کد مطلب: ۱۴۵۵ تاریخ انتشار: 17 دی 1401 / 23:20 ۱۶ نظر
روز جهانی کتلت کار دست آشپز اینستاگرامی داد:

توهین نواب ابراهیمی به سردار سلیمانی + عکس

توهین نواب ابراهیمی به سردار سلیمانی روز جهانی کتلت پلمپ کافه رستوران

در پی توهین نواب ابراهیمی به سردار سلیمانی این آشپز اینستاگرامی بازداشت شد و کافه رستوران وی نیز پلمپ گردید. او در سالروز شهادت سردار دلها نوشته بود امروز روز جهانی کتلت است!

مجله خبری روزلاگ: توهین نواب ابراهیمی به سردار سلیمانی باعث دستگیری این آشپز جنجالی و پلمپ کافه اش شد. نواب ابراهیمی در سالروز شهادت حاج قاسم نوشته بود امروز روز جهانی کتلته. با ما همراه باشید:

نواب ابراهیمی و روز جهانی کتلت

نواب ابراهیمی آشپز اینستاگرامی که در سالروز شهادت حاج قاسم نوشته بود امروز روز جهانی کتلت است بازداشت شد. او در پست های متعدد به این موضوع پرداخته بود. توهین نواب ابراهیمی به سردار دلها در حالی از سوی او و هم فکرانش انجام می شود که این جماعت داعیه «آزادی» دارند. البته آزادی که در آن هم به مقدسات توهین شود و هم به شخصیت های ملی و فراسرزمینی.

همشهری آنلاین درباره بازداشت نواب ابراهیمی می نویسد: نواب ابراهیمی سرآشپز ایرانی به اتهام توهین به سردار قاسم سلیمانی بازداشت شده است. آنگونه که همشهری خبر داده او در سالگرد ترور سردار سلیمانی طرز تهیه یک غذا را در اینستاگرام خود آموزش داده که این موضوع به مثابه توهین تلقی شده است.

نواب ابراهیمی بعد از گذاشتن چند استوری در مقابل رستوران نوژ محل کارش بازداشت شده و بعد از پلمپ کافه خود توسط ماموران امنیتی به اوین منتقل شده است. هم اکنون اینستاگرام وی با بیش از ۲.۷ میلیون فالور از دسترس خارج شده است.

عکس توهین نواب ابراهیمی به سردار سلیمانی

عکس توهین نواب ابراهیمی به سردار سلیمانی را مشاهده می فرمایید. این آشپز اینستاگرامی در سالروز شهادت سردار دلها می نویسد: امروز روز جهانی کتلت است و به این ترتیب، بغض و کینه خود را نسبت به این مرد بزرگ نشان می دهد:

نواب ابراهیمی روز جهانی کتلتنواب ابراهیمی کیست؟ از درآمد میلیونی تا توهین به سردار دلها

نواب ابراهیمی که این روزها به واسطه توهین به شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامش بر سر زبانها افتاده است کیست؟ نواب ابراهیمی سرآشپز ایرانی سال ۱۳۶۹ در تهران متولد شد و هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است. او کارشناسی ارشد رشته عمران است و آنگونه که خودش گفته از کودکی علاقه خاصی به آشپزی داشته و موقع آشپزی همیشه کنار دست مادرش به او کمک می‌کرده است و فوت و فن آشپزی را از مادرش آموخته است. او کار خود را ضبط کلیپ‌های یک دقیقه‌ای آشپزی در اینستاگرام آغاز کرد و به دلیل معرفی غذاهای ساده خیلی زود به شهرت رسید.

نواب ابراهیمی درباره یاد گرفتن آشپزی می‌گوید: «از دوران کودکی شکمو بودم و غذا خوردن را دوست داشتم. حتی موقعی که از مدرسه به خانه برمی گشتم یکسره به آشپزخانه می رفتم. رفته رفته به این روال ادامه دادم. باید بدانید در زمان هایی که در خانه تنها بودم، برای خود آشپزی می کردم و از طرف خانواده تشویق می شدم؛ بعد از این جریانات بود که رابطه من و آشپزی جدی شد!»

درآمد نواب ابراهیمی از طریق فود بلاگری است. او برای انتشار هر استوری یا پست ساده بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان درآمد دارد. همچنیین از طریق یوتیوب نیز کسب درآمد دلاری می‌کند.

