کد مطلب: ۴۵۳ تاریخ انتشار: 29 بهمن 1398 / 16:40 ارسال نظر
باخت عجیب و مشکوک بهروز هدایت در مسابقات آسیایی!

باخت بهروز هدایت در رقابت های قهرمانی آسیا! + فیلم و عکس

باخت عجیب بهروز هدایت در مسابقات آسیایی

بهروز هدایت در کشتی مقابل حریف قرقیزستانی در حالیکه ۷ بر ۰ از حریف خود پیش بود، به دلیل مصدومیت نتوانست مسابقه را ادامه بدهد و بازنده مسابقه شد!

مجله خبری روزلاگ: باخت مشکوک بهروز هدایت کشتی گیر ایرانی در مسابقات آسیایی مقابل حریف قرقیزستان حسابی خبرساز شده است. در این مطلب به بررسی این باخت مشکوک پرداخته ایم. با ما همراه باشید:

بهروز هدایت نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در مسابقات آسیایی با باختی عجیب و به معنی واقعی کلمه «مشکوک» در ۶ ثانیه پایانی بازی را واگذار کرد. این باخت به قدری مشکوک است که با توجه به تصاویر و فیلم های منتشر شده هیچکدام از رسانه های کشور تاکنون توجیهی منطقی برای باخت بهروز هدایت مشخص نکرده اند.

ماجرای باخت عجیب بهروز هدایت

بهروز هدایت که در وزن ۸۷ کیلوگرم در مسابقات آسیایی نماینده ایران بود، در نیمه نهایی، با حریف قرقیزستانی مواجه شد. حریف او به هیچ وجه نمی توانست برای بهروز هدایت دردسر درست کند! اما نتیجه بر خلاف تصور همگان، با باخت بهروز همراه شد!

بهروز در وقت اول مقابل حریف ۷ بر ۰ از حریف جلو افتاد! وقت دوم هم همه چیز خوب پیش می رفت و تنها ۶ ثانیه به پایان مسابقه باقیمانده بود که بهروز با اعلام مصدومیت به داور اعلام کرد که نمی تواند ادامه دهد! عجیب و جالب اینکه او با پای خودش و در حالیکه خیلی هم مصدوم به نظر نمی رسید رقابت و میدان کشتی را ترک کرد!

فیلم باخت مشکوک بهروز هدایت چند ثانیه به پایان مسابقه

تصاویر کشتی بهروز هدایت و باخت او ۶ ثانیه به پایان مسابقه

بهروز‌هدایت در وقت اول ۷ بر صفر از حریف خود پیش افتاد. در وقت دوم او به تنها به ۱ امتیاز احتیاج داشت. اما در حالیکه به نوشته ورزش سه «تصور این بود که هدایت نمی خواهد به خودش فشار بیاورد تا انرژی اش برای فینال تخلیه نشود» وی در نهایت ۶ ثانیه مانده به پایان مسابقه رسما به داور اطلاع داد که به دلیل مصدومیت انصراف می دهد و به این ترتیب، او حتی بدون گرفتن یک امتیاز وقت دوم را سپری کرد و با تصمیمی عجیب نتیجه را به حریف خود واگذار نمود:

بهروز هدایت و باخت به حریف قرقیزستانی شش ثانیه به پایان مسابقه

بهروز هدایت در حالی این مسابقه مشکوک را به پایان رساند که با پای خودش مسابقه را ترک کرد. در حالیکه انتظار این بود که اگر مصدومیت او شدید است، نتواند با پای خودش زمین مسابقه را ترک کند:

بهروز هدایت با پای خودش زمین کشتی را ترک کرد باخت مشکوک

جمع بندی باخت بهروز هدایت مقابل حریف قرقیزستانی

هنوز در رسانه ها اطلاع دقیقی از باخت مشکوک بهروز‌هدایت منتشر نشده است. از سوی دیگر رقابت دیگر تیم ملی، یعنی مبارزه پویا ناصرپور با رقیب هندی اش بسیار نفس گیر بود و مربیان تمرکز خود را روی آن مسابقه گذاشته بودند. هرچه هست به نظر می رسد بهروز‌هدایت به این نتیجه رسیده است که دیگر نمی تواند کشتی را ادامه دهد و با توجه به اینکه در زمان دوم مسابقه هم حداقل به کسب یک امتیاز نیاز داشته، با توجه به دردی که در پای راست خود احساس کرده، بهتر دیده تا بدون تشدید شدن مصدومیتش مسابقه را به اتمام برساند.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.