کد مطلب: ۱۱۶۲ تاریخ انتشار: 27 بهمن 1400 / 11:40 ارسال نظر
به احترام کسانی که داغ پدر دیده اند عکس پدرتان را استوری نکنید:

روز پدر و عکس دردناک دختر شهید مدافع وطن!

دختر شهید هادی طارمی حنانه طارمی دختر شهید مدافع حرم فرزند شهید فرزندان شهدا

حال که عکس دردناک دختر شهید را مشاهده کردیم که چطور در فراغ پدر بی تاب شده است؛ بیاییم به احترام فرزندان شهدا و همه کسانی که داغ پدر دیده اند، عکس پدرانمان را استوری نکنیم!

مجله خبری روزلاگ: روز ولادت امیرالمومنان امام علی (ع) و روز پدر گذشت! اما عکس دردناک دختر شهید را در ادامه خواهید دید؛ عکسی که عمق دردهای یک دختر مظلوم را تصویر کرده است! امسال که گذشت؛ اما مراقب باشیم تا در روز پدر سالهای بعد، تصاویر پدر خود را استوری نکنیم و در فضای مجازی نشر ندهیم! شاید کمی آنسوتر فرزند شهیدی با چشمانی حسرت آلود نظاره گر باشد… در ادامه پوستر و عکس دردناک دختر شهیدی را مشاهده می فرمایید که در مراسم گرامی داشت پدر شهیدش، از حال رفته است! با ما همراه باشید:

لطفا عکس پدرتان را استوری نکنید

سایت آناج با تیتر لطفا عکس پدرتان را استوری نکنید نوشت: با فرا رسیدن سالروز ولادت امیرالمومنین علیه السلام و روز پدر فضای مجازی پر شده است از عکس ها و تصاویری که کاربران از پدرشان به نمایش گذاشته اند و روز پدر را تبریک گفته اند.

با فرا رسیدن سالروز ولادت امیرالمومنین علیه السلام و روز پدر فضای مجازی پر شده است از عکس ها و تصاویری که کاربران از پدرشان به نمایش گذاشته اند و روز پدر را تبریک گفته اند. گاهی هم فیلم هایی در کنار پدر ها به اشتراک گذاشته می‌شود که هر چند زیبا و دلنشین است اما شاید آهی باشد بر دل پر حسرت کسی!

در دو سال گذشته و با شیوع کرونا و حتی قبل تر و به وسیله مرگ طبیعی پدران زیادی از بین ما رفتند و قطعا از دست دادن پدر برای فرزندان بسیار سخت است و جای خالی اش همیشه احساس می‌شود. مخصوصا در این ایام که همه جا حرف از پدر ها است. روز پدر هرچند برای بعضی از ما فرصتی است برای قدردانی از پدر هایمان اما برای آن ها که این نعمت را از دست دادن شاید یادآور جای خالی پدر هایشان باشد.

لازم نیست پدر داشتن تان را به رخ هم بکشید

تبریک گفن به پدر های مان بسیار کار نیک و پسندیده ای است اما حواس مان باشد که فضای مناسبی را برای این تبریک انتخاب کنیم. گاهی حتی پدران بعضی از کاربران در فضای مجازی حضور ندارند تا پیغام تبریک شان به دست آنها برسد. اما عکس های پدرشان را به اشتراک می‌گذارند و حسابی قربان صدقه اش می‌روند که خدا را شکر که هستی! گویا رقابتی در فضای مجازی پیش گرفته شده که پدر داشتن شان را به رخ هم می‌کشند بی آنکه لحظه ای فکر کنند شاید کسی در حسرت از دست دادن پدرش است…

فضای مجازی محل مناسبی برای تبریک گفتن نیست

اگر واقعا قصد، تقدیر و تبریک پدر ها باشد خصوصی گفتن اش بهتر است لازم نیست در فضای مجازی پدر داشتن تان را داد بزنید. خدا پدرتان را برای تان حفظ کند اما در حوالی ما آدم هایی هستند که به هر دلیلی از آغوش گرم پدر محروم اند مثل فرزندان شهدا. مطمئن باشید پدرتان هم از اینکه برای خودش پیام تبریکی بفرستید و یا حضوری روزش را گرامی بدارید و یا حتی تلفنی به او تبریک بگویید خوشحال تر می‌شود. چون شما مبلغ یک پیام اختصاصی هستید! البته به شرطی که تصویر همان جشن های خانوادگی تان را هم به اشتراک نگذارید. خلاصه که روز پدر را آرام تبریک بگویید شاید کسی بشنود و باز بهانه بابایش را بگیرد…

