کد مطلب: ۱۳۴۰ تاریخ انتشار: 19 شهریور 1401 / 20:42 ارسال نظر
پرونده ویژه مرگ ملکه انگلیس: از جنگ و جنایت تا استعمار و فتنه و فساد!

ملکه انگلیس و صادق زیباکلام از نگاهی دیگر!

ملکه انگلیس و صادق زیباکلام مادر صادق زیبا کلام ملکه الیزابت

رابطه جدید ملکه انگلیس و صادق زیباکلام و جلالی و بعضی دیگر از اصلاح طلبان نشان از آن دارد که این جماعت، از درجه غربزدگی به درجه غرب پرستی رسیده اند!

مجله خبری روزلاگ: با مرگ ملکه انگلیس رسانه های دنیا اخبار مربوط به وی را منتشر می کنند. نکته جالب در رسانه های ایران، مربوط به صادق زیباکلام است که در توئیتی ملکه انگلیس را مادرخود لقب می دهد و از او دفاع می کند! وادادگی اصلاح طلبان به غرب از «غربزدگی» به «غرب پرستی» رسیده است و ملکه انگلیس و صادق زیباکلام روی جدیدی از این رابطه را آشکار کرده است! جالب اینکه صادق زیباکلام به عنوان استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، نقش ملکه انگلیس در کودتای ۲۸ مرداد، غارت نفت ایران، کمک به سرکوب انقلاب ایران، کمک به صدام در جنگ علیه ایران، ایجاد فتنه های مختلف در ایران و کمک به ترور ایرانیان را نادیده گرفته و او را مادر خود لقب می دهد و به تطهیر سلطنت ملکه می پردازد! فعالیت چنین افرادی در قامت استاد علوم سیاسی هم برگ دیگری از مظلومیت های انقلاب اسلامی است. با ما همراه باشید:

زیبا کلام: به خاطر مرگ مادرم مرا مسخره میکنند!

ادمین کانال جبهه انقلاب درباره توئیت جنجالی صادق زیباکلام درباره مرگ ملکه الیزابت دوم می نویسد: اولش فکر کردم اکانت فیکه اما متاسفانه اکانت واقعی هس و صحبت‌های خود زیباکلام می‌باشد. ایشون استاد دانشگاه‌های این مملکت هستند و سالهاست مسئولیت تربیت و آموزش فرزندان این کشور را با بودجه جمهوری اسلامی عهده‌دار هستند.

زیبا کلام استاد اصلاح طلب دانشگاه تهران: کاربران با تمسخر فوت «مادرم» ملکه انگلستان را به من تسلیت گفتند.!! فوت مادرم را به من تسلیت گفته بودید و پرسید بودید مجلس ختم را کجا برگزار می کنم؟

نکته: ابراز ارادت لیبرالهای غربگرا و اصلاح طلب به ملکه انگلستان در حالی است که کارنامه زیانباری از اقدامات جنایتکارانه او برای مردم جهان و بویژه ایران اسلامی باقی مانده است

ملکه سابق انگلیس علاوه بر صدها میلیون دلار ثروت شخصی، ریختن خون صدها هزار نفر از مردم جهان را به‌عنوان میراث خود برجای گذاشته است.

کمک به کودتای ۲۸مردادعلیه دولت مصدق و بازگرداندن پهلوی به سلطنت، کمک و تجهیز صدام در طول جنگ بر علیه ایران ، حمایت ازسلمان رشدی نویسنده مرتد کتاب بر علیه قرآن،کمک به آمریکا درحمله به عراق و افغانستان و کشتار مردم مظلوم این دو کشور، کشتارمردم ایرلند شمالی،کشتار مردم یمن و اعلام حمایت و صدور بیانیه از اقدام جنایتکارانه ترامپ در شهادت سردار سلیمانی ، تحمیل تحریم های فلج کننده برای مردم مظلوم و شریف ایران در طول چهل سال گذشته و حتی در شرایط سخت کرونا و موضع گیری خصمانه علیه ایران در مذاکرات هسته ای بخشی از جنایات اوست!

