کد مطلب: ۵۰۲ تاریخ انتشار: 30 بهمن 1398 / 18:22 ارسال نظر
هدیه خدا به سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی از دیدگاه امام خامنه ای + عکس

هدیه خدا به شهید سلیمانی هم پیروزی هم شهادت!

رهبر انقلاب و سردار سلیمانی

هدیه خدا به شهید سلیمانی این بود که این شهید والامقام و مخلص، هم به در مقابل مستکبران عالم به پیروزی رسید و هم شهید شد.

مجله خبری روزلاگ: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار با مردم آذربایجان غربی، درباره هدیه‌خدا به شهید سلیمانی سردار سرافراز سپاه اسلام فرمودند: خداوند هر دو بهترین را به شهید سلیمانی داد. هم پیروزی، هم شهادت هدیه خدا به شهید سلیمانی بود.

امام خامنه ای در دیدار با مردم آذربایجان (۲۹ بهمن ۹۸) می فرمایند: خدای متعال در قرآن از زبان مسلمانها میگوید: بِنا اِلّا اِحدَی ‌الحُسنَیَین‌ (توبه، ۵۲) ما یکی از دو حُسنیٰ را داریم؛ حُسنیٰ یعنی بهترین؛ یکی از دو بهترین را ما داریم. آن دو چه هستند که یکی‌اش را انسان دارد؟ یکی‌اش پیروزی است، یکی‌اش شهادت است. شهید سلیمانی به هر دو حُسنیین رسید؛ هم پیروز شد -چند سال است که در منطقه، پیروز میدان شهید سلیمانی است، مغلوب میدان، آمریکا و عوامل آمریکایند؛ در همه‌ی این منطقه این‌ جور است- هم به شهادت رسید؛ یعنی خدای متعال کِلتَا الحُسنَیَین را به این شهید عزیز داد.

عکس نوشته: هدیه خدا به شهید سلیمانی از نگاه رهبر انقلاب

هدیه خدا به شهید سلیمانی هم پیروزی هم شهادت

سردار سرافراز جبهه مقاومت، به همراه دیگر فرمانده و خادم اسلام و مسلمین، سردار ابومهدی المهندس، در عملیات تروریستی و با دستور مستقیم ترامپ، در خاک عراق، در حالیکه مهمان بود و با لباس غیر نظامی در اتومبیل از فرودگاه خارج شد، با حمله پهبادها و هلیکوپترهای آمریکایی مواجه شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.