کد مطلب: ۱۶۵۶ تاریخ انتشار: 19 آبان 1402 / 15:39 ارسال نظر

طرح ملی شهریاران چیست؟

طرح ملی شهریاران ستاد ملی طرح_شهریاران طرح_ملی حل مشکلات کشور شهریاران

طرح ملی شهریاران میدانی است برای نقش‌آفرینی و هم‌افزایی مسئولان، حلقه‌های‌میانی، گروه‌های‌مردمی و آحاد‌مردم در راستای حل‌مسائل‌کشور.

مجله خبری روزلاگ: طرح ملی شهریاران میدانی برای نقش آفرینی مردم و هم افزایی حلقه های مختلف مدیریتی کشور با آحاد شهروندان برای حل مشکلات کشور است. با ما همراه باشید تا بیشتر با طرح ملی شهریاران آشنا شویم:

طرح‌ملی‌شهریاران چیست؟

طرح ملی شهریاران میدانی است برای نقش‌آفرینی و هم‌افزایی مسئولان، حلقه‌های‌میانی، گروه‌های‌مردمی و آحاد‌مردم در راستای حل‌مسائل‌کشور…

از مهم‌ترین اهداف این طرح می‌توان به مواردی نظیر گفتمان‌سازی مردمی‌سازی حل‌مسائل‌کشور، الگونمایی از ده‌ها اقدام مردمی‌سازی انجام شده، انجام ده‌ها اقدام مردمی‌سازی جدید با تکیه بر ظرفیت‌های بومی و دریافت صدها ایده مردمی‌سازی برای حل مسائل کشور اشاره نمود.

شهریاران به اقداماتی اطلاق می‌شود که سه ضلع مدیران، حلقه‌های‌میانی و آحاد‌مردم را در کنار خود برای حل یک یا چند مسئله دارا می‌باشد.

برای شرکت در طرح‌ملی‌شهریاران شما می‌توانید با مراجعه به بخش نخست سامانه در بخش ایده یا اقدام شرکت نمایید. لازم به ذکر است برای ثبت ایده و اقدام محدودیتی ندارید. بعد از پایان‌دوره‌فراخوان ایده‌ها و اقدامات بارگزاری شده توسط تیم داوری ارزیابی و برگزیده‌های هر بخش در رویدادهای استانی و ملی مورد تقدیر و حمایت قرار می‌گیرد.

منتظر شما هستیم…

  • شهریاران
  • ایرانِ_در_میدان
  • . . . برای یاری عشق ز #شهریاران باش . . .👇
  • طرح‌ملی‌شهریاران چیست؟

https://eitaa.com/joinchat/291831881Cdfc45355e8

منبع: گروه به توان مردم در ایتا

تهیه و تنظیم: روزلاگ
منبع: مجله خبری روزلاگ (roozlog.com)
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.