کد مطلب: ۱۲۱ تاریخ انتشار: 16 بهمن 1398 / 08:52 ارسال نظر
دروغی که رحیمی منتشر و سپس تکذیب کرد: مطالبه رسید پرداخت خمس در شورای نگهبان!

نمونه ای از دروغ های نمایندگان اصلاح طلب! (علیرضا رحیمی) + عکس

دروغ های نمایندگان اصلاح طلب علیرضا رحیمی. درخواست رسید پرداخت خمس در شورای نگهبان

یکی از دروغ های نمایندگان اصلاح طلب مجلس توسط علیرضا رحیمی مطرح شده است. او می گوید شورای نگهبان رسید پرداخت خمس مطالبه کرده است! دروغی که البته توسط خود ایشان تکذیب شد!

مجله خبری روزلاگ: دروغ های نمایندگان اصلاح طلب در مجلس دهم تمامی ندارد. بسیاری از این دروغ ها توسط ناشر تکذیب و رد شده است. اما شاید هدف این باشد که خبر، به شکل گسترده ای رسانه ای شود! روشن است که تکذیب خبر به شکل انتشار خبر رسانه ای نمی شود. به ویژه در رسانه های زنجیره ای!

علیرضا رحیمی و ماجرای رسید پرداخت خمس در شورای نگهبان: نمونه ای از دروغ های نمایندگان اصلاح طلب مجلس دهم

علیرضا رحیمی نماینده اصلاح طلب مجلس دهم، در دروغی آشکار ابتدا در توئیتی می نویسد: «در رسیدگی به اعتراض برخی داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات، از آنها رسید پرداخت وجوهات شرعی خمس مطالبه شده است. احتمالا برای اثبات حلال بودن!»

این نماینده خودش در توئیتی دیگر، دروغ آشکارش را تکذیب کرده و می نویسد: «توئیت قبلی با موضوع مطالبه رسید پرداخت خمس توسط یکی از نمایندگان رد صلاحیت شده به من منتقل شد. با پیگیری مشخص شد در شورای نگهبان چنین موضوعی وجود نداشته است!»

دروغ های نمایندگان اصلاح طلب علیرضا رحیمی مطالبه رسید پرداخت وجوهات شرعی خمس در شورای نگهبان

این تنها یک نمونه از دروغ هایی است که توسط ناشر اصلاح شده است. دروغ های نمایندگان اصلاح طلب البته به این مورد منتهی نمی شود و می توان مثال های فراوان دیگری زد و شاید محمود صادقی یکی دیگر از نمایندگانی باشد که شمار زیادی از صفحات کتاب دروغ های این جریان را تشکیل داده است. گفتنی است علیرضا رحیمی توسط شورای نگهبان ابتدا تأیید صلاحیت شد و بعد از آن بنا به دلایلی صلاحیت ایشان برای انتخابات مجلس یازدهم رد شد.

انعکاس دروغ علیرضا رحیمی در خبرآنلاین بدون درج تکذیب خبر

همانطور که بیان شد، دروغ علیرضا رحیمی در رسانه ها منتشر می شود. اما تکذیب وی خیر. (به صورت جداگانه نشر می یابد! چرا؟ شاید به خاطر اینکه که کمتر دیده شود!) تصویر فوق خبر مطالبه خمس توسط شورای نگهبان در سایت خبرآنلاین را نشان می دهد. (تبلیغات و دیگر اخبار این سایت حذف شده است.) این ساعت، ۱۶ بهمن ماه، در حالیکه چند روز خبر تکذیب علیرضا رحیمی درباره ادعایش منتشر شده است، خبر را تصحیح نکرده و البته به صورت مجزا تکذیب را انتشار داده است. به این ترتیب؛ دو خبر نشر یافته است: ۱. خبر دروغ و تهمت به شورای نگهبان ۲. تکذیب خبر دروغ. اما: چه تضمینی وجود دارد که مخاطب هر دو خبر را ببیند؟ شاید یکی از دلایل انتشار دروغ های انچنینی همین موضوع باشد!

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.