کد مطلب: ۱۵۲۱ تاریخ انتشار: 26 اسفند 1401 / 16:00 ارسال نظر
پرونده ویژه: مسمومیت دانش آموزان ادامه فتنه زن زندگی آزادی در سال ۱۴۰۱!

دستگیری عاملین مسمومیت دانش آموزان + جزئیات و فیلم

اشد مجازات برای عاملین و مسببین مسمومیت دانش آموزان

مسببین و عاملین مسمومیت دانش آموزان دستگیر شدند. اعتراف دستگیر شدگان این جنایت علیه مظلومترین قشر جامعه یعنی کودکان را به همراه حواشی این پرونده کثیف مشاهده بفرمایید.

مجله خبری روزلاگ: عاملین مسمومیت دانش آموزان در فارس دستگیر شدند و کار اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای انتظامی برای دستگیری سایر عوامل این جنایات سازمان یافته ادامه دارد. در این پرونده ویژه، ابعاد مختلف مسمومیت دانش آموزان را مورد بررسی قرار داده ایم. همچنین در ادامه فیلم اعترافات تکان دهنده عاملین این جنایت در شیراز را می توانید مشاهده کنید. با ما همراه باشید:

مسمومیت دانش آموزان در نقاط مختلف کشور: فتنه رذیلانه و جدید دشمن

دشمنان اسلام، دشمنان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، دشمنان حجاب، و در نهایت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، پس از شکست و ناکامی خفت بار در فتنه مهسا امینی دست به مجموعه اقدامات کثیف دیگری زدند تا به خیال خود، به جمهوری اسلامی ضربه بزنند. این اقدام کثیف عبارت بود از مسمومیت دانش آموزان در نقاط مختلف کشور. هدف از این جنایت نیز ناامن نشان دادن مدارس بود تا دانش آموزان از تحصیل و حضور در مدارس بازبمانند و به این ترتیب نظام آموزشی کشور دچار چالش بشود. البته از آنجا که «خدا دشمنان ما را احمق آفریده است» این اقدامات بزدلانه نیز در نهایت نه تنها آسیبی به کشور وارد نخواهد کرد، بلکه باعث بیشتر شدن وحدت و انسجام ملی خواهد شد.

فیلم: دستگیری و اعتراف هولناک عاملین مسمومیت دانش آموزان (استان شیراز)

فیلم فوق را فارس با عنوان «اعترافات عاملین مسمومیت دانش‌آموزان در لارستان استان فارس» منتشر کرده و نوشته است: در پی مسمومیت تعدادی از دانش آموزان مدارس استان فارس در روز‌های اخیر، چندین تن از عاملین این مسمومیت‌ها دستگیر شدند. آن‌ها در اعترافات خود بدنام کردن نظام را از اهداف خود خواندند.

اقدام قاطع با عاملین مسمومیت دانش آموزان: مطالبه مقام معظم رهبری، آیت الله رئیسی و همه مسئولان نظام

در حالیکه امام خامنه ای در مراسم درختکاری به بررسی جدی ماجرا با قید فوریت تأکید کرده و بیان داشتند عاملین این جنایت باید به اشد مجازات برسند، دیگر مسئولان نظام نیز بارها این حادثه را محکوم کرده و خواستار برخورد جدی با آن شده بودند. از جمله آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی، حجت الاسلام محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه، دکتر قالیباف رئیس مجلس و دیگر مسئولان.

اما باز عده ای در داخل نظام، نه تنها با حکومت بلکه با ایران دشمنی می ورزند و به خیال خود از این اوضاع و آب گل آلود، ماهی مطامع خویش را صید می کنند! این جماعت درک درستی ندارند که دشمنی با حکومت یعنی بازی در زمین دشمن! معاندین و مغرضین داخلی نظیر سید محمد خاتمی از سران فتنه ۸۸ نمی دانند که بازی در زمین دشمن یعنی تجزیه ایران. یعنی جدا شدن کردستان. جدا شدن جنوب کشور. جدا شدن سیستان. جدا شدن آذربایجان شرقی و جدا شدن آذربایجان غربی!

سید محمد خاتمی که ید طولایی در فتنه انگیزی دارد و در نمونه اخیر، پیش از روشن شدن مسئله در آتش فتنه مهسا امینی دمیده بود، اینبار چشم خود را بر اخبار کشور بسته و بیان می دارد که مأموران امنیتی در این زمینه کوتاهی کرده اند! در حالیکه اگر این شخص غرض نداشت، و تنها یک سرچ ساده انجام می داد، با خیل اخبار و پیگیری ها مواجه می شد و نتیجه آنرا می دید.

