کد مطلب: ۱۵۸۷ تاریخ انتشار: 28 تیر 1402 / 18:49 ارسال نظر
سرهنگ مهدی زارع رئیس پلیس راهور استان مطرح کرد:

توصیه های پلیس راهور استان یزد ویژه شب های محرم

شب های محرم توصیه های سرهنگ مهدی زارع رئیس پلیس راهور استان یزد

رئیس پلیس راهور استان با توصیه هایی ویژه شب های محرم گفت از همشهریان عزیز می خواهم از پارک در محل‌های ممنوع اطراف محل های برگزاری مراسمات عزاداری جدا خودداری کنند.

مجله خبری روزلاگ: سرهنگ مهدی زارع رئیس پلیس راهور استان یزد ضمن عرض تسلیت به مناسبت آغاز ماه محرم و درخواست التماس دعا از هم استانی های عزیز اظهار داشت: افتخار دارم به همراه همکارانم در پلیس راهور استان در دهه اول محرم و در تمام شب‌های عزاداری با آماده باش صد درصد در کنار دسته جات و هیئات عزاداری باشیم ، تا ضمن تسهیل در تردد عزاداران حسینی علیه السلام در نظم بخشیدن به تردد ، پارک خودروهای عزاداران و … تلاشی دوچندان داشته باشیم.

سرهنگ زارع توصیه کرد : از مدیران محترم هیئات تقاضا دارم با همکاران بنده هماهنگی و همکاری داشته باشند تا در کمال نظم و آرامش از فیوضات این شب‌های عزیز مستفیض شویم . رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد گفت : ایستگاه‌های صلواتی باید جانمایی مناسبی داشته باشند و عامل راه بندان یا سد معبر نباشند خواهش می‌کنم متصدیان در نصب داربست‌ها و ایستگاه‌های صلواتی با همکاران من در پلیس راهور مرکز استان و پلیس راهور شهرستانهای استان مشورت و همراهی داشته باشند و از نصب داربست در سطح سواره رو خودداری کنند و پذیرایی از عزاداران حسینی نیز فقط در داخل پیاده روها انجام شود تا مزاحمت ترافیکی در معابر ایجاد نگردد .

این مقام انتظامی اظهار داشت : در این شب‌ها که عزاداران با پوشش تیره در حال تردد هستند و تاریکی شب میدان دید رانندگان را کمتر می‌کند باید دقت و توجه در دیدن و دیده شدن از سوی همه افزایش یابد و مراقبت لازم نسبت به عابرین پیاده و موتور سواران به عمل آید تا شاهد حوادثی ناگوار نباشیم. سرهنگ مهدی زارع در خاتمه گفت : از همشهریان عزیز می خواهم از پارک در محل‌های ممنوع اطراف محل های برگزاری مراسمات عزاداری جدا خودداری کنند و بعد از پایان مراسماتی که گاهی تا پاسی از شب به طول می‌انجامد باید با تمرکز کامل رانندگی کرده و با سرعت مجاز به منزل خود مراجعه نمایند.

امیدوار هستم در این شب‌های عزیز همه هموطنان عزیزم در ظل توجهات سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام از عزاداری‌ها بهره لازم را ببرند…

تهیه و تنظیم: روزلاگ
منبع: مجله خبری روزلاگ (roozlog.com)
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.