کد مطلب: ۷۸۸ تاریخ انتشار: 10 اسفند 1398 / 16:02 ارسال نظر
ویروس کرونا از ۳ تا ۱۴ روز در بدن انسان می ماند:

علت رشد ناگهانی تعداد مبتلایان به کرونا چیست؟ + فیلم

رشد ناگهانی تعداد مبتلایان به کرونا

رشد ناگهانی تعداد مبتلایان به کرونا دلیل روشنی دارد. این ویروس در بازه زمانی ۳ الی ۱۴ روز خود را نشان می دهد و در این مدت در بدن انسان می ماند!

مجله خبری روزلاگ: رشد ناگهانی تعداد مبتلایان به کرونا دلیل روشنی دارد. این بیماری از ۳ تا ۱۴ روز در بدن می ماند و ممکن است در این بازه زمانی خود را نشان دهد. با ما همراه باشید:

رشد ناگهانی تعداد مبتلایان به کرونا طی ۳ روز گذشته نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است. در ویدئوی زیر به نقل از فارس علت افزایش و رشد ناگهانی تعداد مبتلایان به‌کرونا ذکر شده است:

فیلم: علت افزایش ناگهانی مبتلایان به ویروس کرونا

تذکر مهم: بهتر است شهروندان عزیز تا جایی که ممکن است از حضور در مجامع عمومی پرهیز کنند. همچنین در صورت لمس هر چیزی به چشمان و دهان خود دست نزنید و در اولین فرصت به مدت ۲۰ ثانیه با مایع استاندارد و ضد عفونی کننده دستان خود را بشویید.

دقت داشته باشید که حد فاصل استاندارد برای فاصله از افراد سرماخورده ۱/۵ متر است. همچنین در صورتیکه احساس سرماخوردگی دارید از مایعات مجاز گرم و میوه هایی که ویتامین ث C دارند استفاده کنید.

همچنین به گفته وزارت بهداشت، شهروندان عزیز نباید در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد حضور یابند. از دست زدن به چشم و دهان خود پس از لمس وسایل خودداری کنند و همچنین در صورت داشتن علائمی شبیه آنفلونزا با آب و نمک دهان خود را شستشو دهند.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.