کد مطلب: ۱۶۴۰ تاریخ انتشار: 29 مرداد 1402 / 11:50 ارسال نظر
تفاوت جنگ سخت، نیمه سخت، نرم و پسا نرم (شناختی _ ادراکی):

جنگ شناختی و پسانرم: ما ایرانی ها را قورباغه پز می‌کنیم!

جنگ شناختی جنگ ادراکی جنگ نرم جنگ پسانرم جنگ پسا نرم مسخ شدن مخاطب در جنگ ترکیبی

در جنگ شناختی یا جنگ ادراکی (پسانرم) بر خلاف جنگ سخت و نیمه سخت، حریف نه تنها نباید فکر کند، بلکه باید چنان مسخ شود که دقیقا مطابق خواست و میل دشمن عمل کند!

مجله خبری روزلاگ: جنگ شناختی که گونه ای از جنگ های مدرن است که در آن مخاطب مسخ شده و به نحوی عمل می کند که خواست دشمن است! افرادی که با شناسنامه ایرانی، دقیقا طبق خواسته و مطابق میل دشمنان ایران و اسلام فکر و عمل می کنند در واقع قربانیان جنگ شناختی یا جنگ ادراکی هستند که گونه ای از جنگ های پسا نرم است. در این مطلب نگاهی داریم به جنگ سخت، جنگ نیمه سخت، جنگ نرم، جنگ پسا نرم یا ادارکی _ شناختی و سپس طرح و برنامه دشمن برای قوباغه پز کردن ایران و ایرانیان! با ما همراه باشید:

مدارهای اصلی جنگ سخت، نرم و پسا نرم یا جنگ شناختی

در گونه های جنگ چند مدار اصلی وجود دارد:

  • در جنگ سخت بایستی حریف نابود و حذف شود
  • در جنگ نیمه سخت حریف باید ضعیف شود
  • در جنگ نرم باید حریف نادان باشد و اشتباه فکر کند
  • در جنگ پسا نرم یا جنگ شناختی اصلا حریف نباید فکر کند و باید مسخ شده و کنترلش در دست دشمن باشد!

فیلم: تعریف جنگ شناختی یا پسا نرم در ۳۸ ثانیه

در فیلم زیر تعریف خلاصه و مختصری از جنگ سخت، جنگ نیمه سخت، جنگ نرم و جنگ پسا نرم یا جنگ ادارکی و شناختی ارائه می شود:

ما ایرانی ها را قورباغه پز میکنیم

به نوشته کانال ایران عزیز در ایتا، آمریکا تقریبا چهار برابر ایران جمعیت دارد و ۹۰٪ ماهواره های دنیا در اختیار آمریکا است. مردم آمریکا به دولتشان مالیات می پردازند، اما برای استفاده از ماهواره باید پول پرداخت کنند! دولت آمریکا فقط هشت کانال مجانی برای مردم خود دارد که بیشتر محتوای آن، دولتی و خبری است و برنامه های تفریحی کمتری دارد. باقی کانال ها در این کشور باید خریداری شود! در تمام دنیا ماهواره با کسب هزینه در اختیار مشتری قرار میگیرد.

بیش از ۱۶۲ کانال ماهواره ای رایگان فارسی! چقدر دوستمان دارند!

در اکثر کشورهای دنیا باید شبکه های ماهواره ای توسط مخاطب خریداری شود؛ اما… ما در ایران بسیار خوشبختیم که علاوه بر کانالهای غیر فارسی، بیش از ۱۶۲ کانال فارسی شناخته شده و رایگان داریم! چقدر دوستمان دارند! اکثر این کانالها از جمله فارسی وان‌ها در مالکیت مورداک یهودی صهیونیست قرار دارد. فارسی وان وقت نماز اذان پخش می کند و حتی مناسبت های مذهبی اسلامی، خصوصا شیعی را یادآوری می کند!

آنها لابد فقط برای سرگرمی ما بروزترین فیلم ها و سریال ها را می خرند، به فارسی دوبله میکنند و رایگان برای ما ایرانی ها پخش می کنند! و جالب اینکه این شبکه های ماهواره ای فقط و فقط برای ما ایرانی ها رایگان است! و حتی کشورهای عرب زبان همسایه، برای استفاده از کانال های ماهواره ای باید پول بپردازند!

موضوع خیلی از سریال ها به روابط خانوادگی و عادی سازی روابط نامشروع بین زن و مرد و فرزندان خانواده با سایرین است. موضوع پرتکرار در این سریال ها و فیلم ها هم خیانت به همسر و تشویق به طلاق و پذیرفتن بچه نامشروع به عنوان یک هدیه الهی و…. است! این در حالی است که بارها مردم انگلیس بابت مالیاتی که روی قبض های برق شان بابت برنامه های BBC فارسی می آید اعتراض کرده اند! و جواب گرفتنه اند که این یک مسأله دیپلماتیک و پذیرفته شده است!! اما در ایران یک ایرانی با مختصری هزینه برای خرید امکانات اولیه ماهواره، می تواند از انواع و اقسام شبکه های گفته شده، به صورت کاملا رایگان و نامحدود استفاده کند!

مورداک در برنامه تلوزیونی: ایرانی ها را قورباغه پز می کنیم!

مورداک در یکی از برنامه های تلویزیونی خود در آمریکا عنوان کرد که ما ایرانی ها را قورباغه پز می کنیم!! اما این اصطلاح قورباغه پز کردن به چه معناست؟ فرانسوی ها قورباغه را در آب ولرم و با شعله بسیار آرام می پزند! به این ترتیب قورباغه نمی فهمد که در حال مرگ است! و قبل از آنکه به خود بیاید، پخته شده است! در صورتیکه اگر همین قورباغه با حرارت زیاد پخته شود، یک آنزیم از خود ترشح می کند که بسیار تلخ مزه و مضر است! به این شگرد کثیف که حیوان زنده زنده پخته می شود، قورباغه پز کردن می گویند!

