کد مطلب: ۵۲۸ تاریخ انتشار: 1 اسفند 1398 / 20:09 ارسال نظر
در یزد و تفت به چه کسی رأی بدهیم؟

نامزد انقلابی یزد و تفت را بشناسید!

انتخابات انتخاب اصلح مجلس انتخابات مجلس نامزدهای دروغگو انتخاب اصلح

برای انتخابات مجلس یازدهم، نامزد انقلابی یزد و تفت به ترتیب محمد صالح جوکار در یزد و حجت الاسلام قاسم روان بخش در تفت معرفی شدند.

مجله خبری روزلاگ: پس از وحدت نیروهای انقلاب و «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب» و «جبهه پایداری» در تهران، در دیگر شهرها و استان ها هم وحدت حاصل شده و نامزد انقلابی یزد و تفت معرفی شدند. با ما همراه باشید:

نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب یزد معرفی شدند

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان یزد از معرفی تنها دو نامزد منتخب این شورا برای حوزه‌های انتخابیه یزد و اشکذر و تفت و میبد خبر داد و شایعه فضای مجازی در معرفی نامزد از سوی این شورا را برای سایر حوزه‌های انتخابیه استان در پنج شهرستان و اردکان رد کرد.

حسین حداد در گفتگو با خبرنگار فارس در یزد، در پاسخ به این سؤال «انتخابات سال ۹۸ از چه حساسیتی برخوردار است؟» اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و تحریم‌های سخت آمریکا علیه ملت، نیازمند انتخاب یک مجلس انقلابی و قوی و کارآمد با نمایندگانی دارای روحیه جهادی هستیم.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان یزد افزود: مردم باید با شناخت خوبی که از نامزدها به دست می‌آورند ویژگی‌های تدین، شجاعت، عدالت‌طلبی، تقوا و در یک کلمه انقلابی را شناسایی کنند و با حضور حداکثری به نامزد اصلح رأی بدهند.

حداد در پاسخ به این سؤال که معیارهای شما برای انتخاب اصلح چیست؟ گفت: نامزد اصلح دارای ویژگی‌هایی است که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بر آن تأکیددارند که مؤمن و انقلابی بودن، شجاعت، کارآمدی، روحیه جهادی، عدم وابستگی فکری به غرب، عدم نگاه به بیرون از کشور، اعتماد به توان داخل و نیروهای جوان و نیز دارا بودن تجربه و سابقه را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه «یزد و اشکذر» و «تفت و میبد» دو نامزد انقلابی که ازنظر این شورا اصلح‌تر بودند به مردم معرفی کردیم که در یزد و اشکذر «محمد صالح جوکار» و در تفت و میبد «حجت‌الاسلام قاسم روان‌بخش» هستند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان یزد در پاسخ به این سؤال که چرا در دو حوزه دیگر نامزد معرفی نکرده‌اید؛ اذعان کرد: با توجه به این‌که چندین نامزد انقلابی در این دو حوزه انتخابیه حضور دارند تشخیص انتخاب اصلح‌تر را به مردم واگذار کردیم.

حداد با اشاره به برخی اخبار منتشرشده در فضای مجازی استان در معرفی نامزد برای حوزه‌های انتخابی پنج شهرستان استان و اردکان تصریح کرد: این اخبار صحت ندارد و شورای ائتلاف نامزدی برای این دو حوزه معرفی نکرده است و ما هرگونه تخریب و توهین به سایر نامزدها را به‌شدت محکوم می‌کنیم.

نامزد انقلابی یزد و تفت چه کسانی هستند؟

به این ترتیب، نامزد انقلابی یزد و تفت به ترتیب محمد صالح جوکار و حجت الاسلام قاسم روان بخش معرفی شدند.

  • یزد: محمد صالح جوکار
  • تفت: حجت الاسلام قاسم روان بخش

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.