فیلم: نظر امید دانا درباره توهین به سردار سلیمانی

در ویدئوی زیر نظر امید دانا درباره توهین به سردار سلیمانی را مشاهده می فرمایید. در این ویدئو امید دانا حتی نقد حاج قاسم را هم گناه و مستحق مجازات می داند! جالب اینکه بعد از اعتراضات اخیر، که باعث کنار رفتن پرده نفاق از چهره بعضی از افراد شد، امید دانا نیز یکی یکی مواضع و اظهارات سابق خود را زیر پا گذاشت:

توئیت امید دانا بعد از دستگیری نواب ابراهیمی

در توئیت زیر واکنش امید دانا به دستگیری نواب ابراهیمی به جرم توهین به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را مشاهده می فرمایید:

واکنش امید دانا به بازداشت نواب ابراهیمی

فتنه مهسا امینی و کنار رفتن پرده نفاق از چهره امید دانا

امید دانا در حالی در این توئیت به بازداشت نواب ابراهیمی پرداخته است که تا چندی قبل، حتی انتقاد به سردار دلها را نیز مستحق مجازات می دانست! (ویدئوی فوق را ببینید) در حقیقت یکی از برکات فتنه مهسا امینی (فتنه و جنگ ادراکی شناختی ۱۴۰۱) همین بود که پرده نفاق از چهره شماری از افراد کنار زد و هویت واقعی آنها را نمایان کرد.

امید دانا یکی از افرادی است که بعد از فتنه مهسا به کلی رنگ عوض کرده و در حقیقت به تنظیمات کارخانه بازگشته و با دیگر رسانه های معاند (نظیر بی بی سی، اینترنشنال، صدای آمریکا و…) هم صدا شده است. در حقیقت امید دانا با تصور اینکه در این فتنه کار نظام به پایان می رسد، هویت واقعی خود را لو می دهد، اما بعد از اینکه به واقعیت ماجرا و پوشالی بودن هیاهوی آشوب ها در فضای مجازی پی می برد، چنان سردرگم و آشفته به ساخت برنامه می پردازد که حتی اصولی که تا مدتی قبل روی آنها قسم می خورد را نیز زیر پا می گذارد.

کلام آخر درباره توهین نواب ابراهیمی به سردار سلیمانی اینکه «سردار دلها» برای مردم ایران نماد مقاومت و ایثار و از خودگذشتگی است و حکم «توهین» هم روشن است. مردم در تشییع میلیون حاج قاسم و شهدای همراهش عمق علاقه و دلبستگی خود به این مرد بزرگ را نشان دادند. سپاهی مردی که نه تنها در ایران، بلکه در اقصی نقاط جهان به عنوان «نماد مبارزه با ظلم» و استکبار شناخته شده و آزادمردان دیگر کشورها نیز بارها به تمجید از وی پرداخته اند.

تهیه و تنظیم: گروه سیاسی
منبع: مجله خبری روزلاگ (roozlog.com)
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

۱۶ دیدگاه

  • M

    شما به جای نوشتن سایت برو همسایتون لو بده داره کتلت میپزه با سبزی پلو با ماهی بر بگیرش الان 🤣🤣

    • سونیا

      چه خبر از انقلابتون؟
      آخر پاییز جوجه ها رو شمردین؟
      عی بابا دی هم تموم شد که…
      می دونی چرا نتیجه نمی گیرید؟ دلیلش همینه که راحت دروغ میگید و حرمت هیچ چیز رو نگه نمی دارید و به امثال سلیمانی که محبوب دل همه ایرانی های واقعی بود توهین می کنید…
      همین میشه که مردم میشناسنتون.
      پس همین فرمون برو جلو.
      خخ. خدا رو شکر.

      • مجله خبری روزلاگ

        سلام. دوست و همراه گرامی. منش سید شهیدان مقاومت، مدارا و همدلی با مردم بود… از شما هم به عنوان محب این شهید والامقام انتظار این است که اهل تحمل و مدارا باشید. پاسخ شما منتشر شد اما بدانید رضای پروردگار و شادی روح سردار شهید در مدارا و محبت با مردم است. بله؛ نهادهای قانونی و حاکمیت در برابر توهین به مقدسات مردم وظایفی دارند که عمل می کنند. ما هم به عنوان مجموعه خبری وظایفی داریم که انجام خواهیم داد. اما شما هم به عنوان محب شهیدان اسلام و انقلاب، وظایفی دارید و آن وظیفه به معنی واقعی کلمه «جذب حداکثری» و «مدارا» و «همدلی» با مردم با هر سلیقه و گرایشی است… موفق باشید