توئیت صادق زیباکلام برای مرگ ملکه انگلیس الیزابت دوممتن کامل توئیت صادق زیباکلام برای مرگ ملکه الیزابت دوم: چند تن از کاربران  با تمسخر فوت «مادرم» ملکه انگلستان را بهم تسلیت گفته و پرسیده بودند مراسم ختم را کجا برگزار می کنم؟ بعضا هم اشاره به مظالم حکومت تحت امر «مادرم» در حق ملت های دیگر از جمله کودتای ۲۸ مرداد کرده بودند. خودمانیم، چند نفر در طول هفتاد سال حکومت «مادرم» از وی آزرده خاطر بودند؟

مشخص نیست سوال آقای زیباکلام که «چند نفر در طول هفتاد سال حکومت ملکه از وی آزرده خاطر بودند» آرایۀ تجاهل عارف است یا ایشان قصد دارند کارنامه سیاه ملکه را با همین چند کلمه تطهیر کنند؟ جای تأسف است که امثال زیباکلام در نظام مظلوم اسلامی، «علوم سیاسی» تدریس می کنند!

گوشه ای از جنایات ملکه انگلیس علیه ایران

آقای زیباکلام ما هم داغداریم. ما هم داغداریم اما نه برای مرگ ملکه

کانال ایتا و واتساپ انقلاب درباره واکنش اصلاح طلبانی همچون مصطفی جلالی و صادق زیباکلام به مرگ ملکه انگلیس، گزاره های تحلیلی و خبری آنرا بررسی کرده است.

گزاره‌های‌خبری درباره مرگ ملکه انگلیس:

۱. تحلیل محتوای پیام‌های تولیدی پیرامون مرگ ملکه انگلیس نشان از عمق نفرت نسبت به او فارغ از نگاه‌های سیاسی چپ و راست بود؛ اما از نکات قابل تأمل، اظهار ناراحتی و عزاداری برخی سیاسیون داخلی در این باره بود.

۲. مصطفی جلالی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و رئیس خانه احزاب قم در اظهاراتی بغض آلود بابت مرگ ملکه انگلیس گفت که پرچم بریتانیا را از مدرک دانشگاهی ایران بالاتر می‌داند و بابت مرگ ملکه ناراحت است.

۳. صادق زیباکلام، استاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران هم در توئیتی نوشت: «چندتن از کاربران با تمسخر فوت «مادرم» ملکه انگلستان را بهم تسلیت گفته و پرسیده بودند مراسم ختم را کجا برگذار می‌کنم؟ بعضا هم اشاره به مظالم حکومت تحت امر «مادرم» در حق ملت‌های دیگر از جمله کودتای ۲۸ مرداد کرده بودند. خودمانیم، چند نفر در طول هفتاد سال حکومت «مادرم»، از وی آزرده خاطر بودند؟»

گزاره‌های‌تحلیلی مرگ ملکه انگلیس:

۱. ملکه انگلیس در دوره حکومت خود خیانت‌های بسیاری در حق ایرانیان نمود. اولین خیانت او براندازی دولت محمد مصدق و بسط ید استبداد پهلوی در ایران بود. وقتی از وزیر خارجه‌اش پرسیدند علت دخالت شما و فشار به دولت مصدق چیست سه کلمه گفت oil,oil,oil نفت، نفت، نفت.

۲. خیانت ملکه به اینجا ختم نشد؛ مسلح کردن صدام در دفاع مقدس بخش کوچکی از خیانت‌های بزرگ او به مردم ایران است. هنوز هم بخشی از ریه‌های مردم سردشت مملو از مواد شیمیایی‌ است که با کمک ۱۴ میلیون پوندی ملکه به تأسیسات شیمیایی فلوجه علیه ایرانی‌ها استفاده شد.

۳. از توطئه علیه انقلاب در فراز و فرودهای گوناگون مانند فتنه ۸۸ تا همراهی با فشار حداکثری علیه نظام و انقلاب در چند سال اخیر بخشی از خیانت‌ها و جنایت‌های ملکه علیه مردم ایران است.

نکته مهم: اگر آقای زیباکلام در مرگ ملکه جهالتاً یا از سر تجاهل ناراحت و داغدارند؛ ما هم داغداریم. ما هم داغداریم اما نه برای مرگ یک عفریته جنگ، بلکه برای دانشگاهی که عالیجنابانی مانند زیباکلام در آن نمک ملت ایران را می‌خورند و بر عزای دشمن او این چنین به عزا می‌نشینند.

