کد مطلب: ۳۹۴ تاریخ انتشار: 25 بهمن 1398 / 12:44 ارسال نظر
واکنش کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان به ادعای تحریم انتخابات!

مخالفان جمهوریت و سیاست شکست خورده تحریم انتخابات! + عکس

دکتر غلامعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان انتخابات مخالفان جمهوریت

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به مخالفان جمهوریت نوشت: تشکیل یک مجلس قوی دشمنان ملت را نا امیدتر از گذشته می کند!

مجله خبری روزلاگ: سخنگوی شورای نگهبان به شعارهای مخالفان جمهوریت با مضامینی چون «رأی بی رأی» و «تحریم انتخابات» واکنش نشان داد و آنرا خواسته مخالفان جمهوریت دانست. با ما همراه باشید:

دکتر عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در توئیتر خود نوشت: تحریم انتخابات و شعار رای بی رای سیاست شکست خورده مخالفان جمهوریت و حاکمیت اکثریت بر اقلیت است. تشکیل یک مجلس قوی دشمنان ملت را ناامیدتر از گذشته می کند.

عکس: واکنش کدخدایی به رأی بی رأی

مخالفان جمهوریت و شعار رأی بی رأی

گفتنی است اخیرا دشمنان نظام اسلامی، و غافلان و خائنان داخلی آنها در کشور، بر طبل تحریم انتخابات می کوبند و کار به جایی رسیده است که یکی از ضد انقلاب های خارج نشین با نام مسیح علی نژاد در نظری جنجال برانگیز و «طالبانی» از طرفدارانش خواسته است تا از مردم در صف انتخابات رأی بگیرند. این اظهار نظر، با واکنش شدید کاربران در فضای مجازی همراه شده است و عده ای این رفتار علی نژاد را با رفتار طالبان و بریدن انگشت رأی دهندگان در انتخابات مقایسه کرده اند!

با توجه به عملکرد ضعیف مجلس دهم، و نیز با توجه به شهادت سردار سلیمانی و فراگیر شدن گفتمان این شهید والامقام در سطح کشور، انتظار می رود مجلس یازدهم با رویکردی انقلابی، متشکل از نمایندگانی «مردمی» و «خدوم» شکل گیرد که با فاصله گرفتن از جار و جنجال های سیاسی، به معنی واقعی کلمه به رفع مشکلات جامعه و درد مردم بپردازند.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.