کد مطلب: ۷۴۰ تاریخ انتشار: 9 اسفند 1398 / 19:07 ارسال نظر
طعنه یک کانال اصلاح‌طلب به اعتقادات مذهبی:

توهین یک کانال اصلاح طلب به مقدسات + عکس

کانال اصلاح طلب توهین به مقدسات توهین اصلاح طلبان به مقدسات توهین اصلاح طلبان به دین

کانال اصلاح طلب و تندرو در واکنش به کرونا حجت الاسلام ذوالنور، در توهینی آشکار، برکات قرائت زیارت عاشورا، حدیث کسا، سوره حمد و… را زیر سوال برد!

مجله خبری روزلاگ: یک کانال اصلاح طلب در توهینی آشکار به زیارت عاشورا، حدیث کسا و… توهین کرد. این کانال خبری تندرو نوشت حجت الاسلام ذوالنور برای مقابله با کرونا به قرائت حدیث کسا و زیارت عاشورا متوسل شود! با ما همراه باشید:

مشرق نیوز با اشاره به توهین جریان تندرو به مقدسات نوشت: بزرگ‌ترین، پیچیده‌ترین کارزار «عملیات روانی» و «هجمه رسانه‌ای» تاریخ که چند سالی است علیه ملت بزرگ ایران به راه افتاده است، از هیچ روزنه‌ای برای تخریب امید و اعتماد مردم به یکدیگر و به حاکمیت، ویرانی «خودباروی» و تزریق ویروس «خودتحقیری» چشم‌پوشی نمی‌کند. در آخرین فاز از این عملیات روانی ناجوانمردانه، شیوع ویروس کرونا و ابتلاء بخشی از هموطنان ما به این ویروس، از همان ساعات نخست اعلام خبر اولین فوتی‌های این بیماری در شهر قم، کلید خورد.

این بار اما هدف اصلی و بلندمدت این کمپین رسانه‌ای، یعنی تسویه حساب با اعتقادات مذهبی، به طرزی عیان به اهداف پیش‌گفته اضافه شده و شروع شیوع بیماری کرونا در شهر قم، ظاهرا میدان فراخ‌تری در اختیار گردانندگان کارزار فراهم کرده است.

عکس: توهین کانال اصلاح طلب به مقدسات

توهین پایگاه خبری جانبازان اصلاح طلب دفاع مقدس به مقدسات

توهین کانال اصلاح طلب به زیارت عاشورا و حدیث کسا

یک کانال اصلاح طلب تندرو در خبری حدیث کسا، زیارت عاشورا و قرائت سوره حمد را مورد تمسخر قرار داد. این کانال اصلاح طلب با اعلام خبر مثبت شدن کرونای حجت الاسلام ذوالنور نوشت: «توصیه می کنیم جناب ذوالنور تشریف ببرن قم و در حرم حضرت معصومه با قرائت حمد و حدیث کسا و زیارت عاشورا خودشون رو مداوا کنن.»

این اولین بار نیست که جریان اصلاح طلب تندرو به مقدسات توهین می کند. یک جستجوی ساده در گوگل خیل توهین های این جریان به مقدسات دینی را به نمایش می گذارد. طبیعی هم هست. وقتی رهبر این جریان، سید محمد خاتمی، در تقابل دین و آزادی، حق را به دین می دهد، طرفدارانش نیز در تمسخر دین هیچ کوتاهی نمی کنند!

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.