کد مطلب: ۶۶۷ تاریخ انتشار: 6 اسفند 1398 / 12:40 ارسال نظر
کرونا و سودجویان کفتار صفت:

عکس: لیمو ترش هر کیلو ۴۸ هزار تومان!

لیموترش گرانی لیموترش قیمت لیموترش

لیمو ترش هر کیلو ۴۸ هزار تومان شده است! این در حالیست که تا چند روز قبل، همین میوه هر کیلو ۱۲ الی ۱۵ هزار تومان به فروش می رسید!

مجله خبری روزلاگ: با شیوع کرونا در کشور، متاسفانه قیمت لیمو ترش هر کیلو ۴۸ هزار تومان شده است. ضعف نظارت توسط دولت، سودجویی و بی توجهی به «اخلاق» و «انسانیت» توسط بعضی دلالان و فروشندگان کار را به اینجا رسانده است. با ما همراه باشید:

حجت الاسلام حمید رسایی در اینستاگرام خود نوشت: لیموترش شنبه ۱۵ هزار تومان بود. یکشنبه شد ۲۹ هزار تومان. امروز شده ۴۸ هزار تومان! از کرونا بیشتر باید ترسید یا از این سودجویان کفتار صفت؟ از کرونا بیشتر باید ترسید یا از این دولت بی خیال و بی نظارت؟

عکس: از کرونا بترسیم یا از سودجویان کفتار صفت

لیموترش هر کیلو از 15 هزار تومان به 48 هزار تومان رسید

پس از روشنگری هایی که متخصصان در رسانه ملی انجام داده اند، نگرانی مردم درباره کرونا کمتر شده است. کرونا یک بیماری ویروسی است که ۸۰ درصد بدون آنکه متوجه ابتلاء بشوند، از آن عبور می کنند! (مبتلا می شوند اما خودشان هم متوجه نمی شوند.) ۲۰ درصد متوجه می شوند و از آن ۲۰ درصد، تنها ۲ درصد دچار خطر می شوند. این ۲۰ درصد هم شامل افراد مسن، بیمار و… هستند. کسانی که مشکل تنفسی دارند. در حال شیمی درمانی هستند و… جالب اینکه کرونا برای این افراد هم در صورتیکه نکات بهداشتی را رعایت کنند خطرناک نیست!

اما چه می شود که قیمت لیمو ترش هر کیلو به ۴۸ هزار تومان می رسد؟ این مشکل از فرهنگ جامعه و ضعف دولت در کشورمان نشأت می گیرد! متاسفانه سودجویان در کشوئر از هرچیزی برای رسیدن به سود بیشتر استفاده می کنند که جان و سلامت مردم هم یکی از آن موارد است!

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.