کد مطلب: ۱۵۹۶ تاریخ انتشار: 11 مرداد 1402 / 16:22 ۳ نظر
تصاویر زن و مردی که زن شیرازی را در نارنجستان قوام شیراز کتک زدند:

عکس: ضارب زن محجبه در شیراز را بشناسید!

ضارب زن محجبه در شیراز را بشناسید ضارب آمر به معروف در نارنجستان قوام شیراز کیست

ماجرای کتک خوردن زن محجبه جلوی چشم دخترش در ماه محرم چیست؟ اخبار و جزئیات و نیز عکس ضارب زن محجبه در شیراز و باغ نارنجستان قوام را اینجا مشاهده بفرمایید.

مجله خبری روزلاگ: متاسفانه در ماه محرم فیلمی از کتک خوردن یک بانوی محجبه در شیراز منتشر شد که افکار عمومی را جریحه دار کرد. اما خوشبختانه با پیگیری نیروی انتظامی، با فاصله اندکی ضارب زن محجبه در شیراز دستگیر شد. همچنین زن همراه وی که چند ضربه به زن محجبه وارد کرده بود نیز بازداشت شد. اخبار و جزئیات و نیز عکس ضارب زن محجبه در شیراز و باغ نارنجستان قوام را مشاهده بفرمایید:

عکس: ضاربین زن محجبه در شیراز

زن و مردی که در تصویر زیر مشاهده می فرمایید، آمر به معروف در شیراز را کتک زدند. رسانه های معتبر مرد ضارب را از کارکنان نیروی انتظامی معرفی کرده اند. باید دید فراجا با این فرد چه برخوردی خواهد داشت:

زن و مرد ضارب زن محجبه در شیرازمرد ضارب زن محجبه در شیرازمردی که زن آمر به معروف در شیراز را کتک زد کیست؟

مردی که زن آمر به معروف را در باغ نارنجستان قوام شیراز جلوی دخترش کتک می زند، متاسفانه از کارکنان نیروی انتظامی است. بر همین اساس پرونده وی در اختیار بازرسی کل فراجا قرار گرفته است تا پس از بررسی، حکم وی صادر گردد. به احتمال زیاد، علاوه بر اخراج، جرایم دیگری نیز در انتظار این فرد که در ماه محرم مردم عزادار کشور را خشمگین کرده است خواهد بود.

بر همین اساس همشهری با تیتر «دستور سردار رادان درباره پرونده حمله به آمر به معروف در نارنجستان شیراز/ پرونده در اختیار بازرسی کل فراجا قرار می‌گیرد» نوشت: سخنگوی پلیس گفت: با دستور فرمانده کل انتظامی کشور پرونده حمله به آمر به معروف در نارنجستان استان فارس جهت بررسی تخلفات در اختیار بازرسی کل فراجا قرار خواهد گرفت.

به نوشته همشهری آنلاین، سردار محمدسعید منتظرالمهدی، ضمن تقدیر از اقدام به موقع و آنی فرمانده انتظامی استان فارس در پیگیری موضوع هتک حرمت به بانوی محجبه و آمر به معروف و همچنین برخورد قانونی و تحویل فرد خاطی به مراجع قضایی و روانه زندان شدن ضارب، گفت: حفظ حرمت بانوان و حریم آمران به معروف و ناهیان از منکر در اولویت پلیس است.

سخنگوی فراجا، اظهار کرد: در این خصوص نیز سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور با تشکر از اقدام خواهر آمر به معروف مقرر کرد تا فارغ از پیگیری و اقدامات قضایی، پرونده این فرد در اختیار بازرسی کل فراجا قرار گیرد و در کمیسیون عالی تخلفات بررسی شود.

