کد مطلب: ۵۸۴ تاریخ انتشار: 4 اسفند 1398 / 00:39 ارسال نظر
گام اول تغییر:

واکنش روزنامه وطن امروز به نتایج انتخابات مجلس + عکس

نشریات کشور مطبوعات کشور روزنامه های کشور

نتایج انتخابات مجلس یازدهم اعلام شد و با رأی و نظر مردم، مجلسی جوان و انقلابی تشکیل شد. واکنش روزنامه وطن امروز به نتایج انتخابات را مشاهده می فرمایید.

مجله خبری روزلاگ: انتخابات مجلس به پایان رسید و نتایج انتخابات اعلام شد. بر اساس نتایج قطعی انتخابات، مجلس یازدهم مجلسی جوان و انقلابی خواهد بود. روزنامه وطن امروز به انتخاب مردم واکنش نشان داد و تیتر گام اول تغییر را برگزید. ببینید:

عکس: واکنش روزنامه وطن امروز به نتایج انتخابات مجلس

گام اول تغییر وطن امروز

روزنامه وطن‌امروز با پوشش اخبار و نتایج انتخابات تیتر زد: گام اول تغییر. این روزنامه نوشت: مردم سراسر کشور با حضور پای صندوق های رأی، انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری را به جشن ملی تبدیل کردند. این روزنامه همچنین با پوشش حضور رهبر انقلاب در اولین ساعات آغاز رأی گیری از قول ایشان تیتر زد: انتخابات جشن ملی است.

گفتنی است با وجود شیوع ویروس کرونا در کشور، و مشکلات ریز و درشت اقتصادی (بیکاری، گرانی، تورم و…) مشارکت مردمی پر رنگ و نزدیک به ۴۳ ثبت شد. متأسفانه در این دوره از انتخابات، مسئولان دولتی و شخص رئیس جمهور نیز خواسته یا ناخواسته برای کاهش مشارکت مردم تلاش کردند! رئیس جمهور با حمله به شورای نگهبان که خود توسط این نهاد انقلابی تأیید شده بود، سعی کرد تأیید صلاحیت بیشتری بگیرد. گرچه وی نزدیک به انتخابات و در مصاحبه مطبوعاتی، به نوعی تلاش کرد تا جبران کند. در روزهای آینده و با تشکیل مجلس جوان و انقلابی، بهتر می توان در این مورد قضاوت کرد.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.