کد مطلب: ۸۷۸ تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1399 / 20:59 ارسال نظر
عبدی می گوید خاتمی در جایگاه رهبری اصلاحات نیست!

حمله عباس عبدی به سید محمد خاتمی!

عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب

عباس عبدی فعال اصلاح طلب درباره جایگاه سید محمد خاتمی می نویسد: فکر می کنم اقای خاتمی با این وضع نمی تواند جریان اصلاحات رهبری کند!

مجله خبری روزلاگ: عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در تازه ترین اظهار نظر خود، درباره اظهارات جدید سید محمد خاتمی و سوالات وی از اصلاح طلبان می نویسد: «فکر می کنم اقای خاتمی با این وضع نمی تواند جریان اصلاحات رهبری کند. سخنرانی چند روز پیش ایشان نشان داد که او متاسفانه در این مقام نیست و خودش را در این مقام تعریف نمی کند.»

به نظر می رسد جریان اصلاحات، به «رهبری» خاتمی، طرح جدیدی را برای بازگشت به قدرت آغاز کرده است. اخیرا سید محمد خاتمی که در فتنه ۸۸ «پیشگویی» کرده بود که موسوی برنده انتخابات است، در مواضعی که با حمله شدید جریان ضد انقلاب همراه بود، از یکسو به کسانی که در اجتماعات سیاسی خشونت ورزی می کنند تاخته و از سوی دیگر با تشکر از آیت الله رئیسی و قوه قضائیه، انتقاداتی را متوجه جریان اصلاح طلب کرده بود.

قطعا این چرخش آشکار مواضع، از دید اهالی رسانه پنهان نمانده و تحلیل‌هایی پیرامون آن انجام خواهد گرفت. مواضع خاتمی و واکنش عباس عبدی و دیگر اصلاح طلبان، در حقیقت قطعات پازل جریانی است که همه تلاش خود را برای موفقیت روحانی به کار بستند و در حال حاضر، با عملکرد اسفناک دولت، به نحوی تلاش می کنند تا از مسئولیت آن شانه خالی کنند.

گفتنی است رئیس دولت اصلاحات و یکی از سران فتنه ۸۸ در بخشی از انتقاد خود به فعالان اصلاح طلب گفته است: «من به دوستان اصلاح طلب خودمان می‌گویم، شما که مدام می‌گویید باید جامعه محور باشیم و روی به جامعه بیاوریم و فقط به فکر اینکه در قدرت باشیم، نباشیم، خب این الان جامعه! آقایان و خانم های اصلاح‌طلب، چه طرح و چه همبستگی برای خدمت به این مردم و رفع مشکلات آنها در مسئله کرونا ارائه دادید؟»

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.