کد مطلب: ۵۸۸ تاریخ انتشار: 4 اسفند 1398 / 00:52 ارسال نظر
فدریکا موگرینی با کی سلفی بگیره؟

واکنش طنز استاد رائفی پور به نتیجه انتخابات مجلس یازدهم + عکس

استاد علی اکبر رائفی پور پژوهشگر و سخنران

واکنش طنز استاد رائفی پور در توئیتر وی منتشر شد. ایشان با انتشار تصویر گریه فدریکا موگرینی با کنایه به «سلفی حقارت» مجلس دهم نوشت: با کی سلفی بگیره؟

مجله خبری روزلاگ: استاد علی اکبر رائفی پور، با کنایه به سلفی حقارت در مجلس دهم، به نتایج انتخابات مجلس یازدهم واکنش نشان داد. واکنش طنز استاد رائفی پور به نتایج انتخابات مجلس یازدهم را مشاهده بفرمایید:

عکس: واکنش طنز استاد رائفی پور به نتیجه انتخابات

واکنش طنز استاد رائفی پور به نتیجه انتخابات مجلس یازدهم

استاد علی اکبر رائفی پور در با انتشار عکس گریه فدریکا موگرینی در توئیتر خود نوشت: با کی سلفی بگیره؟ این نوشته استاد رائفی پور در حقیقت اشاره طنزی به «سلفی حقارت» در مجلس دهم است که از حافظه سیاسی مردم پاک نخواهد شد. رسانه ها به ماجرای سلفی حقارت پرداخته اند و آن تصاویر، یکی از وقایع ننگین تاریخ سیاسی کشور در کنار دیگر اتفاقات است. اصولا این جریان خاص هرگاه بر مناصب حکومتی تکیه زده است، یا با ترفندهای خاص به مجلس شورای اسلامی راه یافته است، به جای حل مشکلات مردم، تنها حاشیه سازی کرده است. از تحصن و حواشی مجلس ششم گرفته تا مشکلات و حواشی مجلس یازدهم. اما با اتمام انتخابات مجلس یازدهم و تشکیل مجلس «جوان» و «انقلابی» امید است که این روند تغییر کند و نمایندگان مجلس، به جای پرداختن به مباحث جناحی، به فکر حل مشکلات مردم باشند.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.