کد مطلب: ۲۸۸ تاریخ انتشار: 20 بهمن 1398 / 13:00 ارسال نظر
واکنش محمد علی ابطحی به افشای فایل صوتی هواپیمای اوکراین و پنهان کاری مسئولان!

واکنش محمد علی ابطحی درباره فایل صوتی پرواز ۷۳۷ اوکراین + عکس

هواپیمای اوکراین فایل صوتی پرواز 737 سقوط هواپیما مخفی کاری علت سقوط

محمد علی ابطحی پس از افشای فایل صوتی پرواز ۷۳۷ نوشت: اگر مسئولان دولتی می دانستند و بازی ما نمی دانیم را راه انداختند، باید جایزه بازیگری بگیرند!

مجله خبری روزلاگ: بالاخره ماه از پشت ابر بیرون آمد و حقیقت ماجرای سقوط هواپیمای اوکراین و پنهان کاری و بی تدبیری مسئولان درباره بیان علت سقوط افشا شد. فایل صوتی پرواز ۷۳۷ توسط اوکراینی ها انتشار یافت، اما به هر روی، خیلی از مسائل را روشن کرد. اگرچه به قول معروف «باش تا صبح دولتش بدمد/ کاین هنوز از نتایج سحر است!» با ما همراه باشید:

محمد علی ابطحی در توئیتر خود در واکنش به لو رفتن فایل صوتی پرواز ۷۳۷ اوکراین و پنهان کاری مسئولان دولتی درباره علت سقوط هواپیما نوشت:

اگر رئیس جمهور و مسئولان دولتی گزارش مکالمات اطراف هواپیمای اوکراینی را می دانستند و این نمایش ما نمی دانستیم را به راه انداختند جایزه بدترین بازیگر مرد را به رئیس جمهور باید داد. و اگر نه، همین امروز مخفی کنندگان را عزل و محاکمه شان کنید. بی صاحب بودن مدیریت کشور دلهره آور است.

عکس: واکنش محمد علی ابطحی به لو رفتن فایل صوتی پرواز ۷۳۷

واکنش محمد علی ابطحی در توئیتر به لو رفتن فایل صوتی پرواز 737

نکاتی درباره توئیت انتقادی محمد علی ابطحی خطاب به رئیس جمهور

درباره توئیت محمد علی ابطحی نکاتی بیان می شود. البته تا روشن شدن کامل ماجرا باید منتظر ماند. اما طبعا با مقایسه این اتفاق، (پنهان کاری در علت سقوط هواپیما) با دیگر اتفاقات مشابه، می توان نتایجی گرفت. در هر صورت توئیت جناب ابطحی نکات زیر را در بر دارد:

  1. بی صاحب بودن مدیریت کشور دلهره آور است!
  2. اگر می دانستند (دولتی ها و شخص رئیس جمهور) باید جایزه بدترین بازیگر را بگیرند!
  3. اگر نمی دانستند باید مخفی کنندگان عزل شوند!

اما اگر جناب ابطحی، که طیف مطبوعش (اصلاح طلبان) برای روی کار آمدن دولت روحانی سر و دست می شکستند، حالا در ماجرای هواپیما به این نتیجه رسیده است که مدیریت کشور (بخوانید دولت) بی صاحب است، دلسوزان ایران مدتها قبل، از ماجرای برجام گرفته تا لوایح جنجالی، و این اواخر ماجرای افزایش قیمت بنزین، اتفاقا همین تذکر را می دادند که «این چه وضع مدیریت کشور است؟»

حالا اگرچه دیر، اما جناب ابطحی به هر حال در این مورد واکنش نشان داده اند. البته علتش هم مشخص است: کاربران به شکلی گسترده متوجه اصل قضیه شده اند و حضرات مجبور شده اند دو خط واکنش نشان دهند! اما همین هم خوب است و باید این مدعیان آزاد اندیشی، اعتراف کنند که به واسطه حمایتشان، وضع مملکت به این روز افتاده و گرانی و بیکاری و مشکلات عدیده اقتصادی گریبان مردم را گرفته است.

کاش آنروز که سردار مظلوم سپاه اسلام و فرمانده نیروی هوافضای سپاه، با مظلومیت تمام مسئولیت پنهان کاری نکرده را به عهده می گرفت، حضرات دو کلمه از سپاهی که ۴۰ سال خادم و مدافع این آب و خاک بوده است دفاع می کردند تا وقتی «حقیقت» افشا شد و ماه از پس ابر بیرون آمد، اینگونه هویت متناقضان آشکار نشود.

بله. سردار حاجی زاده در همان گفتگوی تشریح سقوط هم به صراحت بیان کرد که علت سقوط هواپیمای اوکراین را «همان شب» به مسئولین مربوطه اطلاع داده است. درخواست لغو کلیه پروازها هم به مسئولین داده شده بود. اما چه می شود کرد از شر «بی تدبیری بی پایان» حضرات! چه خوب بود آنانی که امروز تظاهر به حمایت از راستی و حقیقت می کنند، دیروز هم مختصر واکنشی نشان می دادند و حداقل شناخت و معرفی آن «مسئول» را مطالبه می کرند.

اصل ماجرا همین است! و جناب ابطحی! اتفاقا کشور بی صاحب نیست! این کشور متعلق به حضرت ولی عصر (عج) است و ایشان حامی و پشت و پناه آن هستند؛ و اگر می بینید در این ۴۰ سال، حوادث ریز و درشتی که هر کدام از آنها برای از پا درآوردن یک حکومت کفایت می کند، به وقوع پیوسته و این انقلاب همچنان استوار مانده و با صلابت پیش می رود، باید متوجه بشوید که این کشور صاحب دارد!

اما آنها که اهل خدمتند، مأجورند و آنها که اهل خیانتند، هم در این دنیا و هم در آخرت سزای خیانت خود را خواهند دید. که فرمود: «إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ» (فجر، ۱۴) خدای تو البته در کمینگاه (ستمکاران) است.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.