کد مطلب: ۱۵۹۱ تاریخ انتشار: 31 تیر 1402 / 22:36 ارسال نظر
قابل توجه رانندگان محترم در ماه محرم:

پوشاندن و گل مالی پلاک به هر نحوی غیرقانونی است

پوشاندن و گل مالی پلاک غیر قانونی است

رانندگان و مالکین محترم توجه داشته باشند پوشاندن و گل مالی پلاک به هر نحوی غیرقانونی است و شعار نویسی ها نباید مانع دید راننده و پلیس شود.

مجله خبری روزلاگ: رانندگان و مالکین محترم توجه داشته باشند در ایام ماه محرم الحرام و در حین عزاداری ها، برخی از مالکین خودروها اقدام به شعار نویسی و گل مالی خودرو می کنند. اما باید توجه داشته باشند پوشاندن و گل مالی پلاک به هر نحوی و در هر زمانی غیر قانونی است:

شعار و شیشه نویسی مانع دیده راننده و پلیس نشود

پوشاندن پلاک و گل مالی پلاک ها غیرقانونی است و نصب هر نوع برچسب، نوشته و تصویر بر روی بدنه و شیشه خودروها ممنوع است. در ایام ماه محرم الحرام برخی از مالکین خودروها اقدام به شعارنویسی بر روی شیشه و بغل نویسی با مضامین محرم می کنند لذا خواهشمند است مالکین خودروها در این زمینه توجه داشته باشند که بغل نویسی‌ها و شیشه نویسی‌های خودروها باید به صورتی باشد که مانع دید راننده و مامورین نشده و به عبارتی هم راننده بتواند دید کاملی نسبت به محیط پیرامون خود داشته باشد و هم مامورین پلیس بتوانند دید مناسبی نسبت به داخل خودرو جهت تشخیص تخلفات رانندگی از جمله عدم استفاده از کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه و… را داشته باشد.

تهیه و تنظیم: روزلاگ
منبع: مجله خبری روزلاگ (roozlog.com)
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.