کد مطلب: ۷۲۷ تاریخ انتشار: 8 اسفند 1398 / 18:18 ارسال نظر
کارتان بسیار بار ارزش است:

پوستر: پزشکان و پرستاران اجرتان با خدا

تقدیر رهبری از پزشکان و پرستاران پوستر

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به پزشکان و پرستاران در مبارزه با کرونا می فرمایند: کارتان بسیار با ارزش است. پوستر تقدیر رهبری از کادر پزشکی مبارزه با کرونا را مشاهده می فرمایید.

مجله خبری روزلاگ: پوستر تشکر رهبری از همه مبارزان با ویروس کرونا، وزارت بهداشت، پزشکان و پرستاران را مشاهده می فرمایید. ایشان در پیامی با اشاره به اهمیت کار کادر پزشکی در مبارزه با کرونا خطاب به همه عوامل مبارزه با کرونا می فرمایند کارتان بسیار با ارزش است:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: «کارتان بسیار با ارزش است. هم ارزش جامعه‌ی پزشکی و پرستاری را در جامعه بالا میبرد که برده، هم مهمتر از این، ثواب الهی است که خدای متعال قطعاً به شما اجر خواهد داد و ثواب خواهد داد و امیدواریم که ان‌شاءالله این کار برجسته و سنگین خیلی هم طولانی نشود و ان‌شاءالله زودتر کلک این ویروس منحوس گرفته بشود.» ۱۳۹۸/۱۲/۰۸

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، لوح پزشکان‌و‌پرستاران اجرتان با خدا را منتشر میکند:

پوستر تشکر رهبری: پزشکان و پرستاران اجرتان با خدا

پزشکان و پرستاران پیام تشکر رهبر انقلاب از مبارزان با کرونا

در این پوستر، پزشکان و کادر پزشکی در حالی نمایش داده شده اند که از زیر قرآن رد می شود و خود را برای مبارزه با ویروس کرونا آماده می کنند. همچنین لباس رزم رزمنده ای که قرآن را گرفته است قابل توجه است. هرچه هست همه کسانی که شبانه روز برای مبارزه با ویروس کرونا تلاش می کنند نزد خدای متعال مأجور خواهند بود.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.