کد مطلب: ۷۱۹ تاریخ انتشار: 8 اسفند 1398 / 01:16 ارسال نظر
آغاز شانتاژ رسانه ای جریان معاند علیه مجلس انقلابی:

آیا مجتبی رضاخواه دو تابعیتی است؟

مجتبی رضاخواه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

پس از شکست سنگین جریان اصلاح طلب در انتخابات مجلس یازدهم، توپخانه رسانه های زنجیره ای آغاز به کار کرد و برای نخستین بار، مجتبی رضاخواه نماینده انقلابی و جوان مجلس یازدهم را هدف قرار داد!

مجله خبری روزلاگ: مجتبی رضاخواه در انتخابات مجلس یازدهم، چندین برابر مجید انصاری، سرلیست اصلاح طلبان در انتخابات رأی آورد. طبعا جریان اصلاحات از این شکست سنگین، هم خشمگین است و هم بهت زده. با همه تبلیغات و حضور همه جانبه، و ارائه بیش از ۶ لیست، از کارگزاران گرفته تا یاران هاشمی، «مجید انصاری» که در همه لیست ها مشترک بود، نتوانست بیش از ۷۰ هزار رأی به دست آورد! به عبارتی، رأی سرلیست اصلاحات از رأی نفر آخر لیست انقلابی، چندین برابر کمتر است! با ما همراه باشید:

آغاز شانتاژ رسانه ای علیه جریان انقلابی در مجلس یازدهم

«بغض» و «کینه» علیه جریان انقلابی همیشه وجود داشته است. اما حالا، و با شکست سنگین و «نه» بزرگ مردم کشور به جریان اصلاح طلب، این کینه تازه شده است! بنابراین توپخانه رسانه های زنجیره ای شروع به کار می کند و برای نخستین بار، مجتبی رضاخواه نماینده تحصیلکرده و انقلابی مجلس یازدهم را هدف گرفت. آیا واقعا رضاخواه دو تابعیتی است؟ پاسخ روشن است: خیر! اما چرا علیه او هجمه راه انداخته شده است؟ پاسخ روشن است: حتی یک نفر هم با نصف تخصص و تحصیلات این نیروی جوان انقلابی در همه جریان اصلاح طلب هم وجود ندارد! و از این جهت، این جریان مدام از نیروهای «مستقل» وام می گیرد!

رضاخواه: برای تحصیل در آمریکا ۳ بار ویزای این کشور را گرفته‌ام

منتخب انقلابی مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه برای تحصیل در آمریکا، سه بار ویزای این کشور را گرفته‌ است، گفت: اخذ ویزا، نشان‌دهنده این است که تابعیت مضاعفی در کار نیست.

مجتبی رضاخواه منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به شایعه دوتابعیتی بودن خود که طی روزهای اخیر در فضای مجازی مطرح شده، گفت: من نمی‌دانم منشاء این دروغ کجاست و قویاً آن را تکذیب می‌کنم.

رضاخواه با بیان اینکه برای تحصیل به آمریکا، سه بار ویزای این کشور را گرفته‌ام، تصریح کرد: اخذ ویزا، نشان‌دهنده این است که تابعیت مضاعفی در کار نیست، چرا که اگر کسی تابعیت مضاعف داشته باشد، از سوی آن کشور ویزا برایش صادر نمی‌شود. وی افزود: سفرهای خارجی دیگری هم که انجام داده‌ام، همگی با ویزا انجام شده است.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه اخیراً برخی مطرح کرده‌اند که شورای نگهبان، بررسی مجدد پرونده وی را در دستور قرار داده، گفت: چند ماه پیش وقتی شورای نگهبان، صلاحیت‌ کاندیداها را بررسی می‌کرد، همه مدارک مربوط به سفرهای خارجی خود و ویزاهای اخذشده را ارائه کرده ام و اخیراً هم هیچ تماسی از سوی این شورا با من گرفته نشده است.

بیوگرافی و رزومه مجتبی رضاخواه نماینده انقلابی مجلس یازدهم

مجتبی رضاخواه محقق و سیاستمدار اصولگرا ایرانی است. به نوشته ویکی‌پدیا او دارای فوق دکتری رشته مدیریت بهینه‌سازی (OR) و فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد انرژی از دانشگاه ماینز کلرادوی امریکاست. رضاخواه هم‌اکنون عضو هیئت علمی دانشکده فنی مهندسی دانشگاه تربیت مدرس می‌باشد.

حضور مجتبی رضاخواه در انتخابات مجلس یازدهم

رضاخواه، نیروی جوان، انقلابی و تحصیلکرده توانست در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب ۷۲۳ هزار و ۷۲۹ رای  (مقایسه کنید با کل رأی مجید انصاری سرلیست اصلاحات: ۶۹۱۵۱) به عنوان نفر بیست و هفتم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر از استان تهران انتخاب گردد.

بعضی از سوابق مجتبی رضاخواه

  • مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت استارتاپی داده پردازان آسان میوه
  • مدیرعامل شرکت سنگ تزئینی کلاردشت
  • دستیار پژوهشی، شرکت نیومانت، دنور، کلرادو، آمریکا
  • دستیار پژوهشی، دانشگاه آدولف ایبانز، سانتیاگو، شیلی

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.