جنایت های جهانی ملکه الیزابت دوم

بررسی شماری از جنگ‌های ملکه انگلیس (ملکه الیزابت دوم)

ملکه الیزابت دوم در ۷ دهه حکومت خود به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در کشتار میلیون‌ها تن از مردم کشورهای مخالف نقش داشته است. نیروهای او در این مدت در ۱۲ جنگ مشارکت داشته‌اند که در دو مورد آن انگلیس منحصرا شرکت داشته است. در ادامه به این جنگ‌ها اشاره شده است؛

ملکه انگلیس و جنگ کره۱۹۵۰

سال ۱۹۵۰ به دنبال حمله کمونیست‌های مسلط بر شمال شبه‌جزیره به منطقه جنوبی، آمریکا برای ازدست‌نرفتن این منطقه به شبه‌جزیره‌کره لشکرکشی کرد. هرچند ملکه الیزابت سال ۱۹۵۲ به پادشاهی رسید اما نیروهای انگلیسی تا پایان جنگ در سال ۱۹۵۳ به مدت دوسال در دوران سلطنت ملکه الیزابت در این جنگ مشارکت داشتند. تلفات این جنگ ۱.۵ میلیون کشته بود.

ملکه انگلیس و بحران سوئز ۱۹۵۶

مصر سال ۱۹۵۶ کانال سوئز را ملی اعلام کرد. در ۲۹ اکتبر ۱۹۵۶، ارتش رژیم‌صهیونیستی وارد شبه‌جزیره‌ سینا شد و دو روز بعد نیز جنگنده‌های انگلیسی و فرانسوی با پرواز از روی ناوهای هواپیمابر مواضع مصر در این منطقه را بمباران کردند.

ملکه انگلیس و جنگ‌های جنوب شرق آسیا (دهه ۱۹۵۰ تا ۱۹۷۰)

ویتنام، کامبوج و لائوس که پیش‌تر جزئی از مستعمرات فرانسه بودند در دهه ۱۹۵۰ شاهد موجی از استقلال‌طلبی شدند. انگلیس نیز در همراهی با آمریکا در بمباران‌های ویتنام و لائوس به‌شکل مخفیانه حضور داشت. این جنگ‌ها بیش از ۴ میلیون کشته برجای گذاشت.

ملکه انگلیس و جنگ در جنوب یمن ۱۹۶۳

انگلیس بندر عدن و از طریق آن دیگر مناطق جنوب یمن را برای پشتیبانی از مسیر مواصلاتی خود به مستعمراتش در آفریقا و آسیا تصرف کرد.

ملکه انگلیس و جنگ فالکلند ۱۹۸۲

جزایر فالکلند در آرژانتین، سال ۱۸۳۳ تحت سلطه بریتانیا درآمد. سال ۱۹۸۲ دولت آرژانتین طی یک عملیات نظامی موفق شد این جزایر را آزاد کند. این حمله به جنگی ده هفته‌ای منجر شد و طی آن ارتش انگلیس با اعزام ناوگان بزرگی موفق شد بار دیگر جزایر فالکلند را اشغال کند.

ملکه انگلیس و جنگ اول خلیج فارس ۱۹۹۱

عراق سال ۱۹۹۰ با حمله به کویت این کشور را اشغال کرد. آمریکا در راس ائتلافی از ۳۵ کشور به عراق حمله کرد. از ۹۵۶ هزار سرباز حاضر در ائتلاف ۷۰۰ هزار تن آمریکایی و ۴۳ هزار تن دیگر انگلیسی بودند. انگلیس همچنین به‌طور جدی در برنامه نفت در برابر غذا مشارکت داشت.

ملکه انگلیس و اشغال افغانستان ۲۰۰۱

حمله به برج‌های دوقلو تجارت‌جهانی در نیویورک. آمریکا مدعی بود طالبان گروه القاعده را پناه داده و این گروه از خاک افغانستان درحال برنامه‌ریزی عملیات‌هایی برای کشتار غربی‌هاست. آمریکا در همان سال با همراهی گسترده انگلیس به افغانستان حمله کرده و آن را اشغال کرد. این جنگ بیش از ۲۰۰ هزار کشته دربر داشت.

ملکه انگلیس و اشغال عراق ۲۰۰۳

اشغال عراق به بهانه وجود سلاح‌های کشتار جمعی چندان آسان نبود. آمریکا بار دیگر با همراهی بی‌بدیل انگلیس به این کشور حمله کرد. مشهور است که واشنگتن هیچ اقدام بزرگی در منطقه غرب آسیا را بدون مشورت و کسب همراهی لندن آغاز نمی‌کند. انگلیس پس از استقرار در عراق کنترل استان مهم بصره را که بیش از نیمی از تولید نفت این کشور را دراختیار داشت، به‌دست گرفت.

