کد مطلب: ۱۶۶۰ تاریخ انتشار: 19 آبان 1402 / 17:23 ارسال نظر
به همت اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان یزد:

برگزاری دوره رانندگی تدافعی در دانشگاه یزد

سرهنگ رهاوی مدرس دوره رانندگی تدافعی دانشگاه یزد

به همت اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان یزد، دوره رانندگی تدافعی در دانشگاه یزد برگزار شد. در این دوره تکنیک ها و اصول رانندگی تدافعی توسط سرهنگ رهاوی به حاضرین آموزش داده شد.

مجله خبری روزلاگ: دوره رانندگی تدافعی با تغییر نوع نگرش رانندگان درباره رانندگی، می تواند نقش چشمگیری در حوادث جاده ای ایفا کند. دوره های رانندگی تدافعی از سالیان قبل در استان یزد برگزار شده است و در دوره اخیر، پلیس راهور استان یزد با ریاست سرهنگ مهدی زارع، عزم جدی در برگزاری مداوم این دوره ها دارد. با ما همراه باشید:

برگزاری دوره‌های رانندگی‌تدافعی در دانشگاه یزد

اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان یزد با ریاست سرهنگ محمد هادی شیرغلامی با برنامه مدونی درباره ارتقاء فرهنگ ترافیک رانندگان یزدی، در تلاش است تا با برگزاری دوره‌های مختلف، و آموزش در بسترهای گوناگون، قدم مهمی در راستای کاهش حوادث رانندگی بردارد که برگزاری مداوم دوره های رانندگی‌تدافعی در سطح استان یکی از این برنامه ها است.

برگزاری دوره رانندگی تدافعی دانشگاه یزد

دوره آموزشی رانندگی‌تدافعی در دانشگاه یزد برگزار شد. در این دوره که به همت اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان یزد برگزار شده و با استقبال کارمندان و مسئولان دانشگاه یزد همراه بود، سرهنگ رهاوی به بیان اصول رانندگی تدافعی و شرح راهکارهای پیشگیری از تصادفات پرداخت.

متاسفانه حوادث جاده ای یکی از عوامل مهم مرگ و میر سالیانه در ایران محسوب می شود و به طور کلی سه عامل خودرو، راننده و عوامل محیطی در این حوادث دخیل هستند. در دوره رانندگی‌تدافعی که در دانشگاه یزد برگزار شد، شرکت کنندگان با راهکارهای رانندگی تدافعی آشنا شدند.

دوره رانندگی تدافعی دانشگاه یزد

تکنیک رانندگی‌تدافعی در کاهش چشمگیر حوادث رانندگی نقش بسیار موثری دارد. راننده ای که دوره‌های رانندگی‌تدافعی را گذرانده باشد، در حقیقت به مهارتی دست یافته است که بتواند خطرات احتمالی و رفتارهای نامناسب دیگر رانندگان را مدیریت کند.

هدف از برگزاری دوره های رانندگی‌تدافعی، آموزش رانندگان تا رسیدن به سطحی است که به عنوان یک راننده ماهر، بتوانند خطرات احتمالی را مدیریت کرده و با راهکارهای اصولی و پایبندی به قواعد رانندگی تدافعی و تکنیک های خاص آن رانندگی کنند.

تصاویر برگزاری دوره رانندگی تدافعی در دانشگاه یزد

تصاویر دوره رانندگی‌تدافعی را مشاهده می فرمایید که به همت اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان یزد در دانشگاه یزد برگزار شده است. مدرس این دوره سرهنگ رهاوی است و در این دوره به بیان اصول و تکنیک های رانندگی‌تدافعی پرداخته شده است:

دوره رانندگی تدافعی در دانشگاه یزددوره رانندگی تدافعی بانوان دانشگاه یزدبرگزاری دوره رانندگی تدافعی در دانشگاه یزد

تهیه و تنظیم: روزلاگ
منبع: مجله خبری روزلاگ (roozlog.com)
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.