کد مطلب: ۴۲۰ تاریخ انتشار: 27 بهمن 1398 / 06:16 ارسال نظر
عکس مردم‌ سواریِ یک کاندید انتخاباتی در اقلید فارس!

عکس: مردم سواری نامزد مجلس در اقلید فارس!

خبر عجیب خبر جنجالی اخبار عجیب اخبار جنجالی

تصویری از مردم سواری نامزد مجلس در اقلید فارس منتشر شده است که نشان می دهد باید با شناخت دقیق و اطلاع رسانی و روشنگری در انتخابات شرکت کرد.

مجله خبری روزلاگ: مردم سواری نامزد مجلس سوژه ای است که به شدت در رسانه ها و فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. تأسف بار اینکه شمار قابل توجهی از افراد تأیید صلاحیت شده، حقیقتا به لحاظ تجربه کار کارشناسی و سیاسی، نه تنها در حد مجلس شورای اسلامی، که حتی در حد مجلس محلی و منطقه ای نیز نیستند. اما شورای نگهبان، موظف است طبق قانون، صلاحیت افراد را احراز یا رد کند و قانون انتخابات باید در اسرع وقت اصلاح شود.

تنها یک هفته به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ باقیمانده است و طبعا در فضای مجازی اخبار و تصاویر مرتبط با انتخابات به سرعت در حال انتشار است. یکی از راه های شناخت مردم برای انتخاب نامزد منتخب‌شان هم طبعا همین فضای مجازی است. امری که هم می تواند مثبت باشد و هم منفی! در حقیقت اگر تحقیق در فضای مجازی همراه با «سواد رسانه ای» باشد مفید است و اگر به صرف دیدن باشد، ممکن است به انتخاب نادرست بیانجامد.

در این بین، اخبار عجیب و غریب فراوانی هم دیده می شود. یکی از این اخبار، مردم سواری نامزد مجلس در اقلید فارس است که حسابی جنجالی شده است! طبق متنی که در فردا منتشر شده است، ظاهرا یک کاندید انتخابات مجلس شورای اسلامی در اقلید فارس، بر گرده یکی از طرفداران و حامیانش سوار شده است و گروهی نیز وی را همراهی می کنند.

عکس مردم سواری نامزد مجلس در اقلید فارس با عناوینی چون نامزدی که از حامیانش سواری گرفت، امروز سوار بر گرده یک نفر، فردا سوار بر گرده مردم، کاندیدی که سوار بر پشت طرفدارانش می تازد و… در فضای مجازی دست به دست می شود.

عکس: مردم سواری نامزد مجلس در اقلید

مردم سواری نامزد مجلس در اقلید فارس عکس جنجالی

البته صحت این عکس مشخص نیست. اما به هر حال اگر درست باشد جای تأسف است و اگر درست نباشد هم موارد مشابه تأیید شده فراوان است. از نامزدهای خانمی که در تبلیغات خود، با آرایش های عجیب و غریب، و به قول خودشان، «جوان‌پسند» سعی می کنند رأی چذب کنند گرفته، تا نامزدهایی که جزو اقشار پردرآمد محسوب می شوند و به قصد «ماجراجویی» برای نمایندگی مجلس ثبت نام کرده اند.

روزلاگ به مخاطبین عزیز توصیه می کند تا با مطالعه دقیق و بررسی همه جانبه، نامزد یا نامزدهای خود را انتخاب کنند، و اگر به هر دلیلی، امکان بررسی و شناخت ندارند، «حتما» از افراد مومن، معتمد، و دلسوز اسلام و انقلاب «سوال» کنند و سرنوشت ۴ سال آینده کشور را به دست کسانی بسپارند که به درد مردم توجه کنند و اسیر و دلبسته پست و مقام نباشند.

شکی نیست که متاسفانه شمار قابل توجهی از نامزدهای ورود به مجلس یازدهم، به لحاظ کارشناسی و تجربه کار سیاسی، نه تنها در سطح مجلس، که در سطوح بسیار پایین تر از آن هم نبوده و نیستند و این مشکل باید در قانون انتخابات مرتفع شود.

اما به هر حال، با توجه به شرایط فعلی، و با همه تلاش هایی که از سوی دلسوزان کشور، از جمله شورای نگهبان و وزارت کشور انجام گرفته است، اکنون نوبت ما مردم است که با «بصیرت» و «تحقیق»، افرادی را روانه مجلس کنیم که به دنبال حل مشکلات کشور باشند، و فکر «مال اندوزی»، «زد و بند سیاسی»، «ایجاد رانت و رابطه برای اقوام و آشنایان» و… نباشند؛ انشاء الله

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.