ملکه انگلیس و تجزیه سودان ۲۰۱۱

سودان سال ۱۹۵۶ از انگلیس استقلال گرفت. علی‌رغم شکست در بسیاری از این کشورها، لندن تلاش کرد همچنان به نفوذ خود در آنها ادامه داده و با اجرای سیاست‌هایی بار دیگر به افزایش بهره‌برداری خود از منابع این کشورها بپردازد.

ملکه انگلیس و توطئه علیه سوریه ۲۰۱۱

با شکل‌گیری زمینه‌های بهار عربی در آخرین روزهای سال ۲۰۱۰ و سقوط حاکمان تونس، مصر و لیبی در سال ۲۰۱۱ تنش‌ها به سوریه نیز کشیده شد. انگلیس نیز به‌عنوان بخشی از بلوک غربی وارد قضایای سوریه شده و یکی از توطئه‌گران درگیری‌های خونین این کشور بود.

ملکه انگلیس و توطئه و جنگ در اوکراین (۲۰۱۴ و ۲۰۲۲)

لندن سال ۲۰۱۴ با حمایت از اعتراضات خیابانی در اوکراین موفق شدند دولت قانونی این کشور را ساقط کند. درپی تسلط غرب‌گرایان اوکراین بر کی‌یف دولت روسیه نیز در واکنش به اقدام غرب، شبه‌جزیره‌کریمه را از خاک اوکراین جداساخته و به خاک خود ملحق ساخت.

ملکه انگلیس و جنگ یمن ۲۰۱۵

یمن حوزه نفوذ سنتی انگلیس است. با به بن‌بست رسیدن ریاض و ابوظبی در این جنگ، واشنگتن و لندن به صورت مستقیم‌تری وارد جنگ شدند به‌گونه‌ای که تاکنون چندین عضو از نیروهای ویژه ارتش انگلیس در این جنگ کشته شده‌اند.

میراث خونین ملکه انگلیس برای جهان

بخوانید و حیرت کنید: ۶ میلیارد پوند هزینه دفن ملکه در اوج بحران اقتصادی انگلیس

شامگاه پنجشنبه بود که کاخ باکینگهام (کاخ سلطنتی انگلیس) اعلام کرد ملکه «الیزابت دوم»، متولد سال ۱۹۲۶ و با سابقه‌ترین فرمانروای «بریتانیا»، پس از ۷۰ سال سلطنت در ۹۶ سالگی مُرد تا مجری‌های رسانه بی‌طرفِ بی‌بی‌سی سیاه پوش شوند!

الیزابت دوم در ۲۵ سالگی و پس از مرگ ناگهانی پدرش، جرج ششم در سال ۱۹۵۳ به سلطنت رسیده بود. الیزابت دوم از سال گذشته به دلیل مشکلات جسمی از حجم فعالیت‌ها و دیدارهای خود کاسته بود. آخرین ملاقات رسمی او دو روز قبل از مرگ، با «لیز تراس»، نخست‌وزیر جدید انگلیس صورت گرفت.

الیزابت دوم، یک سال و پنج ماه پس از همسرش، شاهزاده «فلیپ»، مرد که هنگام مرگ ۹۹ سال داشت. خاکسپاری میلیاردی وسط بحران اقتصادی خبرنگار الجزیره در توئیتی نوشته که مراسم خاکسپاری الیزابت دوم و انتقال قدرت به «چارلز سوم»، پسر ملکه، دست کم ۶ میلیارد پوند برای انگلیسی‌ها هزینه خواهد داشت.

آن‌طور که فارس نوشته، وی این را هم گفته که: «در حالی که انگلیس از بحران اقتصادی رنج می‌برد اما رسانه‌های انگلیسی و حتی جهانی هیچ انتقادی از هزینه‌های این مراسم قرون وسطایی انجام نمی‌دهند.» گفتنی است، این هزینه سرسام‌آور درست در زمانی خرج خواهد شد که شاخص تورم در انگلیس بالاترین سطح از فوریه ۱۹۸۲ (۱۲ بهمن ۱۳۶۰) را نشان می‌دهد. بر اساس گزارش بانک انگلستان، افزایش قیمت انرژی در اروپا، در پی حمله روسیه به اوکراین، محرک اصلی تورم است. دفتر آمار ملی انگلیس گزارش داده که حدود سه چهارم از افزایش نرم تورم، ناشی از قبوض برق و گاز بوده است. قیمت مواد غذایی، حمل‌ونقل و ماشین آلات نیز باعث افزایش قیمت‌ها و تورم‌های کم سابقه و بعضا حتی بی‌سابقه شده است.

