کد مطلب: ۱۲۰۷ تاریخ انتشار: 16 اسفند 1400 / 11:25 ارسال نظر
رئیس شورای شهر یزد، استاد اخلاق و جانباز دفاع مقدس:

دکتر غلامحسین دشتی درگذشت

غلامحسین دشتی درگذشت دشتی جانباز دفاع مقدس فوت کرد

متاسفانه رییس شورای اسلامی شهر یزد، معلم اخلاق، جانباز شیمایی دوران عشق و حماسه، دکتر غلامحسین دشتی درگذشت و مردمان ولایتمدار یزد را داغدار کرد.

مجله خبری روزلاگ: متاسفانه باخبر شدیم دکتر غلامحسین دشتی درگذشت و مردمان ولایتمدار یزد را داغدار کرد. مرحوم دشتی معلم اخلاق و از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس بود و سالها در مشاغل مختلف به یزد و یزدی ها خدمت کرده بود.

خبر درگذشت غلامحسین دشتی جانباز شیمیایی دفاع مقدس

متاسفانه صبح امروز دکتر غلامحسین دشتی درگذشت و سایت شورای اسلامی شهر یزد با اطلاعیه ذیل خبر درگذشت مرحوم استاد دشتی را به اطلاع مردم رساند:

انا لله و انا الیه راجعون
روح بلند استاد اخلاق، جانباز شیمیایی دفاع مقدس دکتر غلامحسین دشتی رئیس شورای اسلامی شهر یزد به ملکوت اعلا پیوست.
و هر از گاه در گذر زمان و در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکون، آغازی بی پایان رامی سراید.
خبر درگذشت دکتر غلامحسین دشتی رئیس شورای اسلامی شهر یزد چنان جانسوز و سنگین است که به دشواری به باور می نشیند.
ایشان از جمله ایثارگران جا مانده از قافله شهدا بود که عمر پربرکت خود را بی کمترین خدشه و شائبه ای در معنویت و خدمت به سر آورده و در عین شهرت و مقبولیت مردمی، لحظه ای از یاد خدا غافل نگردید و همواره با رفتاری کریمانه و بزرگ منشانه پذیرای مردم بود.
شورای اسلامی شهر یزد فقدان این عزیز را به تمام بازماندگان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن بزرگوار، همنشینی با اولیای الهی و برای مصیبت دیدگان، صبر و اجر جمیل مسئلت می‌نماید.

غلامحسین دشتی درگذشت بنر اطلاع رسانی

علت درگذشت غلامحسین دشتی چه بود؟

به نوشته یزد رسا غلامحسین دشتی از جانبازان ۸سال دفاع مقدس و رئیس شورای فعلی شهر یزد صبح امروز به دلیل عوارض ناشی از جنگ و ابتلا به بیماری کرونا آسمانی شد.

غلامحسین دشتی رئیس شورای اسلامی شهر یزد از دو هفته گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود و با توجه به وخامت حال وی، پزشکان دستور بستری دشتی در آی سی یو را داده بودند که در چند روز گذشته به علت وخامت حال، به کمای مصنوعی رفته و صبح امروز نیز متاسفانه دارفانی را وداع گفت.

غلامحسین دشتی پیش از این در سمت‌های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در دولت دهم و همچنین ریاست شورای راهبردی سپاه الغدیر استان یزد فعالیت داشته و همچنین وی از جانبازان ۸ سال دوران دفاع مقدس بود.

مجله خبری روزلاگ این مصیبت را به خانواده مرحوم دشتی، دوستان و بازماندگان ایشان، مردمان ولایتمدار دارالعباده یزد و نیز همه کسانی که با شنیدن این خبر تلخکام شدند تسلیت عرض می‌نماید.

گردآوری و تنظیم: گروه سیاسی روزلاگ
منبع: مجله خبری روزلاگ (roozlog.com)
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.