عکس: بازداشت ضاربان زن محجبه در نارنجستان شیراز

اما ساعتی بعد از انتشار ویدئوی زدن یک زن محجبه جلوی چشم دختر کودکش در شیراز، با پیگیری نیروی انتظامی، ضاربین بازداشت شدند. بر همین اساس همشهری با تیتر «بازداشت ضاربان یک زن محجبه در نارنجستان شیراز» نوشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از بازداشت عوامل درگیری با آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز خبر داد.

سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: در پی درگیری ۲ نفر هنجارشکن با آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز، این زن و شوهر بازداشت شدند. وی افزود: براساس گزارش‌ها، حمله کنندگان به آمر به معروف در یکی از اماکن تاریخی شیراز که یک زن و یک مرد بودند، ساعاتی پس از این اقدام توسط نیروی انتظامی بازداشت و به مقامات قضائی تحویل داده شدند و همچنان نیز در بازداشت به سر می‌برند. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس بیان کرد: پس از بازداشت این ۲ نفر ضمن اخذ شکایت خصوصی آمر به معروف پرونده در شعبه ویژه مفتوح شد.

دستگیری ضارب زن محجبه در شیرازهمچنین ایسنا با تیتر «مدیر مجموعه نارنجستان قوام شیراز دستگیر شد» نیز نوشت: دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: مدیر باغ نارنجستان قوام در پی هتک حرمت آمر به معروف در این مجموعه عصر سه‌شنبه دهم مرداد بازداشت شد. مصطفی بحرینی با اعلام خبر فوق بیان کرد: در پی هتک حرمت یک بانوی محجبه آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام شیراز مدیر این مجموعه با دستور مقام قضایی احضار و بازداشت شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، انتشار کلیپی در فضای مجازی از حمله یک مرد و زن به بانوی آمر به معروف در شیراز منجر به بازداشت فرد هتاک شد. رئیس کل دادگستری فارس نیز در پی درگیری و توهین ۲ نفر با آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز ضمن تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از آمران به معروف طی دستوری از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خواست تا این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و مراتب برخورد اطلاع رسانی شود.

پس از درگیری ۲ نفر در باغ نارنجستان شیراز با آمر به معروف در حوزه عفاف و حجاب، دادستان شیراز ضمن اعلام بازداشت عاملان این درگیری، تشکیل پرونده و ارجاع آن به شعبه ویژه بر رسیدگی سریع و خارج از نوبت پرونده تأکید کرد.

فیلم: کتک زدن زن محجبه در باغ نارنجستان قوام شیراز (۱۸+)

فیلم زیر مربوط به کتک زدن بانوی محجبه است که توسط یک مرد و چند زن انجام می گیرد. انتشار این فیلم در ماه محرم و مظلوم واقع شدن این بانوی محجبه باعث حریجه دار شدن افکار عمومی شد. نکنه تلخ این فیلم، کتک خوردن مادر جلوی دخترش است. دختر بچه این زن محجبه به دفاع از این زن بر می خیزد، اما تعداد حمله کنندگان زیاد است و کاری از پیش نمی برد:

بدون شک این جهاد از این بانوی مظلوم شیرازی که جلوی چشم دخترش آنهم در ماه محرم سیلی خورد، در پرونده اعمال ایشان ثبت خواهد شد. امیدواریم اجر ایشان به حرمت عزای امام حسین (ع) مضاعف شود و نیز ضاربین ایشان نیز از سوی مسئولان کشورمان، به نحو مقتضی مجازات شوند. همچنین  هموطنان عزیز می توانند برای اعتراض به این رفتار، کمپین فارس من را امضاء کنند تا برخورد قاطع با ضاربین با جدیت بیشتری پیگیری شود:

برخورد قاطع با ضارب آمر به معروف در نارنجستان شیراز

همچنین شهروندان عزیز در سراسر کشور می توانند گزارشات مستند خود از کشف حجاب و انواع بی‌قانونی را در سامانه زیر ثبت کنند:

سامانه دریافت گزارشات مردمی ناظر

تهیه و تنظیم: روزلاگ
منبع: مجله خبری روزلاگ (roozlog.com)
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.