کد مطلب: ۱۴۳۶ تاریخ انتشار: 3 دی 1401 / 22:02 ۳ نظر
پاکسازی سلبریتی های خائن و شناخت سیاسیون:

برکات و فواید فتنه مهسا امینی برای انقلاب

زن زندگی آزادی فواید فتنه مهسا امینی برکات فتنه 1401

اغتشاشات اخیر باعث شد شماری از سیاسیون و سلبریتی ها ماهیت واقعی خود را بروز دهند و بنابراین از برکات و فواید فتنه مهسا می توان به «شناخت» نظام اسلامی نسبت به این جماعت شاره کرد.

مجله خبری  روزلاگ: در این مطلب با عنوان «برکات و فواید فتنه مهسا امینی برای انقلاب» به قلم احمدرضا گودمحتاج به بررسی فواید و برکات اغتشاشات اخیر پرداخته شده و ریزش های و رویش های انقلاب در سطوح مختلف واکاوی شده است. با ما همراه باشید:

اغتشاشات اخیر اگرچه به کشور در سطوح مختلف ضربه وارد کرد، عزیزانی را چه در سطح مردم و نیروهای مخلص بسیجی، چه در سطح پلیس و نیروهای حافظ امنیت از دست دادیم، اما برکات و فواید فراوانی هم داشت. برکاتی که بجز در حوادث اینچنینی از طریق دیگری قابل دستیابی نیست! از جمله فواید فتنه مهسا می توان به «شناخت» و «پالایش» حاکمیت در سطوح مختلف اشاره کرد؛ چه در بین سیاسیون که شناخت آنها هم برای مردم و هم برای حکومت بسیار مفید خواهد بود، و چه در بین سلبریتی ها که راه دیگری جز اغتشاشات اخیر برای پالایش آنها وجود نداشت!

شناخت سیاسیون/ جریان معاند، جریان خائن و جریان ساکت

در فتنه مهسا امینی، سیاسیون را می توان در سه جبهه مورد ارزیابی قرار داد. گروهی که رسما پرچم عناد برافراشتند، و مانند سید محمد خاتمی عملا با کوموله و شعار زن زندگی آزادی ارتباط مستقیم گرفتند و از آن رسما حمایت کردند، گروهی که خائنانه و به اصطلاح چراغ خاموش حرکت کردند و پس از دستگیری ها و اعترافات رهبران اغتشاشات نقش آنها روشن شد (و البته خواهد شد…) و گروهی که سکوت کردند! سکوتی که البته خواسته یا ناخواسته معنایی جز همراهی با جریان معاند و دشمن ایران نداشت.

در واقع سیاسیون ساکت عملا میدان را برای تاخت و تاز اپوزیسیون خارج نشین باز گذاشتند. اپوزیسیونی که تلاش کردند در ماجرای اغتشاشات اخیر «متحد» وارد میدان شوند! هرچند زمان زیادی لازم نبود تا به یکدیگر چنگ و دندان نشان دهند و سلطنت طلب، جمهوری خواه، منافق و تجزیه طلب، بر روی یکدیگر تیغ بکشند و هر یک به صورت آشکار اقدامات دیگری را زیر سوال ببرد!

رهبر انقلاب اسلامی درباره سکوت خواص در فتنه اخیر واکنش نشان دادند و به طور کلی از سیاسیون خواستند تا درباره اتفاقات اخیر روشن و صریح موضع گیری کنند. ایشان در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری نیروهای مسلح که صبح روز دوشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ برگزار شد فرمودند:

در اول کار برخی خواص بدون تحقیق و احتمالاً ناشی از دلسوزی، اطلاعیه و بیانیه دادند و اظهار نظر کردند. برخی از آنها اتهام را به سمت سازمان انتظامی بردند و برخی هم مجموعه نظام را متهم کردند. اکنون که دیدند قضیه چیست و نتیجه حرف‌های آنان با برنامه‌ریزی دشمن چه اتفاقاتی را در خیابانها رقم زده است، باید کار خود را جبران و صریحاً اعلام کنند با آنچه اتفاق افتاده و با برنامه دشمن خارجی، مخالفند. وقتی عنصر سیاسی امریکایی این قضایا را به دیوار برلین تشبیه می کند باید بفهمید قضیه چیست و اگر نفهمیدید حالا بفهمید و صریحاً موضع گیری کنید.

