کد مطلب: ۴۲۶ تاریخ انتشار: 27 بهمن 1398 / 07:11 ارسال نظر
نقاشی فاطمه عبادی با موضوع شهادت سردار سلیمانی و دست جدا شده حاج قاسم! + فیلم

فیلم: لحظه شهادت سردار سلیمانی در هنرنمایی فاطمه عبادی!

نقاشی فاطمه عبادی لحظه شهادت سردار سلیمانی دست شهید سلیمانی

فیلمی که مشاهده می فرمایید، هنر نمایی جدید فاطمه عبادی، نفر اول عصر جدید، با موضوع لحظه شهادت سردار سلیمانی و دست بریده حاج قاسم است.

مجله خبری روزلاگ: انگار همین دیروز بود که خبر شهادت حاج قاسم در شهر پیچید. با اینکه حاج قاسم، «شهید زنده» بود و همه به نوعی انتظار شهادتش را می کشیدند، اما هیچکس باور نمی کرد! بله؛ حاج قاسم پر کشیده بود. فیلم ها و تصاویری که از لحظه شهادت سردار سلیمانی منتشر شده بود تکان دهنده بود. از آن قامتی که بر دل دشمنان لرزه می انداخت، تنها یک دست باقی بود! همان دست مجروح! همان انگشتر…

دشمنان «اسلام» در «میدان نبرد» یارای مقابله با سردار را نداشتند. به همین دلیل، در عملی «بزدلانه» در دل شب، در حالیکه او مهمان کشور «همسایه» بود، آمریکایی های خبیث، با دستور مستقیم اشقی الاشقیاء زمان، ترامپ، در «عملیاتی تروریستی» با حمله پهبادها و بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید.

شهاد سردار دلها، و انتشار فیلم ها و تصاویر لحظه شهادت سردار سلیمانی دلهای مسلمانان جهان و همه انسانهای آزاده را تکان داد و مراسم تشییع سردار و همرزم شهیدش، ابومهدی المهندس، و دیگر همرزمانشان، قیامتی به پا کرد که لرزه بر جان ترامپ و مستکبران عالم انداخت.

سپاه اما انتقام خواهد گرفت. سیلی اول هم در حمله موشکی هوافضای سپاه به مهمترین پایگاه نظامی آمریکایی در منطقه، «عین الاسد» زده شد و تاکنون به اذعان رسانه های آمریکایی، تلفات و صدمات گسترده ای به آمریکایی ها وارد شد.

فاطمه عبادی، این بانوی نقاش و هنرمند ایرانی را به آثار زیبایش می شناسیم. او که در رقابتی نفس گیر در اولین دوره مسابقه استعداد یابی عصر جدید با رأی داوران و آراء مردمی، به عنوان نفر اول و برگزیده انتخاب شده بود، اینبار با موضوع لحظه شهادت سردار سلیمانی و دست بریده حاج قاسم هنر نمایی کرد. فیلم هنرنمایی جدید فاطمه عبادی با موضوع لحظه شهادت‌سردار‌سلیمانی را مشاهده بفرمایید:

فیلم: هنرنمایی فاطمه عبادی از لحظه شهادت سردار سلیمانی

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.