کد مطلب: ۶۱۹ تاریخ انتشار: 4 اسفند 1398 / 13:59 ارسال نظر
از خبر دروغ مرگ شجریان تا مردم آزاری طرفدارانش!

مردم آزاری طرفداران استاد شجریان + فیلم

استاد محمد رضا شجریان زنده است شجریان چشمانش را باز کرد آخرین خبر از وضعیت استاد شجریان

خوب است طرفداران استاد شجریان به جای بستن راه مردم و آواز خواندن جلوی بیمارستان، برای استاد «دعا» کنند یا اگر به دعا اعتقاد ندارند، به سمت ایشان «انرژی مثبت» بفرستند!

مجله خبری روزلاگ: استاد محمد رضا شجریان این روزها وضعیت جسمی چندان مناسبی ندارد. شجریان سالهاست با بیماری «سرطان» دست و پنجه نرم می کند و آخرین بار نیز به علت «عفونت ریه» در بیمارستان بستری شده است. در این مطلب به مردم آزاری طرفداران این شوالیه آواز ایران پرداخته ایم. با ما همراه باشید:

فیلم: مردم آزاری به سبک طرفداران استاد شجریان

برای استاد شجریان «دعا» کنید نه «مردم‌آزاری»!

اقدامی که طرفداران شجریان مقابل بیمارستان انجام داده اند از دو جهت مردم آزاری است:

  1. راه مردم را بسته اند!
  2. جلوی بیمارستان «آواز» خوانده اند!

بدون شک این دو حرکت، برای استاد آواز ایران که طبق آخرین اخبار، «چشمانش را باز کرده است» هیچ فایده ای ندارد! بهتر نیست این جماعت «روشنفکرنما» به جای حرکات اینچنینی برایش دعا کنند؟ یا اگر به دین و دعا اعتقادی ندارند، به سمت استاد «انرژی مثبت» بفرستند؟ بستن راه مردم یا آواز خواندن چه کمکی به استاد می کنند؟

آخرین خبر: شجریان چشمانش را باز کرد

مهرداد بهلولی، پزشک معالج استاد شجریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در مورد آخرین وضعیت محمدرضا شجریان گفت: شایعات بسیاری در فضای مجازی منتشر شد که هیچ‌کدام صحت نداشتند. استاد شجریان مدت‌هاست که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کنند و آخرین بار چهار سال قبل در خارج از کشور رادیوتراپی شدند که این بیماری فعلی عوارض آن است.

مدتی است که تحت مراقبت‌های تیم پزشکی بیمارستان جم هستند. با وجود اینکه بار‌ها بستری شدند، اما این بار شرایطشان نامناسب بود که خوشبختانه نسبت به زمان بستری شدنشان روند درمانی مثبت بوده و در شرایط خوبی قرار دارند. او ادامه داد: علائم حیاتی استاد ثابت شده و خدا را شکر چشمانشان را باز کردند. امیدواریم هر چه زودتر حال جسمانی هم بهتر شود و سلامتی کامل خود را به دست بیاورند.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.