ثروت ملکه ملکه الیزابت رکورد مسن‌ترین ملکه انگلیس و طولانی‌ترین دوره سلطنت در میان ملکه‌های دنیا را نیز داشت! البته الیزابت یک رکورد دیگر هم داشت، او ثروت شخصی زیادی داشت و رکورد ثروتمندترین ملکه دنیا به او تعلق داشت. ثروت ملکه سابق انگلیس شامل دو دسته اموال شخصی و اموال سلطنتی می‌شد. دارایی‌های شخصی وی بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون پوند برآورد شده اما ارزش اموال سلطنتی تحت اداره او مجموعا به نزدیک ۹۰ میلیارد دلار می‌رسد که کاخ‌ها و جواهرات سلطنتی از جمله آنها هستند.

گوشه‎ای از جنایات خانم الیزابت «جمال عبدالناصر» بعد از به قدرت رسیدن در مصر، نظام سلطنتی را برچیده و کانال سوئز را ملی اعلام کرد. سال ۱۹۵۶ انگلیس با مجوز الیزابت دوم در کنار رژیم صهیونیستی و فرانسه وارد جنگ با مصر شد. در نتیجه این جنگ خونین کانال سوئز به مدت چند ماه بسته شد و دو هزار سرباز مصری در این جنگ کشته شدند. استعمار بریتانیا از دو قرن پیش مناطق جنوبی یمن را تحت اشغال درآورده بود. در سال ۱۹۶۳ جبهه ملی یمن قیامی بزرگ را علیه استعمار انگلیس کلید زد که ۶ سال به طول انجامید و در نهایت حکومت استعماری انگلیس در جنوب این کشور برچیده شد. اسناد تاریخی نشان می‌دهد نظامیان انگلیسی در طول این سال‌ها شکنجه‌های هولناکی را علیه یمنی‌های اسیر شده به کار می‌گرفتند. در سال ۱۹۸۲ انگلیس و آرژانتین بر سر مالکیت جزایر فالکند واقع در جنوب اقیانوس اطلس وارد جنگ شدند.

در این جنگ که در زمان نخست‌وزیری «مارگارت تاچر» در انگلیس رخ داد در نهایت پس از کشته شدن صدها تن از نیروهای دو طرف، این جزایر از آرژانتین پس گرفته شدند. سال ۱۹۹۱ و در پی حمله عراق به کویت، آمریکایی‌ها با کمک ائتلافی شامل انگلیس در عملیاتی به اسم «طوفان صحرا» به این کشور حمله کردند تا به گفته جورج بوش پدر رئیس‌جمهور وقت آمریکا نظم جهانی را حفظ کنند. در این جنگ ده‌ها هزارعراقی کشته شدند. به غیر از این اقدام نظامی، در سال ۱۹۹۸ نیز آمریکا و انگلیس بمباران شدیدی در عراق انجام داده و دلیل آن را در اختیار داشتن تسلیحات غیرمجاز توسط عراق اعلام کردند. پس از وقوع حملات یازده سپتامبر، آمریکا با تشکیل ائتلافی که این‌بار هم انگلیس یکی ازاعضای آن بود به افغانستان حمله کرد.

هدف ادعایی این حمله نظامی که تا سال ۲۰۲۱ به طول انجامید، مقابله با القاعده و طالبان بود اما در نهایت به کشته شدن ۲۴۳ هزار نفر و بازگشت طالبان به قدرت و خروج نیروهای خارجی از افغانستان منتهی شد. دولت «ترزا می» در فوریه سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت تا به تمامی تحقیقات در مورد جرایم جنگی ارتش این کشور به صورت ناگهانی پایان بخشد. دو سال بعد از حمله ائتلاف آمریکایی با هم‌دستی انگلیس به افغانستان، آنها بار دیگر به بهانه مقابله با سلاح‌های غیرمجاز به عراق حمله کردند. این حمله نظامی ویرانگر زمینه‌ساز تفرقه‌های قومی و مذهبی در عراق و شکل‌گیری گروه‌های تروریستی از جمله داعش شد. در طول این جنگ جنایات گسترده‌ای از کشتار غیرنظامیان در رسوایی بلک واتر تا زندان مخوف و شکنجه‌های زندان ابوغریب تیتر اول رسانه‌های جهان بود. در این جنگ مرگبار فقط از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ حدود نیم میلیون نفر کشته شدند و… جانشین او کیست؟