      • کریم

        دخترجون شما وقتی سنتون دو رقمی بشه از تمام این صحبت هایی که کردی پشیمون خواهی شد. نگران ما هم نباش عزیز. شما فعلا از والدین گرامی درخواست کن که براتون شبها قصه های قاسم جان رو تعریف کنن. کاری به کار انقلاب کردن ادم بزرگا هم نداشته باش

  • حقانی

    حتی از کتلت هم میترسه این حکومت

    • مهدی

      شما وقتی اسم انصار الله یمن یا حزب الله و سپاه میاد میترسی پوشک لازم میشی

      • کریم

        والله یه انسان عادی و طبیعی با شنیدن اسم یه مشت قاتل مذهبی باید بترسه خب… ببین اقای حاجی شماها اگه اسلحه رو ازتون بگیرن که شلوارتونم نمیتونید بکشید بالا. الانم باید اسکل باشی که نفهمی ایرانیا چطور چند صد سال پیش اسلام رو با اغوش باز البته به همراه شمشیر و غارت و کشتن مرد و بچه و زن و به برده گرفتن ناموس ایرانی ها پذیرفتن. زمانی که اجداد شماها دختر داشتن رو شرم میدونستن ایرانیها یکتاپرست بودن اقای حاجی. منتهی شما نونتون توی این حکومته وگرنه یابو هم باشی تا الان باید فهمیده باشی

  • قاسم کتلت

    بابا … فقط خوشم میاد خودتون هم میفهمید که لقب اون … سلیمانی کتلته، فشار بخورید تا میتونید فشار بخورید، بخدا شما جوک هستین مسخره ی تمام عالم هستید خارجیها چه فکری میکنند اگه بفهمن بخاطر کتلت دستگیر شده بعد بپرسن چرا چون یه … تروریست رو اقای حضرت والا ترامپ به کتلت تبدیلش کرد واقعا که خیلی جوک هستین🤣🤣🤣🤣

  • ساندیس هانتر

    الان کتلت یا سبزی پلو جرمه؟

  • T

    سردار دلها دیگه تبدیل شده به سردار روده ها بسکه خندیدیم😂

    • مبینا

      برای امثال تو که از اول هم سردار «دلها» نبود…
      چون دلی برای شما نمونده. عشق غرب و دنیا کورتون کرده.
      چه می فهمید عشق چیه. چه می فهمید وطن چیه.
      غرق در شهوت های کودکانه خودتونید…
      صدجور معجزه داره اتفاق می افته اطرافتون. اما نمی بینید…
      و خدا رو شکر. وقتی بیدار می شید که دیگه دیر شده.
      اما: به قول دوستان، ایموجی نشون دهنده فشاره!
      نکنه دارید با این شدت به پیروزی انقلابتون می خندی؟
      خخخ. خنده هم داره. نظام قرار بود برف زمستون رو نبینه! قرار بود چه ها کنید و چه ها بشه. ولی فهمیدید هارت و پورتی بیش نیستید!
      آخه گنده های ضد انقلاب کاری از پیش نبردن. بعد ززآ قراره با توئیت و لایک و دیس لایک چارتا بچه مدرسه ای نظام رو سرنگون کنه؟ خخ. درسته واقعا خنده داره! خخخ.

  • شهروند

    گور پدر سایت روز لاگ 👎

  • .

    بعضیا فک میکنن با ضد انقلابی و اینا میتونن پیش برن نخیر اینطوری هم نیس بلاخره همه ما انسان های روی زمین خواهیم مرد. و فک نکنین میتونین همیشه زندگی کنین
    اینهمه بهش توهین نکنین ب خودتون تو آینه نگاه کنین بعد بیان به اینو اون تهمت بزنین
    هیچ موقع ایران بدست ضد انقلابایی مث شما نمیفته اره برین به روح رضا شاه هم فاتحه بخونین بلکه بهتون کمک کرد بیاین جمهوری اسلامی رو به جمهوری رضا شاه تبدیل کنین😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
    برین به فکر آخرتتون باشین ک چقد ایشون رو مسخره و بهش توهین کردین واقعا خجالت بکشید ضدانقلابای کثافت اینترنشنال و بی بی سی

  • baa

    فقط عنقلابیونی که مانند وحوش مخوان عاقید عصر حجریشون رو به جامعه تحمیل کنن از لفظ کتلت بدشون میاد و ذهن کثیفشون اونا رو میبره به سمت سلیمانی 🙂 حتما شباهتی داره که ناراحت میشن خب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.