کد مطلب: ۴۳ تاریخ انتشار: 13 بهمن 1398 / 21:22 ارسال نظر
۸ سوال از ۱۲ سوال درباره چرایی عدم تحریم جشنواره فجر!

بازجویی همشهری از یک کارگردان: چرا جشنواره فجر را تحریم نکردید؟

روزنامه همشهری بازجویی همشهری

روزنامه شهرداری تهران، در اقدامی که با عنوان بازجویی همشهری از یک کارگردان در رسانه ها انعکاس یافته، درباره چرایی عدم تحریم جشنواره با کارگردان فیلم عامه پسند مصاحبه کرد!

مجله خبری روزلاگ: روزنامه همشهری که پس از روی کارآمدن شورای شهر اصلاح طلب تهران، به خیل نشریات زنجیره ای و تندرو پیوسته است، در اقدامی عجیب، ضمن مصاحبه با یک کارگردان از علت تحریم نکردن جشنواره فجر سوال کرد. این اقدام روزنامه همشهری با عنوان بازجویی همشهری در رسانه ها انعکاس یافت:

راه دانا با تیتر «بازجویی «همشهری» از کارگردانی که جشنواره فجر را تحریم نکرد!» نوشت: ارگان شهرداری تهران که در دوره جدید مدیریتی خود عملا به ارگان حزب تندروی اتحادملت تبدیل شده، امروز و در اقدامی غیرحرفه‌ای، یک کارگردان را به‌خاطر حضور در جشنواره فیلم فجر مواخذه کرد.

در جریان گفتگوی این روزنامه با کارگردان فیلم «عامه‌پسند»، مجموعا ۱۲ سوال طرح شده که ۸ سوال آن به چرایی عدم قهر این کارگردان با جشنواره فجر می‌پردازد.

«چرا در جشنواره شرکت کردید»!، «توقع اعتراض مدنی از یک عضو جامعه نخبگی کشور وجود دارد»، «نگران قضاوت هم‌صنفی‌هایتان درباره حضور در فجر نیستید؟»، از جمله این سوالات است که البته پاسخ‌های جالب این کارگردان را به‌دنبال داشته از جمله اینکه تحریم جشنواره، حرکت پوپولیستی است و ساده‌ترین کار، موج‌سواری و تولید خوراک برای خارجی‌هاست اما من این اعتقاد را ندارم.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.