کد مطلب: ۱۵۶۸ تاریخ انتشار: 13 تیر 1402 / 11:48 ۷ نظر
کانال امیرارشام خبر ری اکشن در پلتفرم های مختلف:

لینک کانال خبر ری اکشن امیر ارشام

خبر ری اکشن امیر ارشام برنامه امیرارشام خبرری اکشن لینک برنامه خبر ری اکشن امیر ارشام

امیر ارشام یکی از برنامه سازان جوان و موفق است که در برنامه خود با نام خبر ری اکشن به تحلیل و بررسی اخبار سیاسی روز می پردازد. در این مطلب لینک برنامه خبر ری اکشن در پلتفرم های مختلف برای شما قرار داده شده است.

مجله خبری روزلاگ: امیرارشام یکی از فعالان رسانه ای و تحلیلگران جوانی است که در حوزه مسائل سیاسی به فعالیت می پردازد. اما با توجه به محدودیتی که آپارات برای کانال های انقلابی ایجاد می‌کند، کانال امیرارشام با نام حرفه ای خبر ری اکشن نیز در آپارات با محدودیت مواجه شده است. به این بهانه در این مطلب لینک کانال برنامه سیاسی _ تحلیلی خبر ری اکشن با اجرای امیر ارشام در پلتفرم های مختلف را برای شما مخاطبین عزیز آماده کرده ایم. با ما همراه باشید:

آی‌دی کانال امیر ارشام در پلتفرم‌های مختلف (batodu@)

کانال امیرارشام با نام خبر ری اکشن را می توانید از طریق این آی دی: batodu@ در پلتفرم‌های مختلف جستجو کنید. همچنین لینک کانال برنامه های سیاسی و جذاب امیرارشام در ایتا، یوتیوب، آپارات و بله را در ادامه می توانید دریافت نمایید.

خبر ری اکشن آپارات

کانال خبر ری اکشن در آپارات

در لینک زیر می توانید کانال خبر ری اکشن در آپارات را مشاهده بفرمایید:

لینک کانال امیر ارشام خبر ری اکشن (کلیک کنید)

متاسفانه محدودیت های ایجاد شده در آپارات برای این کانال، باعث شده تا امیر ارشام نتواند برنامه های خود را به راحتی منتشر کند. به همین جهت در پلترفرم های دیگری می توانید برنامه‌های خبر‌ری‌اکشن را دنبال و پیگیری کنید.

لینک کانال امیر ارشام در ایتا

در لینک زیر می توانید کانال خبر ری اکشن را در ایتا دنبال کنید. برنامه های متنوع، تصاویر و اخبار جذاب سیاسی و… در این کانال منتشر می شود و محور اصلی آن برنامه های تولید شده توسط امیر ارشام است:

لینک کانال خبر ری اکشن در ایتا (کلیک کنید)

خبر ری اکشن یوتیوب

لینک کانال خبر ری اکشن در یوتیوب

در لینک زیر می توانید کانال خبر ری اکشن را در سایت یوتیوب دنبال نمایید. امیرارشام در یوتیوب نیز فعالیت دارد و تمامی برنامه های خبر ری اکشن با موضوع بندی و کامل در یوتیوب منتشر می شود:

لینک کانال خبر ری اکشن در یوتیوب (کلیک کنید)

لینک کانال خبر ری اکشن در اپلیکیشن بله

در لینک زیر می توانید کانال خبر ری اکشن را در اپلیکیشن بله مشاهده بفرمایید. همچنین کاربرانی که از مرورگر ویندوز استفاده می کنند، به نظر می رسد لینک سایت بله بهترین بستر برای مشاهده و دنبال کردن کانال خبر ری اکشن باشد:

لینک کانال خبر ری اکشن در بله (کلیک کنید)

خبر ری اکشن لینک خبر ری اکشن امیر ارشام لینک برنامه امیرارشام

امیر ارشام کیست؟

امیر ارشام یکی از تحلیلگران سیاسی و برنامه سازان موفق و جوان کشورمان است که توانسته ظرف مدت کوتاهی، توجه علاقه مندان به برنامه های سیاسی را به خود جلب نماید. امیر ارشام که برنامه خود را با عنوان «خبر ری اکشن» تهیه و تولید می کند، ظرف چند سال اخیر روند رو به رشدی داشته است، تا جایی که حتی شبکه های معاند و ضد انقلاب نیز بخش هایی از تحلیل وی را به عنوان یک تحلیلگر انقلابی پخش کرده و به نقد و بررسی آن می پردازند.

واقعیت این است که فتنه ها، به جز آسیب هایی که به کشور در حوزه های مختلف وارد می کند، برکات فراوانی نیز دارد. یکی از برکات فتنه هایی که در کشور رخ می دهد، ظهور و بروز پدیده هایی است که می توان آنها را رویش های انقلاب داسنت. بدون شک امیر ارشام یکی از رویش های انقلاب اسلامی است که در حوزه رسانه به نحو قابل قبول و شایسته ای مشغول به کار است.

اگر بازگشت امید دانا به تنظیمات کارخانه (توهین به ایران، اسلام و انقلاب) را ریزش تلقی کنیم؛ بدون شک در مقابل امیر ارشام و خبر ری اکشن رویشی قابل توجه است. این برنامه ساز جوان، متعهد و انقلابی، در برنامه خود به تحلیل مباحث روز سیاسی می پردازد و از سوی دیگر نقشه ها و برنامه های جریان ضد انقلاب خارج نشین را افشا می کند. مجله خبری روزلاگ برای این برنامه ساز جوان و انقلابی، آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارد. شما مخاطبین عزیزن نیز می توانید امیر ارشام و دیگر برنامه سازان انقلابی را با دنبال کردن حمایت و پشتیبانی نمایید.

تهیه و تنظیم: روزلاگ
منبع: مجله خبری روزلاگ (roozlog.com)
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

۷ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.