کد مطلب: ۹۸۴ تاریخ انتشار: 23 مرداد 1399 / 16:45 ارسال نظر
خاطراتی از آیت الله سید محمد سجادی درباره کرامات امام خمینی (ره) در برنامه دست خط

کراماتی از امام خمینی (ره) از زبان آیت الله سید محمد سجادی

امام خمینی ره کرامات امام خمینی کراماتی از امام خمینی

آیت الله سید محمد سجادی با ذکر کراماتی از امام خمینی (ره) در برنامه دست خط گفتند: امام (ره) باطن عجیبی داشتند. خیلی چیزها را ماورایی می‌دیدند و کرامات عجیبی داشتند.

مجله خبری روزلاگ: آیت الله سید محمد سجادی در برنامه دست خط کراماتی از امام خمینی را نقل کرده اند که بسیار خواندنی است. با ما همراه باشید:

نقل کراماتی از امام خمینی از زبان آیت الله سجادی

مشرق نوشت: امام (ره) باطن عجیبی داشتند. خیلی چیزها را ماورایی می‌دیدند و کرامات عجیبی داشتند. یک کرامت از امام (ره) بیان کنم که اولین سفری که به مکه رفتیم، سفری بود که امام (ره) پیامی برای جشن‌های ۲۵۰۰ ساله دادند. یک سفر دیگر کارهایمان را کردیم تا برویم، ویزا و بلیط گرفتیم شب امام (ره) در خانه ما آدم فرستادند که امسال به حج نروید. ما هم قبول کردیم که حج واجب هم نداریم. ما نرفتیم و آن سال در منا یک آتش‌سوزی فجیعی شد. گازها می‌ترکید و خیمه‌ها می‌سوخت، خیلی‌ها کشته شدند و بعد بردن گاز در منا را ممنوع کردند. یک فاجعه رخ داد بعد فهمیدیم امام (ره) می‌خواستند ما شهید نشویم. ما هم اطاعت کردیم. منظورم این است امام (ره) یک مطالبی را می‌دیدند و اطلاع داشتند.

یک بار هم آقایی از اصفهان بودند که می‌گفت ۳۰۰ هزار تومان سهم امام را آوردم و در دمشق در جوراب گذاشتم تا در بغداد که می‌روم، نبینند و برای امام ببرم. به بغداد رسیدم متوجه شدم تفتیش بدنی است. توسل به موسی ابن جعفر کردم و گفتم اینها را برای اولاد شما آوردم و رحم کنید. گفت در صف بودم و یکباره شرطه‌ای من را صدا کرد و نزد افسر آورد. گفت از کجا می‌آیید و به کجا می‌روید. چقدر پول دارید و چند دینار دارم و گفت چه کار می کنید؟ گفتم از علما شهریه می‌گیرم. به شرطه گفت این آقا را سوار کنید برود، بدون این که دست به بدن من بزنند. من آمدم و سریع خودم را به نجف رساندم و صبح رفتم و تا نزد امام (ره) نشستم ایشان گفت در فرودگاه بغداد گیر کردید؟ گفتم بله. گفت موسی ابن جعفر شما را نجات داد.

(بعد از شهادت حاج آقا مصطفی) آیت‌الله دستغیب برای تسلیت آمدند و به کربلا رفتند و باز آمدند و گفتند خواب عجیبی دیدیم که یک تاجی را مولا علی روی سر آقا (امام خمینی) گذاشتند و گفتیم این چیست؟ گفتند این اجر صبری است که برای مصطفی کرده است و واقعاً همانطور بود که تحولات یکی پس از دیگری رخ داد و به سرعت کار امام (ره) پیش رفت.

گردآوری و تنظیم: گروه سیاسی روزلاگ
منبع: مجله خبری روزلاگ (roozlog.com)
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.