امثال خاتمی و دیگر اصلاح طلبان از خود سوال نمی کنند اگر این فرضیه که «کارخودشونه» درست باشد، چرا دشمن تلاش می کند تا مدارس را به تعطیلی بکشاند؟ آیا این جماعت از فهم این سوال ساده هم ناتوان است؟ مگر نمی گویند جمهوری اسلامی با درس خواندن دختران مشکل دارد؟ پس دختران باید بمانند و محکمتر از قبل تحصیل کنند! اما دشمن چه می گوید؟ دشمنان نظام از خانواده ها می خواهند دختران و فرزندان خود را به مدرسه نفرستند تا نظام آموزشی با چالش مواجه شود!

اما آیا جریان غرب پرست در درک این مفهوم و سوال ساده عاجز است؟ قطعا خیر! این جماعت مکارتر و دغل تر از این است که تحلیل درست و واقعی از این جریان نداشته باشد. کمااینکه یکی دیگر از غربزده های اصلاح طلب ناخواسته اعتراف می کند که اگر جمهوری اسلامی نمی خواست دخترانش درس بخوانند چرا جمعیت دانشجویان دختر از پسر بیشتر است؟ (صادق زیباکلام) بله؛ این جماعت می فهمند و می بینند، اما دل در گرو غرب دارند. کعبه آمال و آرزوهایشان آمریکا است و حاضرند همه چیز خود و کشور را فدای آمریکا کنند و اینجاست که به درستی گفته می شود این جماعت اصلاح طلب از غربزدگی به غرب پرستی رسیده اند!

نهادهای امنیتی تاکنون تیم های متعددی از عوامل مسمومیت دانش آموزان را دستگیر کرده اند و با قاطعیت با آنها برخورد خواهد شد. یکی از وکلای دادگستری درباره حکم عاملین مسمومیت دانش آموزان بیان می دارد: «در صورتی که مسمومیت دانش آموزان یک اقدام عمدی و سازمان یافته باشد، قانونگذار آن را از مصادیق افساد فی الارض دانسته و مجازات آن اعدام است.»

دستگیری عاملین مسمومیت دانش آموزانسبریتی‌های بی سواد و سیاسیون خائن و هشتگ نه به اعدام برای عاملین مسمومیت دانش آموزان

حالا و با دستگیری بخش زیادی از عاملین مسمومیت دانش آموزان در سراسر کشور، و نیز پیگیری دستگاه انتظامی و امنیتی کشور برای دستگیری باقی عاملین، یک موضع از سیاسیون غربزده و سلبریتی های بی سواد کشورمان محتمل است! این جماعت که تا دیروز می گفتند «کارخودشونه!» از فردا هشتگ نه به اعدام راه می اندازند تا به خیال خود از اعدام عاملین جنایت در حق کودکان این کشور جلوگیری کنند!

امثال رامبد جوان، شهاب حسینی و دیگر بازیگرانی که به دنبال رضایت گرفتن از خانواده شهید عجمیان هستند، و فراموش کرده اند جانیانی که شهید عجمیان را به قتل رساندند چطور وحشیانه او را زیر مشت و لگد و چوپ می زدند و با بلوک سیمانی قفسه سینه او را شکسته بودند، از فردا هشتگ نه به اعدام راه خواهند انداخت! و شیخ فتنه گر (محمد خاتمی) نیز از ضرورت خشونت پرهیزی سخن خواهد گفت!

بله؛ این جماعت به همین اندازه وقیح و گستاخند… و چطور باید خدا را شکر کرد؟ که فتنه مهسا امینی که قرار بود کار نظام را یکسره کند، هویت سلبریتی های خائن و سیاسیون غربزده را افشا کرد و نظام از این جهت سالها بیمه شد! که فرمود: «وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ ٱللَّهُۖ وَٱللَّهُ خَيۡرُ ٱلۡمَٰكِرِينَ» (آل عمران، ۵۴) و نیرنگ زدند، و خدا هم جزای نیرنگشان را داد؛ و خدا بهترین جزا دهنده نیرنگ زنندگان است.

گردآوری و تنظیم: روزلاگ
منبع: مجله خبری روزلاگ (roozlog.com)
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.