کد مطلب: ۷۳۶ تاریخ انتشار: 9 اسفند 1398 / 18:28 ارسال نظر
ویژه خواری معومه ابتکار درباره کرونا:

تیم مجهز پزشکی در خدمت معصومه ابتکار + عکس

معصومه ابتکار

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور هم کرونا گرفت. اما عجیب اینکه ایشان به جای مراجعه به بیمارستان برای تست، تیمی مجهز از پزشکان را به منزل خود برده است!

مجله خبری روزلاگ: معصومه ابتکار هم طبق اعلام رسانه ها کرونا گرفته است. اما وی برای تست خود و خانواده اش تیمی مجهز از پزشکان را به منزل برده است! با ما همراه باشید

مشرق نوشت: حساب کاربری رزنانس در تلگرام نوشت طی روزهای گذشته با مثبت شدن تست کرونای برخی از مسئولان دولتی از نوع جدیدی ویروس به نام کرونا vip رونمایی شده است که مخصوص مسئولان است! عجیب‌ترین این خدمات پزشکی هم پس از ابتلای معصومه ابتکار (معاون زنان رییس جمهور) و خانواده اش به این ویروس است. تعدادی از خبرنگاران پس از با خبرشدن از ارائه خدمات وی آی پی به خانواده ابتکار به منزل وی مراجعه کرده بودند که بازداشت شدند.

معصومه ابتکار هم کرونا گرفت

مصطفی فقیهی خبرنگار و صاحب امتیاز سایت انتخاب (از منابع نزدیک به دولت روحانی) نیز این خبر را تایید کرده و در توییتی نوشت:

توئیت مصطفی فقیهی درباره ویژه خواری معصومه ابتکار

یک خبر حیرت انگیز از ویژه خواری معصومه ابتکار در مورد کرونا:

شنیدم ابتکار تیمی مجهز از بیمارستان مسیح دانشوری را به منزلش برده تا برای خود و خانواده اش تست کرونا بگیرد. احتمالا خود نیز مشکوک به ابتلاست. برخی خبرنگاران مطلع شده و قصد بررسی داشتند که با برخورد تیم حفاظتش مواجه شده اند!

معصومه ابتکار هم کرونا گرفت

عصر ایران به نقل از مهر نوشت: روابط عمومی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده اعلام کرد: با توجه به وجود برخی از علائم آلودگی خانم ابتکار به ویروس کرونا در روز گذشته آزمایش تست این ویروس از ایشان به انجام رسید که صبح امروز جواب آزمایش وی مثبت اعلام شد. خانم ابتکار هم اکنون برای سپری کردن دوران بیماری خود در منزل بستری است.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.