کد مطلب: ۱۶۲۳ تاریخ انتشار: 17 مرداد 1402 / 18:37 ۳ نظر
فیلم برداری مخفیانه از آب بازی خانواده و زن و دختر چادری در دریا:

فیلمبرداری مخفیانه مدعیان زن زندگی آزادی از یک خانواده! + فیلم و عکس

فیلمبرداری مخفیانه از مادر چادری و دخترش فیلمبرداری مخفیانه از دختر چادری

فیلمبرداری مخفیانه مدعیان آزادی و حمایت از زنان، با شعار زن زندگی آزادی از یک خانواده مومن و مسلمان که در ساحل مشغول تفریح بودند خبرساز شده است.

مجله خبری روزلاگ: از یک طرف شعار زن می دهند از طرف دیگر به مادر و دختر در شیراز حمله می کنند و زن دیگری را در اراک وحشیانه کتک می زنند! از یک طرف شعار زندگی می دهند و از طرف دیگر زندگی شاد یک خانواده ایرانی مومن، حلال زاده، معتقد، مسلمان و محجبه را بر نمی تابند! از یک طرف شعار آزادی می دهند و از طرف دیگر آزادی دیگران را به سخره می گیرند! آری… بخشی از فضای مجازی که بی قید و رها شده است، جدای از کلاهبرداری های مالی و تعرض به امنیت خانواده ها، اینگونه مغز یک عده را شستشو می دهد تا در دوران استعمار پسا مدرن، کاربران فضای مجازی با شناسنامه ایرانی دقیقا مانند یک شهروند وفادار به استعمارگران عمل کرده و علیه کشور و ملت خودشان اقدام کنند! با ما همراه باشید:

فیلم برداری مخفیانه از آب بازی خانواده و زن و دختر چادری

فیلمبرداری مخفیانه مدعیان زن زندگی آزادی از یک خانواده مومن، زن چادری و دخترش در فضای مجازی خبرساز شده است. مدعیان زن زندگی آزادی که در حرکات وحشیانه، قتل، غارت، فساد و… چیزی کم نگذاشته اند، در این حرکت خود نمایی دیگر از وحشیگری مدرن را به نمایش می گذارند!

البته از این جماعت که با آن وضع فجیع جوانان عزیزی چون آرمان علی وردی را به قتل می رسانند، در شلوغی های ۱۴۰۱ دست به دزدی از فروشگاه ها و مغازه مردم می زنند، در فضای مجازی انواع فحاشی ها و هتاکی ها را انجام می دهند، هیچ کاری بعید نیست! نکته جالب اما تعجب این جماعت از تفریح خانم چادری با شوهر و دخترش است! کاملا مشخص است که وضع خانواده این جماعت به چه شکل است و روشن است که بویی از دیانت و عفاف و حجاب نبرده اند!

فیلم: شاهکار غیر اخلاقی دیگری از زن زندگی آزادی

در فیلم فوق مشاهده می کنید که چطور مخفیانه از زن و دختر چادری در حال آب بازی در دریا فیلم برداری می کنند. نکته جالب اینکه جماعتی که همراه فرد فیلمبردار هستند، از اینکه یک بانوی محجبه به تفریح و آب بازی می پردازد تعجب می کنند! ظاهرا این جماعت جز هرزگی و برهنگی و فساد و… با چیز دیگری آشنایی ندارند!

واکنش مردم به فیلمبرداری مخفیانه از زن چادری در دریا

نکته جالب ماجرا واکنش مردم در فضای مجازی به این اتفاق و فیلمبرداری مخفیانه از تفریح یک خانواده مومن است. می دانیم که تنها درصد خاصی از مردم از فضای مجازی استفاده می کنند. از آن بین درصد بسیار کمتری از اینستا و واتساپ و تلگرام استفاده می کنند و غالب افرادی که از این پلتفرم ها و موارد مشابه استفاده می کنند، یا نوجوان، جوان و کم سن و سال هستند و یا چندان اعتقاد مذهبی و دینی ندارند. بنابراین جو این پلتفرم کاملا روشن است که به چه سمتی است. با این حال در بین همان افراد اندک نیز کابران با شرف به این حرکت عجیب و زشت این جماعت مدعی زن زندگی آزادی اعتراض و انتقاد می کنند! اگرچه ظاهرا این ویدئو برای شبکه من و تو ارسال شده است. واکنش کاربران به این حرکت غیر انسانی را مشاهده بفرمایید:

تصویر اول از اعتراض کاربران به این اتفاق:

واکنش کاربران به فیلم برداری مخفیانه از آب بازی زن چادری در دریاتصویر دوم از اعتراض کاربران به این اتفاق:

واکنش مردم به فیلمبرداری مخفیانه از مردمشما مخاطب عزیز می توانید موارد دیگری از اقدامات این جماعت مدعی زن زندگی آزادی را در لینک های زیر مشاهده بفرمایید:

تهیه و تنظیم: روزلاگ
منبع: مجله خبری روزلاگ (roozlog.com)
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

۳ دیدگاه

  • نسرین

    🤣🤣 ادم عاقل با چادر نمیره شنا که مسخره این و ان بشه. اتفاقا هر چقدر از این فیلما منتشر بشه خوبه. مردم نرمال جامعه کیف میکنن و این جماعت عقب مونده رو بیشتر میشناسن. چطور ما راحت لخت نشیم بریم شنا بعد یه عجوزه چادری با چادر شنا کنه. همونقدری که امثال این عجوزه از زنای بی حجاب عکس و فیلم میگیرن و پخش میکنن صدبرابرشو باید سر خودشون اورد.
    دلم میسوزه به حال این زوج و طرفداراش. به خاطر ذهن بسته و عقب مونده. به خاطر ایرانمون که دست افرادی مثل شماست.

    • M

      عجوزه و عقب مونده خودتی و قیافه و هیکلت. دلش خواسته بره با چادر شنا کنه زندگی خودشه به توچه.غلط میکنید زر مفت می‌زنید میگید ما به اعتقادات همدیگه احترام میزاریم، درحالی که دوست ندارید شادی کسایی رو ببینید که با شما همفکر و هم خط نیستن.

  • نسرین

    می دانیم که تنها درصد خاصی از مردم از فضای مجازی استفاده می کنند. از آن بین درصد بسیار کمتری از اینستا و واتساپ و تلگرام استفاده می کنند و غالب افرادی که از این پلتفرم ها و موارد مشابه استفاده می کنند، یا نوجوان، جوان و کم سن و سال هستند و یا چندان اعتقاد مذهبی و دینی ندارند. بنابراین جو این پلتفرم کاملا روشن است که به چه سمتی است. با این حال در بین همان افراد اندک نیز کابران با شرف به این حرکت عجیب و زشت این جماعت مدعی زن زندگی آزادی اعتراض و انتقاد می کنند!

    🤣🤣🤣
    یعنی یه ساعته این جمله رو میخونم و میخندم. بابا شما دیگه کی هستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.