کد مطلب: ۷۴۴ تاریخ انتشار: 9 اسفند 1398 / 19:22 ۱ نظر
از توهین به معصومین تا توهین به قرآن:

توهین خبرنگار اصلاح طلب به امام رضا (ع)

اصلاحات توهین اصلاح طلبان توهین اصلاح طلبی

توهین خبرنگار اصلاح طلب به امام رضا (ع) دل عاشقان حضرت و شیعیان کشور را به درد آورده است و در تازه ترین توهین، حدیث کسا، زیارت عاشورا و… مورد توهین قرار گرفته است!

مجله خبری روزلاگ: توهین خبرنگار اصلاح طلب به امام رضا مربوط به یک سال قبل است که فیلم آن تقدیم می شود. بازنشر این خبر نیز به واسطه توهین آشکار یک کانال اصلاح طلب به مقدسات است. این کانال به زیارت عاشورا، حدیث کسا، سوره حمد و… آشکارا توهین می کند. به راستی این جریان رابطه خود را با دین به روشنی تعریف کرده است:

توهین پایگاه خبری جانبازان اصلاح طلب دفاع مقدس به مقدسات

توهین یک کانال اصلاح طلب به مقدسات (توهین به زیارت عاشورا و حدیث کسا و حمد)

فیلم توهین خبرنگار اصلاح طلب به امام رضا (ع)

توهین اصلاح طلبان تندرو به دین و مقدسات پایان ندارد

مشرق درباره توهین جریان تندرو اصلاح طلب به مقدسات دینی می نویسد: اصلاح طلبان که در توهین به ائمه اطهار ید طولایی دارند در توهینی دیگر که حاکی از عدم قوه تفکیک بین گروه سیاسی رقیب و امام رضا(ع) است به ساحت مقدس این امام بزرگوار توهین کردند.

متاسفانه سریال توهین‌های اصلاح‌طلبان به ارزشها و مقدسات هنوز ادامه دارد. در آخرین توهین خبرنگار روزنامه اصلاح طلب «جهان صنعت» در توئیتی که در آن هیچ گونه احترام و تواضعی به شخصیت معصوم دیده نمی‌شود؛ این خبرنگار حرف‌هایی درباره امام علی بن موسی الرضا(ع) که ایرانیان افتخار خادمی و میزبانی از آن حضرت را دارند، زده که افکارعمومی را جریحه دار کرده است.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.