کد مطلب: ۱۱۶ تاریخ انتشار: 21 بهمن 1398 / 11:05 ارسال نظر
وقاحت هم حدی دارد جناب رئیس جمهور!

روحانی خطاب به منتقدان: نمره عملکرد دولت ۲۰ است! + فیلم

روحانی و ظریف خنده روحانی عملکرد دولت سیاست خارجی دولت اقتصاد دولت

در حالیکه مردم نتیجه عملکرد دولت را هر روز با گوشت و پوست و استخوان خود لمس می کنند، آقای رئیس جمهور به خودش نمره ۲۰ می دهد!

مجله خبری روزلاگ: چند روزی بیشتر به انتخابات مجلس یازدهم باقی نمانده است. آنچه مهم است، در این دوره بررسی و تحقیق کامل برای رأی دادن است. اگرچه خورشید تابان عملکرد دولت و مجلس، در حوزه اقتصاد و سیاست خارجی و مسائل فرهنگی در حال درخشش است و نیازی به بحث و بررسی ندارد! اما به هر حال بررسی مستند عملکرد دولت و مجلس، یکی از وظایف مهم رسانه های کشور است.

آقای رئیس جمهور، تقریبا یک سال قبل، می گوید نمره دولت ۲۰ است! اما حالا اگر یک جایی در یک مقطع خاص نمره عملکرد دولت ۱۹/۵ شد، نباید نمره ۲۰ را فراموش کرد! مشخص نیست رئیس جمهور دقیقا چرا چنین سخنانی به زبان می آورد؟ آیا بیان این سخنان هدف خاصی دارد؟

عکس: نتیجه عملکرد دولت روحانی از سال ۹۲ تا سال ۹۷

گرانی های ناشی از عملکرد دولت حسن روحانی از سال 92 تا 97

به نظر می رسد با توجه به عملکرد دولت در اقتصاد و سیاست خارجی که نمود آن در ۱. برجام با دستاورد صفر! (به اعتراف خود مقامات دولت) ۲. دلار (گرانی چند برابری دلار و ایجاد فساد گسترده و رانت خواری و…) ۳. قیمت خودرو (که فضایی شده است!) ۴. قیمت مسکن (که در کمال تعجب، بیش از ۲ برابر شده و اجاره ها سر به فلک کشیده است!) ۵. قیمت کالاهای ضروری (که مردم با گوشت و پوست و عمق جان خود آنرا لمس می کنند) نیازی به نمره دادن نیست!

اگر رئیس جمهور نمره عملکرد دولت را ۲۰ می داند، لابد از ۲۰۰ حساب کرده اند! اگرچه به بیان بعضی از منتقدان، عملکرد دولت ایشان به نحوی است که نه تنها مثبت نیست، بلکه خسارت های به وجود آمده را باید طی سالیان دراز، با مدیریت جهادی و انقلابی جبران کرد. خسارت برجام برای کشور، که همه آنچه دولت اجازه داشت را «رسما» و «نقدا» داد و یک مشت وعده «نسیه» گرفت و در نهایت با پاره کردن برجام توسط ترامپ، رسما از همان «گلابی» گندیده هم خبری نشد، به چه شکل باید جبران شود؟ نیازی به توضیح بیشتر نیست. فقط فیلم را ببینید و خودتان قضاوت کنید:

فیلم: از نظر رئیس جمهور نمره دولت چند است؟

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.