حمله داعش به شاهچراغ از نتایج فتنه مهسا امینی

پاکسازی فضای مسموم در بین سلبریتی ها/ شناخت و پالایش سلبریتی های خائن

یکی دیگر از فواید فتنه مهسا امینی شناخت و پالایش سلبریتی های خائن به کشور بود. پس از مرگ مهسا که به فرموده رهبر معظم انقلاب، دل همه را به درد آورد، بسیاری از سلبریتی ها مانند مردم ناراحت شدند واکنش نشان دادند. قاطبه واکنش ها معقول، منتقدانه، دلسوزانه و با رعایت ادب و احترام بود. اما در این بین، بعضی از سلبریتی هایی که تا آن زمان (اواخر شهریور ۱۴۰۱) چهره و هویت واقعی خود را پنهان کرده بودند، با اوج گرفتن جو رسانه ای از اغتشاشات، به تصور اینکه نظام قرار است تغییر کند، ماهیت خود را علنی کردند!

در حقیقت این بخش از سلبریتی های خائن، نظیر علی کریمی، احسان کرمی، مهناز افشار، برزو ارجمند و… با توهم اینکه کار حکومت تمام است، علاوه بر اینکه ماهیت خود را بروز دادند، تمام توان خود را نیز به کار گرفتند تا با دشمنان این مرز و بوم همراه شوند! بخش دیگری از سلبریتی ها هم با کشف حجاب و مواضع تند ماهیت خود را افشا کردند. گرچه تعداد زیادی از این جماعت، با عذرخواهی های پی در پی به اشتباه خود پی بردند، اما در هر حال این اتفاقات باعث «شناخت» ماهیت سلبریتی ها شد.

امید دانا رفت امیرارشام آمد ریزش و رویش سلبریتی ها یوتیوبرهای انقلابی

فواید فتنه مهسا و شناخت امید دانا روی کار آمدن امیر ارشام

همانطور که ذکر شد، اغتشاشات اخیر که از آن به عنوان جنگ شاختی و جنگ ادراکی نیز یاد می شود، به نحوی بود که «همه» را به واکنش واداشت و همین باعث شد تا «ماهیت» افرادی که سعی می کردند «چراغ خاموش» اهداف خود را پیگیری کنند روشن شود!

اگر بگوییم ماجرای اغتشاشات اخیر در کنار آسیب ها و ضررهای مادی که به کشور وارد کرد، میلیاردها تومان نیز منفعت داشت، سخنی به گزاف نگفته ایم! چراکه نظام مظلوم اسلامی، باید در میدان های مختلف از هزینه سازی سلبریتی های خائن ضربه می خورد تا ماهیت هرکدام از آنها جداگانه روشن شود! اما فتنه ۱۴۰۱ باعث شد همه این جریانات ماهیت خود را افشا کنند و حاکمیت به یک «شناخت» مطلوب و کافی از آنها برسد.

یکی از سلبریتی هایی که افشای ماهیت وی برای جوانان انقلابی فواید فراوانی داشت، امید دانا بود. این یوتیوبر که با حمایت از انقلاب، سپاه، سردار سلیمانی و شخص رهبر انقلاب در بین جریان انقلابی، به ویژه جوانان برای خود شهرت و محبوبیتی به دست آورده بود، «ماهیت» و «هدف» اصلی خود را در اغتشاشات اخیر نشان داد!

امید دانا که با شعار «میهن پرستی»، «گسترش مرزهای نفوذ ایران» (نفوذ منطقه ای)، «حمایت از سپاه» و نیروهای حافظ امنیت کشور برنامه هایش را پیش می برد، در فتنه مهسا با تصور اینکه ماجرا جدی است و نظام قرار است به زودی سقوط کند، ناگهان با چرخشی ۱۸۰ درجه ای ماهیت خود را علنی کرد و تمام توان خود را برای حمایت از اغتشاشگران به میدان آورد!

