کد مطلب: ۶۳۷ تاریخ انتشار: 4 اسفند 1398 / 17:02 ارسال نظر
هزینه انتخابات غلامرضا تاجگردون «چقدر» است و از «کجا» تأمین شده؟

غلامرضا تاجگردون درباره هزینه تبلیغات خود شفاف سازی کند! + فیلم

غلامرضا تاجگردون

با توجه به تبلیغات گسترده ستاد انتخاباتی جناب آقای غلامرضا تاجگردون در حوزه انتخابیه ایشان، مجلس یازدهم درباره هزینه تبلیغات همه نمایندگان شفاف سازی کند!

مجله خبری روزلاگ: غلامرضا تاجگردون فعال سیاسی اصلاح طلب به مجلس یازدهم راه یافت. اما با توجه به تبلیغات گسترده ایشان در حوزه انتخابیه خود، خوب است خود ایشان برای مردم شفاف سازی کند که این هزینه ها «چقدر» بوده و از «کجا» تأمین شده است. همچنین مجلس یازدهم باید در رابطه با هزینه تبلیغات همه نمایندگان مجلس «شفاف سازی» کند. با ما همراه باشید:

غلامرضا تاجگردون برای سومین بار به مجلس راه یافت

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: غلامرضا تاجگردون در انتخابات ۹۸ برای سومین بار بعنوان نماینده گچساران به مجلس راه یافت. احد جمالی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: نتایج نهایی آرا پس از هماهنگی با شورای نگهبان استان اعلام و اطلاع رسانی می شود. گفتنی است که تاجگردون نماینده ادوار نهم و دهم مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بوده است.

فیلم: ستاد انتخابات غلامرضا تاجگردون با کدام پول؟

نمایندگان مجلس یازدهم: مطالبه عمومی شفاف سازی است!

شفاف سازی اموال مسئولان، مطالبه عمومی است. مردم باید بدانند مسئولان خود «اشرافی» زندگی می کنند یا در سطح مردم؟ مردم می خواهند بدانند مسئولان کشور «حقوق نجومی» می گیرند یا حقوق معمولی؟

حالا که زلال انقلاب اکثریت مجلس را به دست آورده است، و حالا که «مجلس جوان و انقلابی» شکل گرفته است، خوب است اولین قدم محکم و قاطع برای این مهم برداشته شود و مجلس برای شفاف سازی اموال مسئولان اقدام کند.

مجلس یازدهم «باید» از خودش شروع کند! بله. از نمایندگانی که توانسته اند به مجلس راه یابند. مجلس باید از همه نمایندگان بخواهد تا درباره ستادهای انتخاباتی خود شفاف سازی کنند. روشن و با سند و مدرک توضیح دهند که برای انتخابات «چقدر» خرج کرده اند و این مقدار «از کجا» تأمین شده است!

یکی از مطالبات مردمی هم شفاف سازی هزینه های انتخاباتی جناب آقای غلامرضا تاجگردون است که به نظر می رسد رقم بسیار زیادی در سطح حوزه انتخابیه برای ایشان خرج شده است. روشن است که این مطالبه صرفا برای روشن شدن اذهان است و بس.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.