مراقب فرزندان شهدا باشیم: عکس دردناک دختر شهید

همه آنچه بنا داشتیم در این مطلب با عنوان روز پدر و عکس دردناک از دختر شهید بیان کنیم در قاب زیر به خوبی تصویر شده است. دختر شهیدی والامقام که در فراغ پدر بی تاب شده است:

پوستر دختر شهید مدافع حرم

حنانه طارمی دختر شهید هادی طارمی

تصویر فوق مربوط به دختر شهید هادی طارمی است. از این شهید والامقام دو دختر به یادگار مانده است: یکی حنانه که در زمان شهادت پدر ۹ ساله بود! و دیگری محیا که در زمان عروج پدر ۴ سال داشت! تصویر فوق را خبرگزاری تسنیم از روز تشییع و تدفین شهید طارمی منتشر کرده است. شهید هادی طارمی، از اعضای تیم حفاظت سپهبد شهید قاسم سلیمانی که همزمان با او در عملیات تروریستی آمریکایی‌ها به شهادت رسیده است، امروز؛ سه‌شنبه ۱۷ دی‌ماه ۱۳۹۸ در تهران برگزار شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید هادی طارمی، از اعضای تیم حفاظت سپهبد شهید قاسم سلیمانی که همزمان با او در عملیات تروریستی آمریکایی‌ها به شهادت رسیده است، امروز؛ سه‌شنبه ۱۷ دی‌ماه ۱۳۹۸ در تهران برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید با بدرقه مردم از میدان جانبازان واقع در بلوار الغدیر با حضور عموم مردم آغاز شده و تا میدان الغدیر تشییع شد. پیکر مطهر برای انجام مراسم خاکسپاری به گلزار شهدای تهران منتقل شد. مراسم با شکوهی نیز با حضور عموم مردم در گلزار شهدای تهران برگزار شد. در این مراسم وداع جانسوز دختران خردسال شهید پای مزار پدر ، غم مردم حاضر در مراسم را چند برابر کرد.

به نوشته تسنیم پیکر مطهر این شهید ۴۰ ساله در جوار مزار برادر شهیدش در قطعه ۵۰ گلزار شهدای تهران واقع در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد. برادر او شهید جواد طارمی در سال ۶۲ و در عملیات خیبر به شهادت رسیده بود.

سرگرد هادی طارمی در آستانه ۴۰ سالگی بود که با فرمانده محبوبش، قاسم سلیمانی راهی سران شهیدان شد. شهید طارمی به همراه ۹ نفر دیگر از جمله شهید قاسم سلیمانی در حمله تروریستی آمریکا به کاروان حشد الشعبی در بغداد در بامداد ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ به شهادت رسید. او که سال‌ها به برادر شهید بودن خود افتخار می‌کرد، حالا به دیدار برادرش شتافته است. هادی طارمی برادر شهید جواد طارمی از شهدای هشت سال دفاع مقدس است. آن‌ها اصالتاً زنجانی اما ساکن تهران هستند. هادی حدود ۱۶ سال در لباس سبز سپاه به خدمت مشغول بود. او سال‌ها در تیم حفاظتی شهید سپهبد قاسم سلیمانی حضور داشت. از این شهید ۲دو دختر ۹ و چهار ساله به یادگار مانده است.

آری؛ عکس پدرتان را در فضای مجازی منتشر نکنید! شاید چشمان غمناک دختر شهیدی کمی آنسوتر نظاره گر باشد… تا او که هر روز نبود پدر را «می بیند» و لمس می کند، روز پدر با آواری از پیام ها و استوری های غمگنانه روبرو نشود!

گردآوری و تنظیم: گروه فرهنگی روزلاگ
منبع: مجله خبری روزلاگ (roozlog.com)
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.