شناخت امید دانا برای جوانان انقلابی که قصد داشتند درک سیاسی خود را از طریق برنامه های او به گسترش دهند، پر از خیر و برکت بود. شناختی که موجب ریزش هواداران و هواخواهان امید دانا شد و در حالی که تا قبل از فتنه مهسا، ویدئوهای این سلبریتی خائن، در سایت هایی نظیر آپارات هزاران بار دیده می شد، به ناگاه در بایکوت خبری قرار گرفت! در واقع مردم و جوانانی که با دست به دست کردن ویدئوهای امید دانا به نوعی از او حمایت می کردند، به شناخت رسیدند. این شناخت باعث شد دست از حمایت و بازنشر ویدئوها و تولیدات او بکشند تا برای او فقط مخاطبین محدودی باقی بمانند که قصدشان از همراهی، وقت گذرانی و خیال بافی درباره آینده ایران است.

اگرچه ریزش امثال امید دانا از فواید فتنه مهسا امینی بود، اما از سوی دیگر یوتیوبرها و بلاگرهای جوان دیگری سربرآوردند که به حمایت از «ایران» و «انقلاب» می پرداختند. امثال «امیر ارشام»، «آقای تحلیلگر» و دیگرانی که هر یک توانستند مخاطبین امید دانا را به سوی خود جذب کنند و با تولید برنامه های جذاب، درباره اغتشاشات اخیر و ماهیت جنگ رسانه ای علیه ایران، «تبیین» و روشنگری کنند.

در مجموع باید گفت اگرچه مرگ مهسا امینی دردآور بود، اما برکات فراوانی داشت. شاید اگر دروغ های امجد امینی (پدر مهسا) نبود و جنگ همه جانبه اخیر رخ نمی داد، سالها طول می کشید تا نظام بتواند برکاتی را که در این مدت چند ماهه به دست آورد، کسب کند! در حقیقت این خواست خدای متعال است که بعد از هر سختی آسانی و گشایش قرار داده است و در ماجرای اخیر نیز اگرچه شهدای فراوانی داده شد و هزینه هایی به کشور تحمیل گردید، اما رویش ها و برکات بی نظیری نیز رخ داد که می توان آنرا از برکت خود پاک شهدای فتنه مهسا دانست.

نویسنده: احمدرضا گودمحتاج
منبع: مجله خبری روزلاگ (roozlog.com)
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

۳ دیدگاه

  • وحیده قاسمی

    به امثال امید دانا باید گفت ابن الوقت اوپورتونیست باد گرا عضو حزب باد بدبخت اگه میدونست نظام ساقط نمیشه هیچوقت خیانتشو علنی نمیکرد و مشتش وا نمیشد شما برین به پشت پرده زندگی مردایی که شعار زن زندگی آزادی میدن نگاه کنید و ببینید آیا اینا اصلأ تو زندگیشون کوچکترین ارزشی برای زن ودختراشون قایل هستن اونا مثل آب خوردن به زناشون خیانت میکنن بیشتر این زنای شعاردهنده هم آزادی رو در هرزه گی و عریان نمایی میدونن مطمینا همه اونایی که امروز روسری درآوردن فردام شورتشونو بر سر نیزه میکنن و شعار آزادی فحشا و عریان نمایی میدن یه نمونه ش همون زنک نیلوفر بود که در فتنه ۹۸ روسریشو بر سر چوب کرد و بعد از مرگ مهسا امینی در هلند به بهونه گرفتن اقامت در ملأ عام جلوی مردم لخت شد درحالیکه این مدل عریان شدن در خود هلند جرمه

  • علی

    بی …..مو س ، انتظار داشتی بگیرن بکشن هیچکس هم چیزی نگه ؟ شما و جمهوری اسلامی محکوم به نابودی هستید

    • مبینا

      اینو…
      عمو جان فحشت رو دادی؟
      آفرین. حالا برو بشین مشقت رو بنویس! با کامنت گذاشتن و لایک و دیس لایک، کسی نمیاد مشقات رو بنویسه…
      واقعا این ز.ز.آ جنبش فواحش بی ادب و گستاخ و کودکان وقیح بود!
      شاسکول جان دیر از خواب بیدار شده:
      تازه الان اومدی تهدید؟ انقلابتون رو آب برد!
      سالگردش هم که گذشت…
      باشه نظام سرنگون کردی. محکوم به نابودی کردی. آفرین.
      فقط به اون پدر و مادرت بگو یه ذره بهت ادب یاد بدن: «ادب خانوادگی» رو مدرسه نمی تونه یاد بده. ضعفت از اونجاس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.