کد مطلب: ۵۴۴ تاریخ انتشار: 2 اسفند 1398 / 13:05 ارسال نظر
به حساب‌‌های مردم سرک نمی‌کشیم/ هر کس اجازه ندهد بسته معیشتی‌اش قطع می‌شود!

فراموش نمی کنیم: بالاخره سرک کشیدن به حساب مردم خوب است یا بد؟ (کاریکاتور)

سرک کشیدن در زندگی خصوصی مردم دولت تدبیر و امید حسن روحانی

یکی از تناقضات مهم دولت تدبیر و امید و شخص دکتر حسن روحانی رئیس جمهور که آنرا فراموش نمی کنیم موضوع سرک کشیدن به حساب مردم است.

مجله خبری روزلاگ: تناقضات تاریخی رئیس جمهور را نباید فراموش کرد. یکی از مهمترین تناقضات رئیس دولت تدبیر و امید، موضوع سرک کشیدن به حساب مردم و زندگی آنان است که فراموش نمی کنیم و در کنار دیگر تناقضات به آن خواهیم اندیشید! آقای رئیس جمهور روزگاری می گفتند به زندگی خصوصی و حساب مردم سرک نمی کشیم، اما مسئولان دولت در ماجرای اصلاح قیمت سوخت (که خود با انتقادات به جای فراوانی مواجه است) رسما به حساب مردم سرک می کشند! با ما همراه باشید:

کاریکاتور: دوگانه تاریخی دولت در سرک کشیدن به حساب مردم

سرک کشیدن در زندگی خصوصی مردم

تابناک با انتشار کاریکاتور فوق نوشت: حسن روحانی آذرماه ۱۳۹۲ در اظهاراتی گفت: به حساب‌‌های مردم سرک نمی‌کشیم، این کار اعتماد مردم را سلب می‌کند و ضررش بیش از منفعتش است.

این در حالی است که احمد میدری، معاون وزیر رفاه و مجری طرح پرداخت یارانه بنزینی اظهار داشت: هر کس اجازه ندهد دولت به حساب بانکی‌اش دسترسی داشته باشد، بسته معیشتی‌اش قطع می‌شود!

هرچه هست این موضوع، یعنی سرک کشیدن به حساب مردم، یکی دیگر از تناقضات دولت است که فراموش نمی کنیم و در کنار دیگر موضوعات، به آن خواهیم اندیشید.

ناگفته نماند که داشتن اطلاعات کلی از حساب بانکی شهروندان در همه جای دنیا به عنوانی اصلی پذیرفته شده شناخته می شود و به جز دولت تدبیر و شخص دکتر روحانی، هیچ رئیس جمهور دیگری در رابطه با آن موضع گیری نداشته است! (منظور اطلاعات کلی مورد نیاز برای تصمیم گیری های مهم حکومتی است.)

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.