چارلز در شرایطی وارث تاج و تخت می‌شود که نامش با رسوایی‌های متعددی گره خورده است. به عنوان مثال، همین ماه پیش، روزنامه تایمز گزارش داده بود پرنس «چارلز» پادشاه آینده انگلیس کیف پولی حاوی یک میلیون پوند از بستگان «اسامه بن‌لادن» رهبر پیشین گروه تروریستی القاعده دریافت کرده است. پسر ملکه انگلیس و پادشاه کنونی این کشور در تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۱۳ (۸ اردیبهشت ۱۳۹۲) و دو سال بعد از کشته شدن بن‌لادن در پاکستان، در دیداری خصوصی این مبلغ را به عنوان «کمک به خیریه» از برادران ناتنی این تروریست بین‌المللی تحویل گرفته بود. همچنین روزنامه ساندی‌تایمز گزارش داده بود که چارلز به نمایندگی از ملکه از «شیخ حمد بن جاسم آل ثانی» نخست‌وزیر پیشین قطر سه بسته نقدی دریافت کرده است. حمد بن جاسم در یکی از مناسبت‌ها یک میلیون یورو پول در پاکت‌های خرید فروشگاه «فورنتوم و میسون» به پسر ارشد ملکه انگلیس داد.

زندگی شخصی چارلز و ازدواج او با پرنسس «دایانا»، شاهدخت ولز هم درگیر فراز و نشیب‌های متعددی بود. دایانا و چارلز سال ۱۹۸۱ نامزدی‌شان با یکدیگر را اعلام کردند، اما این ازدواج دیری نپایید و آنها در سال ۱۹۹۲ از هم جدا شدند. بعداً دایانا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که همسرش چارلز، همزمان با او به صورت پنهانی با «کاملیا پارکر» هم در ارتباط (نامشروع) بوده و یکی از دلایل جدایی‌شان همین موضوع بوده است.

جنگ رسانه ای رسانه های ملکه علیه اسلام و مسلمین

جدای از مباحث فوق، برگ دیگری از جنایات ملکه انگلیس، جنگ رسانه ای است که علیه اسلام و مسلمانان به راه انداخته است. مهدی نقویان، کارگردان مستند رمز و راز ملکه می گوید: ملکه و پادشاه انگلیس همه نوع اختیارات را دارند ولی در رسانه از آن صحبت نمی‌شود چون اختیار رسانه هم در دست آنهاست.

انگلیس و رسانه هایش، از جمله بی بی سی فارسی جدای از طرح و برنامه برای ایجاد فتنه و آشوب در کشور، که می توان از نقش رادیو بی بی سی در فتنه ۷۸ و تلوزیون بی بی سی فارسی در فتنه ۸۸ در اینباره سخن گفت، جنگ دیگری را علیه اعتقادات مردم به راه انداخته اند و علیه مقدسات مسلمانان شبهه و ابهام پراکنی می کنند.

اگرچه این جنایت، وقتی در کنار جنگ شناختی _ ادراکی قرار می گیرد که علیه ایران و انقلاب به راه افتاده است، اصلا دیده نمی شود، اما به هر حال این را هم باید به عنوان برگ سیاه دیگری در کارنامه ملکه الیزابت دوم به حساب آورد.

امیدواریم صادق زیباکلام این مطالب و مانند آنرا که در این چند روز سایت ها و رسانه های مختلف کار کرده اند در فضای مجازی ببیند و بخواند. هرچند یقین داریم امثال زیباکلام از جنایت های ملکه آگاهند و آگاهانه به حمایت از وی می پردازند. در واقع تطهیر انگلیس توسط زیباکلام یا بغض جلالی برای مرگ ملکه نشان می دهد که این جماعت اصلاح طلب غربزده، جدای از وطن فروشی از درجۀ غربزدگی به درجۀ غرب پرستی رسیده اند!

منابع:

  • گروه واتساپی شناخت جنگ نرم و فتنه دشمن
  • کانال ایتا و واتساپ انقلاب
  • کانال و پیج news_fath

منبع: مجله خبری روزلاگ (roozlog.com)
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.