کد مطلب: ۳۳۴ تاریخ انتشار: 21 بهمن 1398 / 20:00 ارسال نظر
رسایی از رشیدپور دعوت کرد درباره قضاوت تاریخ گفتگو کنند!

قضاوت تاریخ موضوع دعوت رسایی از رشیدپور! + فیلم و عکس

قضاوت تاریخ حمید رسایی در برنامه دید در شب رضا رشید پور نتایج برجام

در برنامه «دید در شب» رضا رشیدپور، حجت الاسلام حمید رسایی درباره نتیجه برجام از قضاوت تاریخ سخن گفت. حالا پس از چند سال و روشن شدن نتایج برجام، فیلم را ببینید!

مجله خبری روزلاگ: چند سال قبل، وقتی حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی (مجلس هشتم و نهم) میهمان برنامه رضا رشیدپور بود، بحث به موضوع «برجام» کشید. آن موقع رضا رشیدپور از حرف های تحلیلی رسایی قانع نشد و حجت الاسلام رسایی هم گفت: این حرف های من و شما می ماند و قضاوت تاریخ صحت آنرا مشخص خواهد کرد.

حالا با گذر چند سال از آن ایام، و با روشن شدن وضعیت «برجام» که حتی از همان گلابی گندیده اش خبری نشد، و مسئولین همین دولت تدبیر هم به صراحت نتیجه آنرا «هیچ» و «صفر» ارزیابی می کنند، حجت الاسلام رسایی از رشیدپور دعوت کرده تا درباره عبرت از تاریخ گفتگو کنند!

فیلم: رسایی درباره قضاوت تاریخ در برنامه رشیدپور چه گفت؟

عکس: دعوت حمید رسایی از رضا رشیدپور برای گفتگو!

اینبار حمید رسایی رضا رشیدپور را دعوت به گفتگو کرد

حجت الاسلام حمید رسایی در توئیتی از رضا رشیدپور دعوت کرد تا با وی به گفتگو بنشیند. رسایی نوشت: سلام رشیدپور عزیز. چهارسال قبل در مثل همین روزها به دعوت شما در دفترتان حضور یافتم و‌ در برنامه دید در شب با هم گفتگو کردیم. اکنون من، شما را به دفترم دعوت می‌کنم تا درباره قضاوت تاریخ صحبت کنیم. احساس می‌کنم تاریخ برای هر دو‌ درس‌ها داشته است که خوب است از زبان خودمان بیان شود.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.