کد مطلب: ۱۳۹۹ تاریخ انتشار: 14 آبان 1401 / 16:04 ارسال نظر
حذف ویدئوی شهدای شاهچراغ از آپارات چرا و با چه هدفی:

سانسور جنایت شاهچراغ در آپارات + تصاویر و جزئیات

آرتین زندگی تنهایی جنایت داعش در حرم شاهچراغ شیراز

آپارات که با انتشار ویدئوهایی جوانان را به حضور در اغتشاشات ترغیب و تشویق می کرد، پا را از این هم فراتر گذاشت و سانسور جنایت شاهچراغ در آپارات برگ دیگری شد بر خیانت های این رسانه علیه امنیت ملی و آرامش میهن.

مجله خبری روزلاگ: در آپارات چه خبر است؟ چرا ویدئوهای کانال های انقلابی و مذهبی به بهانه های واهی یک به یک حذف می شود؟ اما ویدئوهایی که در راستای اغتشاشات اخیر منتشر شده نه تنها حذف نمی شود بلکه در کانال های متعدد انتشار و گسترش می یابد؟ چرا نظارتی بر روی آپارت نیست؟ طرح این سوالات و نیز جزئیات خبر سانسور جنایت شاهچراغ در آپارات را در ادامه بخوانید:

آپارات و دمیدن در آتش اغتشاشات اخیر (فتنه مهسا امینی)

در سایت آپارات کاربران و کانال های متفاوتی وجود دارند که از فتنه اخیر حمایت کرده و در آتش اغتشاشات دمیده اند. اگر از نظرات عجیب و غریبی که در بعضی از این کانال ها منتشر می شود بگذریم، ویدئوهای منتشر شده را چطور باید پذیرفت و در چه سمت و سویی باید تحلیل کرد؟ مشخص نیست این برخوردهای دوگانه سایت آپارات چه دلیلی دارد:

انتشار آهنگ زن زندگی آزادی شروین در آپاراتاین ویدئو با توئیت های توهین آمیز در کانال های متعددی از آپارات بدون هیچ مشکلی منتشر شده است! در یکی از توئیت های این ویدئو آمده است: «برای تغییر مغزهای پوسیده…»

ویدئوهای تجمعات روزهای اخیر نیز در کانال های مختلف این سایت انتشار یافته است. به عنوان نمونه بنگرید:

تجمع مردم سنندج در اعتراض به فوت مهسا امینیاین ویدئو و ده‌ها ویدئوی مشابه دیگر در سایت آپارات بدون هیچ مشکلی انتشار یافته است. اما تا اینجای کار مشکلی نیست. فرض می گیریم بستری فراهم شده تا در آن «همه» حتی معترضان نیز حرف خود را بزنند و محتوای مورد نظرشان را انتشار دهند. اما نکته دقیقا طرف مقابل و جریان مذهبی و انقلابی است که در آپارات با انواع محدودیت ها مواجه می شوند و ویدئوها این جریان با بهانه های واهی از آپارات حذف می شود!

سانسور جنایت شاهچراغ در آپارات

نمونه کوچکی از سانسور جریان انقلاب در سایت آپارات، حذف ویدوهای مربوط به شهدای حادثه تروریستی در این سایت است! آنهم به بهانه تصاویر خشونت آمیز! به عبارت دیگر ویدئوهایی که ترویج و بستر سازی برای آشوب و اغتشاش و تجمع و… است در این سایت منتشر می شود، اما حال که باید درباره نتایج این ناامنی روشنگری صورت گیرد، ناظرین آپارات جلوی انتشار ویدئوها را می گیرند. نمونه ای از حذف ویدئوی شهدای شاهچراغ را مشاهده بفرمایید:

ویدئوی شهدای شاهچراغ از آپارات حذف گردیددر پیام آپارات آمده است: ویدئوی شما با عنوان «لحظات حضور و شهادت دانش آموزش شیرازی محمد رضا کشاورز در حرم شاهچراغ» به دلیل «داشتن محتوای منجر به آزار و اذیت» از سایت آپارات حذف گردید.

در واقع آپارات غیر مستقیم و با انتشار ویدئوهای زن زندگی آزادی و… به تجمع و اغتشاش و… دعوت می کند، اما نتایج این ناامنی را حذف می کند تا مبادا ذهن معدود جوانانی که هنوز تصور می کنند تجمعات مسالمت آمیز و… است روشن شود! مشاهده بفرمایید:

کلیپ پریسا پورمشکی زن زندگی آزادی در آپاراتمشخص نیست دولت انقلابی، وزیر ارشاد و مسئولان و ناظران فضای مجازی دقیقا چه می کنند که چنین عملکرد فاجعه باری در معتبرترین سایت ویدئو محور داخلی رخ می دهد. نشانه نبود نظارت کافی، تکرار این رویه است که متاسفانه مدتهاست ادامه دارد.

عملکرد آپارات و رسانه های زنجیره ای، دقیقا مصداق «مظلومیت» نظام اسلامی است. رسانه هایی مانند آفتاب، برترینها، بهار و… هرچه می خواهند می نویسند و از سوی دیگر فریاد نبود آزادی بیان بر می آورند! مشخص نیست مقصود این جماعت از آزادی چیست و دیگر چه توهینی باقیمانده است که عقده آن بر دلشان سنگینی می کند.

تهیه و تنظیم: گروه سیاسی
منبع: مجله خبری روزلاگ (roozlog.com)
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.