کد مطلب: ۲۹۸ تاریخ انتشار: 20 بهمن 1398 / 20:27 ارسال نظر
در حاشیه حمله به سید شهاب حسینی در فضای مجازی:

حمله سیاسی به هنرمند مردمی!

شهاب حسینی سید بازیگر جشنواره کن حمله سیاسی به هنرمند مردمی

یک عده معلوم الحال به شهاب حسینی به خاطر بیان اعتقاداتش حمله کردند و امین نیکدل، حمله سیاسی به هنرمند مردمی را با متنی زیبا پاسخ داد!

مجله خبری روزلاگ: حمله سیاسی به هنرمند مردمی یعنی سید شهاب حسینی، توسط کسانی که اتفاقا مدعی آزادی بیان و اندیشه هستند عجیب است. حضراتی که انواع و اقسام ادعاها را دارند، اما حداقل در حوزه سینما، سالها از «بهترین بازیگر جشنواره کن» عقب هستند، به راحتی به خودشان اجازه می دهند به شهاب حسینی «فحاشی» کنند.

اما سید شهاب حسینی مرد همین روزهاست. او اتفاقا وقتی جایزه جشنواره کن را گرفت آنرا به «امام زمان عج» تقدیم کرد! و این نشان می دهد که او کیست و چه هدفی دارد. اما مشرق نوشت یک فعال فضای مجازی در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره اظهارات شهاب حسینی در نشست خبری فیلم «شین» واکنش نشان داد.

تو دنیای نون به نرخ روز خورها شهاب حسینی بودن سخته!

سید امین نیکدل در توئیتر، به حمله سیاسی به هنرمند مردمی پاسخ داده و نوشت: شهاب حسینی بهترین بازیگر مرد جشنواره کن است. افتخاری که این مدعیان به خوابشونم بهش نمیرسن. اما جانانه وایساده و به خاطر اعتقادش بد و بیراه میشنوه. تو دنیای نون به نرخ روز خورهای خاله زنک، شهاب حسینی بودن سخته. دمت گرم سید شهاب عزیز.

تو دنیای نون به نرخ روزخورها شهاب حسینی بودن سخته

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.