کد مطلب: ۱۴۷۵ تاریخ انتشار: 22 دی 1401 / 15:30 ارسال نظر
۵ اشتباه دشمن در اغتشاشات ۱۴۰۱ در کلام رهبر انقلاب:

پنج محاسبه غلط دشمن در اغتشاشات اخیر در کلام امام خامنه ای

مقام معظم رهبری امام خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب رهبر انقلاب رهبری

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار مداحان و شاعران اهل بیت عصمت و طهارت، پنج نمونه از اشتباهات و محاسبه غلط دشمن را در حوادث و اغتشاشات اخیر ذکر کردند.

مجله خبری روزلاگ: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار مداحان و شاعران اهل بیت عصمت و طهارت، پنج نمونه از اشتباهات و محاسبه غلط دشمن را در حوادث و اغتشاشات فتنه مهسا امینی (فتنه ۱۴۰۱) ذکر کردند. با ما همراه باشید:

روایت رهبر انقلاب از خیال‌های باطل دشمن در اغتشاش‌های اخیر

امام خامنه‌ای: من دو سه مورد از غلط بودن محاسبه‌ی دشمن را در قضایای اخیر می‌گویم:

🔹خیال میکرد ملت ایران به خاطر مشکلات اقتصادی که وجود دارد ـ با نقشه‌ براندازی و تجزیه‌طلبی دشمن همراهی خواهد کرد. یک محاسبه است دیگر، این محاسبه غلط بود.

🔹خیال می‌کرد با فحش و بددهنی و اهانت‌های گوناگون می‌تواند مسئولین کشور را از میدان خارج کند، منفعل کند. وقتی که یک خرده بدگویی شد، هتاکی شد بعضی‌ها منفعل می‌شوند دیگر. محاسبه‌ غلطی بود.

🔹خیال کردند با وسوسه‌ها و هیاهوها می‌توانند مسئولان سطح بالای کشور را دچار اختلاف نظر کنند؛ یکی بگوید این کار را بکنیم، یکی بگوید نکنیم. بینشان اختلاف بیفتد. محاسبه‌ غلطی بود.

🔹خیال می‌کردند که می‌توانند با دلارهای فلان مزدور آمریکا ــ دلارهای نفتی ــ اراده‌ی جمهوری اسلامی را تحت تأثیر قرار بدهند؛ اشتباه کردند.

🔹خیال می‌کردند با اینکه تشویق کنند چند تا عنصر خودفروخته را که بروند پناهنده بشوند و علیه کشور خودشان لجن‌پراکنی کنند این موجب می‌شود جوان‌های ما ناامید بشوند، اشتباه کردند، کسی به آنها اعتنایی نکرد.

این محاسبات دشمن بود، محاسبات غلطی بود. چهل سال است که دشمن با انواع طرق علیه نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کند و چون محاسباتش غلط بوده و غلط هست شکست خورده، تا حالا شکست خورده، در این قضیه هم شکست خورد، در آینده هم هر وقت اقدام کند شکست خواهد خورد.

متن کامل بیانات رهبر انقلاب اسلامی را در لینک زیر مطالعه بفرمایید:

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مداحان و شاعران اهل‌بیت‌ علیهم‌‌السلام: نقشه جامع دشمن شکست خورد چون محاسبات آنها غلط و اراده جمهوری اسلامی قوی‌تر بود

گردآوری و تنظیم: روزلاگ
منبع: مجله خبری روزلاگ (roozlog.com)
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.