کد مطلب: ۵۵۱ تاریخ انتشار: 2 اسفند 1398 / 18:32 ارسال نظر
اقدام عجیب انتخاباتی که در حسینیه جماران پایگاه سیاسی اصلاح طلبان رخ داد!

اقدام عجیب در جماران: خط زدن دیرهنگام نام کاندیداهای انصراف داده!

در اقدام انتخاباتی عجیب در جماران اسامی نامزدهای انصراف داده از انتخابات مجلس یازدهم، که شمار آنها به بیش از ۹۰ نفر می رسید، دیر خط خورد!

مجله خبری روزلاگ: از صبح امروز، با مشارکت چشمگیر مردم همیشه در صحنه کشورمان، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است. اما در رسانه ها مورد عجیبی از نوعی «تخلف انتخاباتی» در جماران (پایگاه سیاسی نزدیک به اصلاح طلبان) گزارش شده است. با ما همراه باشید:

خبرگزاری تسنیم با عنوان «خط زدن دیرهنگام نام کاندیداهای انصراف داده در شعبه حسینیه جماران» نوشت: ساعتی قبل، اسامی تعدادی از کاندیداهای انصراف داده از تابلوی نصب شده در شعبه حسینیه جماران خط زده شد.

ساعتی قبل با گذشت بیش از ۸ ساعت از آغاز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مسئولان برگزاری انتخابات در حوزه حسینیه جماران اعلام کردند که فرمانداری در طی نامه ای به این حوزه اسامی تعدادی از کاندیداهایی که از حضور در انتخابات انصراف داده اند را اعلام کرده و آنان نیز بر روی نام آنان خط کشیدند.

این افراد بیش از ۹۰ نفر بودند و همین اقدام دیرهنگام برای خط زدن نام این افراد از تابلوهای نصب شده در شعبه، می‌توانست موجب شود تا برخی از رای دهندگان به اشتباه به افراد انصراف داده نیز رای بدهند.

عکس: اقدام عجیب انتخاباتی در جماران!

خط زدن دیرهنگام نامزدهای انصراف داده در جماران

گفتنی است جماران نام محله و منطقه ای است که محل زندگی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) است و حسینیه جمارات، به علت گرایشهای اصلاح طلبانه و تند حجت الاسلام سید حسن خمینی، به پایگاه اصلاح طلبان و مرکزی برای فعالیت های این جریان سیاسی تبدیل شده است.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.