کد مطلب: ۱۸۹ تاریخ انتشار: 17 بهمن 1398 / 18:51 ارسال نظر
قیمت فضایی خودرو سوژه کاریکاتور شد!

قیمت فضایی خودرو (کاریکاتور)

قیمت فضایی خودرو

قیمت فضایی خودرو این روزها موجب تعجب همگان شده است. هر روز وضعیت عجیب اقتصاد کشور خبرساز می شود و حالا قیمت خودرو با افزایش سرسام‌آور خود خبرساز شده است.

مجله خبری روزلاگ: با بی تدبیری مسئولان و اقدامات اقتصادی دولت، اینبار قیمت فضایی خودرو خبرساز شده است. روشن است که گرانی در همه جوانب زندگی مردم بی داد می کند و دولتی که همه تلاش و همت خود را بر روی برجام متمرکز کرده است، برای رفع این مشکلات عدیده برنامه ای ندارد. ببینید:

کاریکاتور قیمت فضایی خودرو

کاریکاتور قیمت فضایی خودرو

خبرگزاری تسنیم با انتشار این کاریکاتور نوشت: رکوردهای عجیب در قیمت خودرو/ اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار ۵۵ میلیون تومان شد!

امیدواریم انتخابات مجلس یازدهم بتواند کشور را به مسیر درست خویش بازگرداند و حداقل مجلسی باشد که با نظارت درست، جلوی افزایش بی رویه قیمت ها را بگیرد!

کاریکاتور/ قیمت خودرو فضایی شد/ آرزوهای دست‌نیافتی!

رکوردهای عجیب در قیمت خودرو!اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار ۵۵میلیون تومان شد! فعالان بازار می‌گویند؛ قرار بود با فروش بخشی از تولیدات خودروسازان در حاشیه بازار اختلاف قیمت‌ها برطرف شود اما نه‌تنها این موضوع محقق نشده بلکه روند رشد اختلاف قیمت‌ها هر روز رکورد جدیدی را ثبت می‌کند.

به نظر می رسد با انتخاب جریان دلسوز مردم در انتخابات پیشرو، بتوان مشکلات عدیده ای که در اقتصاد کشور به وجود آمده را کنترل کرد. نباید فراموش کنیم که مسئولان کنونی، چه در دولت، و چه در مجلس، حاصل انتخاب ما مردم هستند و به قول معروف باید گفت: از ماست که برماست!

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.