کد مطلب: ۸۲۶ تاریخ انتشار: 25 اسفند 1398 / 23:20 ارسال نظر
حجت الاسلام محمود نبویان نماینده مردم در مجلس یازدهم:

کرونا حمله بیولوژیک علیه ایران و چین است!

شیوع کرونا حمله بیولوژیک است

حجت‌الاسلام محمود نبویان با اشاره به احتمال حمله بیولوژیکی بودن کرونا، اظهار داشت: به احتمال زیاد کرونا حمله بیولوژیک آمریکا به کشورمان است.

مجله خبری روزلاگ: اسنادی از حمله بیولوژیک آمریکا علیه ایران و چین در سطح جهانی افشا شده است. در ایران این پروژه با جاسوسی خواسته یا ناخواسته گلشیفته فراهانی و بهرام رادان آغاز شد. (اینجا) اظهارات حجت الاسلام نبویان در اینباره را بخوانید:

نقش گلشیفته فراهانی و بهرام رادان در سرقت بیولوژیکی از مردم ایران!

نبویان: «کرونا» حمله بیولوژیک علیه کشورمان است

پایداری ملی نوشت: منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: وزارت خارجه و کمیسیون امنیت ملی مجلس احتمال حمله بیولوژیک بودن کرونا را بررسی کنند و در صورتی که اسناد لازم به دست آمد، باید از آمریکا شکایت کنیم.

حجت‌الاسلام محمود نبویان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به احتمال حمله بیولوژیکی بودن کرونا، اظهار داشت: به احتمال زیاد کرونا حمله بیولوژیکی آمریکا به کشورمان است.

وی با بیان اینکه وزارت امور خارجه و کمیسیون امنیت ملی مجلس باید درباره این مسئله بررسی‌های کارشناسی خود را به صورت دقیق انجام داده و اسناد لازم را جمع آوری کنند، ادامه داد: در صورتی که مطابق با اسناد این مسئله اثبات شود، جمهوری اسلامی ایران باید پرچم شکایت از آمریکا به علت این اقدام ضدانسانی را در دست گیرد تا دیگر کشور‌های قربانی هم در این امر با ایران همراهی کنند.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه وزارت امور خارجه نیز باید در بررسی این مسئله فعال‌تر باشد، تصریح کرد: ما همان طور که در زمینه دفاعی و موشکی دشمن را وادار به عقب نشینی کرده‌ایم، باید در بحث بیولوژیکی هم به مرتبه‌ای از توانمندی برسیم تا دشمن جرأت نکند که با حمله بیولوژیکی به مردم بیگناه کشورمان آسیب بزند.

نبویان با اشاره به اقدامات دولت برای مقابله با کرونا، گفت: مسئولان ذیربط تلاش‌های زیادی برای کنترل این بیماری انجام داده‌اند که جای تشکر دارد، اما ضعف‌هایی هم در این زمینه وجود دارد و باید مدیریت دقیق‌تری صورت گیرد.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.