج شده است، در برنامه های خود توهینی را متوجه مقدسات اسلامی و مسلمانان نمی کرد و از سوی دیگر، مدام از اینکه پشیمان است و روش سیاسی اش را تغییر داده است خود را طرفدار نظام اسلامی نشان می داد. به نظر می رسد با توهین های عجیب و غریب صورت گرفته در برنامه رودست، می توان چنین نتیجه گرفت که امید دانا به تنظیمات کارخانه بازگشته است!

ریزش مخاطبین امید دانا نیز در همین راستا قابل تحلیل است. چراکه امثال دانا برای جریانات ضد انقلاب و غیر مذهبی هیچ جذابیتی ندارند و اگر مخاطبین جوان کشور به تماشای برنامه های وی می پرداختند، از این جهت بود که بعضی از حقایق و دستاوردهای نظام اسلامی را بیان می کرد و از این طریق تلاش می نمود تا برای خود مخاطب جذب کند. مجله خبری روزلاگ در این رابطه و به زودی مطلب مفصلی کار خواهد کرد.

تهیه و تنظیم: گروه سیاسی
منبع: مجله خبری روزلاگ (roozlog.com)
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.