کد مطلب: ۱۳۹۲ تاریخ انتشار: 10 آبان 1401 / 20:09 ۲ نظر
توهین امید دانا به قرآن کریم، پیامبر اسلام، امام علی و دیگر مقدسات:

توهین های بی سابقه امید دانا به اسلام و مقدسات! + صوت

توهین های بی سابقه امید دانا به مقدسات توهین امید دانا به اسلام امیددانا پیامبر اسلام و حجاب

توهین های بی سابقه امید دانا به پیامبر اکرم (ص)، امام علی (ع)، قرآن کریم، حجاب و دیگر مقدسات اسلامی در برنامه ای با موضوع حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ رخ می دهد.

مجله خبری روزلاگ: توهین های بی سابقه امید دانا به اسلام و مقدسات اسلامی خبرساز شده است. امید دانا که با طرفداری از سپاه، نیروهای نظامی، رهبر انقلاب و… توانسته بود اعتماد جوانان مسلمان و انقلابی را به دست آورد و از حمایت آنان برخوردار شود، حالا و در اولین فتنه (مهسا امینی. فتنه ۱۴۰۱) هویت واقعی خود را رو کرده است و از هیچ توهینی به مقدسات اسلامی دریغ نکرده است! توهین های امید دانا به مخاطبین خود هم کشیده شده و او مخاطبی که به اسلام و حجاب معتقد است را (با عرض پوزش) حرامزاده لقب می دهد!

درباره توهین های بی سابقه امید دانا به اسلام و مقدسات اسلامی

کانال منتخب اخبار درباره «توهین های بی سابقه ی چند روز پیش امید دانا به تمام مقدسات دین اسلام» نوشت: سلمان رشدی به گَرد پای این حجم از توهین نمی‌رسید… انتظار میره تمام کسانی که اندک حمایتی از این کافر بی حیا انجام دادند، به صورت جدی واکنش نشون بدهند.

فیلم و فایل صوتی توهین های امید دانا به مقدسات اسلامی

پیشاپیش از شما مخاطب گرامی بابت الفاظ رکیک داخل صوت عذرخواهی می‌کنیم…

فیلم سخنان و برنامه امید دانا را از لینک زیر مشاهده بفرمایید:

https://www.youtube.com/watch?v=KqDWWm6GAjc

برای شنیدن فایل صوتی امید دانا در کانال «منتخب اخبار» در ایتا روی لینک زیر کلیک بفرمایید:

https://eitaa.com/joinchat/1231028412C5231d1781b

نظر شیخ فرهاد فتحی درباره امید دانا

نظر شیخ فرهاد فتحی درباره امید دانا و توهین‌هایش به اسلام

کانال حجت الاسلام فرهاد فتحی نوشت: اتمام حجت برای دینداران؛ صوت را بخاطر درخواست دوستان از کانال حذف کردیم گرچه معتقدیم باید انقلابی ها از این حرفها مطلع شوند چون همین الان بعد این پست یه عده پیام میدهند کدام صوت؟ چی گفت؟ نه بابا الکی نگید!…

وقتی یک عده انقلابی تا صوت نشنوند قانع نمیشن باید پخش کرد گرچه پخش اولیه اشکال دارد ولی وقتی پخش شد دیگه برای کار رسانه ای ایرادی ندارد. ما هم باهاش گفتگو کردیم ما هم یه مدت کاراش توجیه کردیم ولی دیگه فحش جنسی به مقدسات از طرفدار جمهوری اسلامی قابل قبول نیست. اصلا کافر باشد مخالف احکام باشد میگیم باشه ولی نقدش میکنیم ولی کسی که فحش جنسی به خدا تا بزرگان ما بدهد هیچ مخرج مشترکی با او نداریم گرچه صبح تا شب بگوید من مدافع نظام هستم.

شیخ فرهاد فتحی درباره توهین امید دانا به مقدسات اسلامی در توئیتی نوشت: یکی از فوائد فتنه اخیر شناخت چهره اصلی امید دانا (نادان) بود؛ بخاطر چند ساعت گفتگویی که باهاش داشتم استغفار می کنم. صوت اخیر این کافر نجس برای همه دینداران اتمام حجت است. طرف فحش جنسی به خدا و پیامبر میده و میگه من طرفدار جمهوری اسلامی هستم، آقا ما چنین طرفداری نمیخواهیم. ولمون کنید…

مجله خبری روزلاگ در مطلب دیگری با عنوان «بازگشت امید دانا به تنظیمات کارخانه» به توهین های عجیب و غریب این فرد پرداخته و به شبهات وی درباره حمله تروریستی داعش در شاهچراغ پاسخ داده است. این مطلب را اینجا ببینید:

بازگشت امید دانا به تنظیمات کارخانه

در مطلب فوق علاوه بر بررسی توهین‌های صورت گرفته به مقدسات اسلامی، به ابهامات کودکانه ای که امید دانا درباره حمله داعش به شاهچراغ مطرح کرده نیز پاسخ داده شده است.

تهیه و تنظیم: گروه سیاسی
منبع: مجله خبری روزلاگ (roozlog.com)
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

۲ دیدگاه

  • مهدی

    بقول حاج اقا ما همچین طرفداری نمی خوایم که به ائمه توهین کنه مرتیکه نجس کافر ناصبی خاک بر سر اون کسی که فکر کنه این طرفدار نظامه یک بنده خدایی چندسال پیش میگفت این جماعت نفوذی هستن فقط میخوان جا باز کنند ما اصلا بفکرمون هم نرسید میگفت شماها چقدر ساده هستین اینا جرات ندارن داخل کشورهای غربی علیه امریکا و اسرائیل و انگلیس و غیره صحبت کنند سریع فاتحه ات خونده اس کار اصلی این جماعت فقط و فقط جذب هوادار و ایجاد تفرقه اس در ایران تنها با این تکنیکه که ایران نابود میشه والسلام

  • ولگرد قصاب

    شما ها بهتره برید ماله تونو بکشید و نون نداشته تونو بزنید تو خون ماها، شما رو اصا چه به امید دانا ؟؟؟
    دیدی تو چشم نیستی گفتی از مال امید دانا بری بالا ؟؟؟
    … به اون قرآنی که بخاطرش حاضرید حتی انسان های بیگناه رو قربانی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.