کد مطلب: ۶۹۴ تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۲:۲۲ ارسال نظر
خبر دروغی که خبرگزاری رسمی اصلاح طلب دولتی منتشر کرده بود حذف شد:

دروغ سایت اصلاح طلب «ایسنا» بدون عذرخواهی حذف شد!

دروغ سایت اصلاح طلب ایسنا درباره کرونا در قم

دروغ سایت اصلاح طلب ایسنا در حالی افشا شده است که این رسانه دولتی، بدون «عذرخواهی» از مردم و مخاطبانش خبر را از خروجی خود حذف کرده است!

مجله خبری روزلاگ: دروغ سایت اصلاح طلب ایسنا بدون عذرخواهی از مخاطبان و مردم حذف شد! اصولا جریان اصلاحات «مثل آب خوردن» دروغ می گوید! به راحتی آب خوردن هم در «عصر رسانه» آنرا حذف می کند و لابد تصور می کند که هیچ کس هم نبیند و واکنش نشان ندهد!

عکس: دروغ سایت اصلاح طلب ایسنا درباره علت کرونا در قم

دروغ سایت اصلاح طلب ایسنا درباره علت کرونا در قم

سایت اصلاح طلب ایسنا به دروغ تیتر می زند: حضور ۷۰۰ طلبه چینی در قم علت آمار بالای کرونا است! این دروغ توسط ایسنا و به نقل از محمد حسین بحرینی منتشر شده است! این در حالیست که «رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد» این مطلب را تکذیب کرد!

پس از این فاجعه خبری و سیاسی توسط سایت اصلاح طلب ایسنا، این خبرگزاری، بدون «عذرخواهی» از مردم کشور و مخاطبینش، خبر را مثل آب خوردن از خروجی خود حذف کرد!

مشخص نیست این خبر دروغ که با محوریت «روحانیت» و «قم» صورت گرفته است با چه اساس و مبنایی است و ایسنا قصد دارد با انتشار اخبار اینچنینی به چه هدفی دست یابد، اما امیدواریم نشانه «بغض» این جریان، نسبت به گسترش جهانی فرهنگ مهدویت نباشد. بغضی که البته سالهاست توسط رسانه های معاند و اصلاح طلبانی که از دین و انقلاب بریده و در خارج از مرزهای کشور به تبلیغ علیه اسلام مشغولند «علنی» شده است.

دروغ سایت اصلاح طلب در حافظه گوگل

جالب اینکه این «دروغ» هم در حافظه گوگل و هم در رسانه های دیگر باقیست و انعکاس یافته است. به زودی مستندات این مطلب در «روزلاگ» منتشر خواهد شد.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *