نماد سایت روزلاگ

کی سازشگران محبوب قلبها بوده اند؟

استکبار آمریکا صهیونیسم اسرائیل سازش مقاومت مذاکره آزادی جبهه مقاومت

استکبار آمریکا صهیونیسم اسرائیل سازش مقاومت مذاکره آزادی جبهه مقاومت

مجله خبری روزلاگ: حجت الاسلام پناهیان درباره راز و رمز محبوبیت سردار سلیمانی، قدرت روحی را راز محبوبیت شهید آسمانی جبهه مقاوت دانسته و بیان کردند که سازشگران هیچگاه در طول تاریخ محبوب قلبها نبوده اند. با ما همراه باشید:

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان ادامه داد: انسان اگر قدرت روحی داشته باشد می تواند به بسیاری از امور اعم از دانش، ثروت و غیره دست یابد. دخترانی که امروز حجاب خود را حفظ می کنند در اصل بیانگر قدرت روحی‌ آنان و به تصویر کشیدن قدرت زنان است.

به نوشته رسا استاد حوزه علمیه با خطاب قرار دادن مسؤولان کشور، گفت: مسؤولان و سیاستمداران ما چه زمانی می خواهند همانند سردار سلیمانی باشند؟ رمز زنده ماندن یاد سردار آن است که مسؤولان نیز در همه عرصه های اقتصادی و غیره همانند حاج قاسم برای کشور و امت اسلام قدرت آفرینی کنند.

کجای تاریخ سازشگران محبوب قلبها بوده اند؟

وی افزود: در کجای تاریخ وجود دارد که عکس سازشگران بر روی سینه های مردم نصب شود و محبوب قلب ها باشد؛ سردار سلیمانی حماسه ساز بود، مسؤولان باید مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند تا ملت قدرتمند و عزتمند شوند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با تاکید بر اینکه مردم از مسؤولان نظامی می خواهند مقتدرانه عمل کنند، اظهار داشت: آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید به تناسب مقاطع مختلف آموزشی یادمانی در کتاب های درسی در تحلیل چرایی محبوبیت سردار سلیمانی داشته باشد.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.