آیا بعضی از مردم ما باید قورباغه ای پخته شوند؟ و ناخواسته به سربازان دشمن در جنگ شناختی تبدیل شوند و با شناسنامه ایرانی و دین اسلام، علیه ایران و اسلام عمل کنند؟ به راستی تا به حال تحت تأثیر فضای مجازی و ماهواره ها، چند نفر از مردم ما قورباغه پز شده اند؟ و سوال مهمتر اینکه برای مقابله با این جنگ چه باید کرد؟ برای افرادی که در جنگ شناختی مورد هدف قرار گرفته اند، چه درمانی وجود دارد؟

ماجرای عبرت آموز آندلس و نفوذ دشمن سرزمین آندلس اسلامی و نفوذ مسیحیان با جنگ شناختی

نفوذ نرم در آندلس اسلامی و تبدیل آن به مرکز فساد و فحشا

ماجرای دیگری که اتخاذ تاکتیک نرم توسط دشمنان اسلام و مسلمین را نشان می دهد، ماجرای تکان دهنده و عبرت آموز آندلس است. آندلس یک کشور بود با صدها سال سابقه دولت اسلامی! بزرگترین قدرت نظامی و علمی زمان خودش در اروپا بود و بارها جنگ هایی بین این کشور و مسیحی ها و یهودیها در گرفته بود که به خاطر غیرت جوانان آندلسی، با شکست دشمنان همراه شده بود!

اما… دشمن برای شکست مسلمانان آندلس دست به یک سیاست کثیف زدند! مسیحیان با ایجاد یک دولت کوچیک در شمال آندلس چند کار کردند: نخست باغ های بزرگ ‌انگور ایجاد کردند، فقط برای ساخت مشروب و توزیع مجانی آن بین مسلمانان! از سوی دیگر تبلیغ می کردند مشروب فروشی باید باشد، و هر کس آزاد است بخورد یا نخورد! مسیحی ها می گفتند اتفاقا اگر مشروب فروشی باشد و مسلمانی از آن خرید نکند هنر کرده است! نه اینکه نباشد و نخرد! از طرف دیگر هم دختران مسیحی با آرایش و لباس محرک در میان مسلمان ها و به ویژه جوانان ظاهر می شدند. دشمنان رستوران هایی درست کردند که خدمه آن دختران بی حجاب مسیحی بودند! و در آن رستوران ها، انواع غداهای حرام از جمله گوشت خوک و مشروب نیز با قیمت ارزان بفروش می رفت!

چندین سال بعد وقتی مردم مسلمان اندلس درگیر عیاشی و انواع فساد شده بودند و دیگر غیرتی در بین آنها وجود نداشت، دشمن با یک حمله، قتل عامی در اندلس براه انداخت که مورخین نوشته اند تپه های بزرگی از دست و پا و سرهای مسلمانان بطور جداگانه در شهرها ایجاد شد! و بگفته خودشان هنگام عبور از کوچه‌ها خون تا زیر لگام اسب ها می رسید! در حال حاضر آن آندلس اسلامی شده است اسپانیای مسیحی که کمترین تعداد مسلمان را در بین کشورهای اروپایی دارد!

۹۰ درصد نصابان ماهواره در خانه خود ماهواره ندارند!

در یک تحقیق میدانی در ساری از ۲۰ نصب کننده حرفه ای آنتن ماهواره ۱۸ نفرشان ماهواره نداشتند! و وقتی سوال شد چرا؟ گفتند: ما که برای نصب ماهواره برای بار اول به خیلی از خانه ها می رفتیم ظاهر خوبی از خانواده می دیدیم؛ اما پس از چند‌ ماه که با ما برای تعمیر یا تنظیم آنتن تماس گرفته می شد، می دیدیم وضعیت خانواده کاملا با چند ماه قبل از نظر رفتار و اخلاق و حجاب و عفاف عوض شده است! از یکی از اینها در جاده ساری قائمشهر مقدار ۲۹۰ آنتن کشف شد در حالی که خودش استفاده نمی کرد فقط به دلیل حفاظت از خانواده خودش! اما حاضر بود آنها را بفروشد و خانواده های دیگر را به تباهی بکشاند.

خب حالا آیا لازم‌ نیست کمی جدی تر از قبل به مطالب گذشته درباره جنگ نرم و جنگ شناختی و ادراکی و چیزهایی که دیدیم و شنیدیم در این مورد فکر کنیم؟ مگر پیامبر عزیزمان نفرمودند ساعتی (لحظه ای) تفکر از هفتاد سال عبادت بهتر است؟ موقعیت کنونی بهترین زمان برای پیشگیری از نفوذ بیشتر دشمن در بین مسلمانان و مردم غیور کشورمان است. دولت و مجلس انقلابی و نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باید فکری جدی در این رابطه داشته باشند و فرامین سکان دار انقلاب درباره جنگ شناختی و جهاد تبیین را سرلوحه کار خود قرار دهند…

و کلام آخر اینکه ای عزیز: «ماهواره گنداب فسادی است که تیرهای زهرآلود خود را به سمت ملت ها و کشورها هدف گیری می کند و فضای مجازی نیز اگر بدون کنترل و رها شده باشد، انواع آسیب ها را به روحیه و اعتقادات کودکان، نوجوان، جوانان و حتی بزرگ سالان وارد می آورد و خانواده ها را دچار آسیب می کند!»

تهیه و تنظیم: روزلاگ
منبع: مجله خبری روزلاگ (roozlog.com)
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.